|
Post by ruka on Jul 2, 2008 23:34:28 GMT 2
"Nouwja... Ze zal wel wat gezegd hebben over Hunter lief" zei Uruha. Hunter keek met een scheef hoofd naar Lena, op een of andere manier kon hij het niet geloven, maar door hoe ze deed wist hij opzich al genoeg. "Nou, wat heeft ze dan zoal verteld?" Zei Uruha en wachte ongeduldig af. "Wij weten het al, maar we willen weten hoeveel jij weet" zei Uruha er achteraan. Hunter keek nu weer om naar Stevie. "Daar ben ik ook wel benieuwd naar" mompelde Hunter en zuchtte even. Dit werd nog leuk....
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 23:38:44 GMT 2
Stevie tuitte haar lippen even. "Niet zo heel veel helaas. Maar wisten jullie het dan al?" Ze viel even stil en keek eerst onbeholpen naar Ty en toen richting Carmen die zich in een stoel genestelt had en naar het vuur aan het staren was. "Ja laat ik het zo zeggen. Lena heeft het gekke idee dat ik heel erg eng ben. Dus ik kan niet zeggen dat ik de informatie zelf verworven heb, meer hier en daar wat opgevangen van mensen." Ze had haar gezicht weer naar de jongens gedraait.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 0:06:49 GMT 2
Miyavi zuchtte "Ik dacht even dat het spectaculair werd hoor" mompelde Miyavi en ging achterover zitten. "Je moet niet alles geloven wat ze zeggen lieverd" zei Uruha en Hunter nam opgelucht adem. Hij was blij dat er blijkbaar niet veel was. En anders alleen al die dingen die ook echt iedereen al wist. "Jammer dat je ons geen sappige nieuwtjes kon bijbrengen" vervolgde Hunter, maar stiekem was hij heel blij. "Oke... Weet je niks anders verder?" vroeg Miyavi maar twijfelig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 0:11:51 GMT 2
"Lieverd, dat wat ik hoor is wat zij ik uit haar mond hoor. Ze zegt het dan wel niet tegen mij, maar ik hoor het wel. En alles wat ik via Ty hoor neem ik met een korreltje zout. Maar toch. Lena is veels te verlegen om het te zeggen, dus hoe weten jullie het, op haar veels te opvallende gedrag na natuurlijk. Ik bedoel, hoezo duidelijk? Met alle respect voor haar persoonlijkheid natuurlijk, niet iedereen kan gewoon voor zichzelf opkomen." Ditmaal zei Stevie alles op een zeer vriendelijke toon. "Ik kan je horen hoor!" Riep Lena met een stem die oversloeg, maar toch kon je horen dat ze boos was. Haar kitten was op haar schoot gekropen. Hij leidde haar wel iets af, maar ze kon toch haast alles horen van het gesprek.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 0:18:43 GMT 2
"Mensen zeg" gromde Uruha en hij stond op en liep naar Lena. "Wilt u zich spoedig bij ons voegen?" vroeg hij en wachtte op het antwoord van Lena. "Maar... Waarom zeg je het tegen ons? Ze moeten zelf weten wat ze over ons zeggen" zei Miyavi en keek naar Stevie. Hij wist niet wat hij van haar moest vinden. Ze leek wel cool, maar zo vond hij haar maar niks. Allemaal dat gezeur over alles en idereen. "Is het een groot probleem als we Lena erbij gaan halen?" vroeg Hunter toen, terwijl hij al lang zag dat Uruha daar stond. Maar vragen kon geen kwaad... Ze hadden toch weinig keus.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 0:24:14 GMT 2
Stevie keek even onschuldig. "Ik probeer te helpen. Misschien niet op een hele subtiele manier, maar het werkt... denk ik. Zelf zal ze toch nooit een woord durven zeggen. En ik weet niet eens of hij het zelf wel ziet!" De laatste zin zei ze iets wat wanhopig. Ze had zo'n hekel aan dat getreurzel van verlegen meisjes. Lena keek met grote angstige ogen naar Uruha. "Sorry?" Ze keek met dezelfde angstige blik naar de groep. "Het is niet echt een vraag of wel soms?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 0:28:13 GMT 2
Uruha beet op zijn onderlip... 'Zie ik er dan zo eng uit?' dacht hij in zichzelf en zuchtte even. "Echt een vraag kun je het niet noemen nee. Geen bevel, maar ook geen vraag" hij glimlachte even naar haar als teken dat het goed was. Maar altijd als hij moest lachen zag hij er uit als een zooltje. Daarom kon Uruha beter niet lachen. MIyavi keek opnieuw vragend naar Stevie. "Wie ziet het zelf?" vroeg hij haar en keek toen even naar Ty om vervolgens naar Uruha en Lena te kijken. "Doe wel een beetje sociaal Uruha" riep Miyavi naar Uruha die even achterom keek en zijn vinger voor zijn mond legde als teken dat hij zijn mond moest houden. Maar daarna keek Uruha weer naar Lena
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 0:35:27 GMT 2
Lena keek twijfelent van Urha naar het groepje en weer terug. "Okey, het zou onbeleefd zijn om niet komen... neem ik aan." Ze nam Foetsie in haar armen. Het katje opende zijn ogen en keek even verbaasd naar Uruha, maar toen miauwde hij zacht en als een jong katje behoorde te doen. "Ja, we verhuizen even Foets." Zei ze toen liefkozent tegen het diertje. Stevie lachte. "Hey, zo erg ga ik ook weer niet helpen he. Dat mogen jullie zelf mooi uitvogelen." Ty glimlachte kalm. "Chillax Storm, no problems here. And Hall was just going to shut up, right?" Hij keek weer opzij naar Stevie, die haar schouders ophaalde. Ty mocht dan erg goed ik kloten zijn, maar June en Lena waren zijn kleine 'zusjes'.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 0:49:47 GMT 2
Uruha wees naar een plekje op de bank waar hij net gezeten had. "Nou Stevie" zei Uruha een klein beetje aan de botte toon. Dat was eigenlijk niet zijn bedoeling, maar echt terug draaien kon hij het niet meer. "Wat was nu allemaal je probleem. Het is heel sociaal om met degene te praten waar het dus eigenlijk allemaal over gaat" nu glimlachte hij alleen even maar stopte na enkele seconde. "Ja... Nu is het eerlijk, kan Lena zeggen wat waar en niet waar is" zei Hunter er rustig achteraan. De drie jongen keken nu naar Stevie.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 0:55:31 GMT 2
Lena staarde naar de grond. "Nou dat hoeft ook niet echt hoor." Mormelde ze terwijl ze het katje weer op haar schoot zette en deze geconcentreert ging aaien. Stevie wilde beginnen, maar Ty kwam er meteen tussn. "Storm weet wel waar het overgaat en als iets totaal onwaar was geweest had ik het je ook wel kunnen zeggen. Dus als je haar hierheen hebt gebracht om haar enkel te vernederen hoop ik dat je daar wel een verdomd goede rede voor hebt." Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek Uruha boos aan.
|
|