|
Post by ruka on Jul 2, 2008 16:45:34 GMT 2
"Ik heb niks met Carmen gedaan" zei hij rustig en glimlachte. Het was wel waar, hij had niks met Carmen gedaan, maar wel met zichzelf..... "Dan nemen we nog maar een glaasje alcohol" kwam Uruha met een twijfelig glimlachje en hij schonk weer een paar glaasjes in en nu was Miyavi die het eerste glaasje pakte. "Ho ho ho!" Zei Uruha, maar hij was te laat, want Miyavi had hem al lang bijna op. "Oke" zuchte Uruha en pakte een bekertje gaf hem aan Hunter die hem met een lach aan nam. "Iemand moet even iets verzinnen hoor!" schreeuwde Hunter op een zeurderige toon
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 17:22:14 GMT 2
"Ik geloof dat ze geen zin hebben om een spelletje te bedenken." Zei Ty met wat minachting nadat hij Carmen met een tevrede blik nakeek. "Wel logisch eigenlijk, als je bekijkt dat het een beetje vreemd is hoe je het zomaar schreeuwt." Stevie was nogsteeds rstig met haar eerste glaasje bezig en weerde een tweede daarmee af. "Doe aardig Mcie." Ze keek naar Hunter. "Weet ik. Maar de Carmen die ik ken zou je dat nooit laten zeggen of heb ik dat nou zo verkeerd begrepen na al die jaren dat ik haar ken?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 17:46:16 GMT 2
Hunter haalde zijn schouders op "Ze weet denk ik iets wat jij niet weet" zei hij met een gemene glimlach. "Ja... Hij is de duivel" zei Uruha lachend en hij kreeg een klap tegen zijn achterhoofd aan. "AU" zei hij zachtjes en Miyavi was bezig zijn staart te toeperen en zat niet op te letten. Hij schrok wanneer hij een bekertje zonder iets erin tegen zijn hoofd aan kreeg. "Daar schrok ik van!" mauwde hij en hij keek even om zich heen. "Wat is er?" glimlachte hij toen en Hunter haalde zijn schouders op. "Japan is een beetje gek... Wen er maar aan" zei hij toen ze al voor de 2e keer zeiden dat iets best wel gek was.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 21:46:46 GMT 2
Stevie en June keken elkaar vragend aan. "Ja, dat zal wel." Zei Ty met zijn ogen rollent. Hij was totaal niet geamuseert door de vreemde jongens en al helemaal neit door hun gekloot. Want alleen hij mocht Carmen pesten, en zij waren daar dus niet bijgerekent. Stevie glimlachte nog vriendelijk en luisterde naar hen. "Jullie zijn soms wel een bveetje apart, wist je." Haar oog viel op Lena die de leerlingenkamer binnen was geschuivelt en nu stil in een hoekje was gaan zitten en naar hen keek vanuit de schaduw. Stevie grijnste, weer eeen slachtoffer. "Maar ook snap ik waarom een vriendin van ... hem haar mond soms niet houd." Bij hem gebaarde ze naar Ty, die haar totaal niet begreep.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 22:03:47 GMT 2
"Oke we gaan wel normaal doen" zei Hunter en hij ging op een bank zitten. Uruha en Miyavi knikte en gingen langs hem zitten. "Oke... Waar hadden we het over?" zei Miyavi rustig met een glimlachje en haalde het elastiekje uit zijn haar en zette zijn mutsje weer op. Nu leek het alleen alsof hij lang haar had. Ze zaten heel rustig en voor Miyavi leek dat nogal moeilijk te zijn aangezien hij met zijn vingers op zijn been roffelde. Hunter zat een beetje onderuit gezakt en Uruha leunde met zijn elleboog op de leuning. "Zeg het is" zei Miyavi nu opnieuw en wachtte op iemand die een onderwerp op tafel gooide.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 22:14:09 GMT 2
Stevie keek de jongens een voor een aan. 'Zijn ze doof ofzo? Of ben ik nou te subtiel voor hun mannelijkebrein?' Dacht ze even geirriteerde, maar bleef vrolijk. "Ah ik heb soms zo'n hekel aan jongens." Zei ze terwijl ze haar ogen verdraaide. "Ze zien of horen ook echt niets!" Ty keek haar beledigt aan. "Wat nou?" Hij snapte wel wat ze bedoelde, dat had ze er wel ingestampt.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 22:18:19 GMT 2
"Sorry, we moesten natuurlijk antwoorden op die zin" Zei Uruha en ging nu recht zitten. "Hoezo snap je dat een vriendin van... hem zijn mond niet houd?" vroeg Uruha en keek haar niet begrijpend aan. "Ja... Die zin snapte ik ook al niet echt. Dat is ook de rede waarom ik daar ook niet op reageerde" zei Miyavi er achteraan. Hunter zei niks en keek om naar Lena. Hij glimlachte alleen even maar draaide daarna zijn hoofd vluchtig om. "Ja ik ook" zei hij zonder te weten waar iedereen het eigenlijk over had. Niet omdat hij helemaal weg was van Lena. Hij vond het gewoon niet interessant.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 22:22:04 GMT 2
Stevie stak haar vinger. "Ja! Dat komt omdat ik het verkeerd zei." Zei ze lachent. "Zij kan haar mond niet houden, zeg maar." De grijns was niet van haar gezicht te slaan. Zowel omdat ze wist dat dit of een goed of een heel slecht einde had en omdat ze Hunter zag kijken. Hij wist dus wel waar ze het over had? "Dus zet jullie brein maar eens aan het werk! En ik ben benieuwt wat eruit komt." Zei ze smalent.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 22:56:20 GMT 2
Miyavi haalde zijn schouders op terwijl Hunter en Uruha diep nadachten. "Het is simpel. Aan je gezicht te zien zal het wel iemand in deze kamer zijn?" zei hij met een gemene grijns. Hij had het meisje al binnen zien komen, en hij had al een idee dat het over haar ging. Miyavi vond dat ze zich vreemd gedraagde sinds Lena binnen was gekomen, dus het zou wel om haar gaan. "Heb ik gelijk of niet?" zei hij gemeen en Uruha en Hunter keken Miyavi vragend aan. "Dan moet het Lena zijn" mompelde Hunter alleen maar nadenkend. Uruha knikte alleen maar en wachtte op het antwoord.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 23:29:51 GMT 2
Stevie lachte vrolijk. "Ah, sommige jongens zijn dus niet zo lomp als men beweert. Gelijk hebben jullie. Maar kunnen jullie ook raden wat er dan verder is?" Vroeg ze met een beetje gemeen glinsterde ogen. Lena in de hoek werd vuurrood toen ze haar naam hoorde en keke weg. Ze vloekte zacht en wenste dat ze boven gebleven was. Wat deed Stevie hier? Ty grinnikte. "Heel gemeen Stephanie." Fluisterde hij meer tegen zichzelf dan tegen het roodharige meisje.
|
|