|
Post by ruka on Jul 2, 2008 14:33:01 GMT 2
Hunter keek langs Miyavi af naar Stevie. "Dus jij bent Stevie?" vroeg hij met een glimlach. "Leuk je te ontmoeten" zei hij rustig en keek naar Miyavi. "Succes hoor" zei Hunter met een lach. Miyavi keek vragend naar Stevie. "Waarom ik? Neem Ty maar" zei hij en wees naar Ty. Hij glimlachte en zuchte toen. "Waarom ben ik altijd de lul... Owja ik weet het al" glimlachte hij. Hij deed zijn muts af en deed zijn haren op een staart. Nu was echt duidelijk te zien dat de onderkant van zijn haren weg waren. Hij zuchtte even. "Het is hier echt warm" zuchtte hij. "Eigenlijk moet Uruha ook nog komen" zei Miyavi met een lach "Uruha is cool" hij klapte in zijn handen, eigenlijk zonder dat hij er iets mee wou berijken. "Wie stemt in?" Hunter stak zijn hand omhoog en Miyavi ook. Hunter keek om zich heen en wachtte of wie dat nog meer deden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 14:54:57 GMT 2
Stevie lchte. "Alsjeblieft zeg! Ik wil geen engerd als Ty, maar een cool iemand als jou. En niemand anders!" Ze voelde opnieuw de neiging om Carmen weer boos te maken en ze keek het meisje uitdagend aan. Carmen negeerde Stevie en keek naar de jongens, ze voelde zich behoorlijk genegeert door Hunter maar hield vol. "Weet je, dit zal wel jongens praat zijn, want ik heb totaal geen idee waar jullie het over hebben. Echt niet!" Ze trok een wenkbrauw op en keek van de een naar de ander. "Dus iemand de dringende behoefte om het uit te leggen?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 14:59:39 GMT 2
"We hebben het over Uru-chan" zei Miyavi met een lach. Hij floot op zijn vingers en een grote zwarte uil kwam aanvliegen. Hij pakte snel een papiertje en daarna een pen en krabbelde snel wat op. "Naar Uruha" zei hij met een lach en tikte de uil op zijn kopje die naar Miyavi's vingers greep. "YAY" schreeuwde hij en trok zijn vingers terug. Hij zuchtte even en keek naar Stevie. "We willen dat Uru-chan komt,meer niet, en daar hadden we het over" zei hij rustig en glimlachte toen. "Je kent me nog niet eens drie uur. Je weet nog helemaal niet of je me wil ja of nee. Wie wil er nu een jongen die helemaal onder de tattoo's zit, en die half kaal is?" zei hij lachend
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 15:13:11 GMT 2
"En daar moeten jullie over stemmen?" Carmen hield haar hoofd schuin. "Ja, dat is dus een beetje vreemd." Ze keek naar de uil en sloot glimlachent zijn ogen. Toen ze ze weer opende keek ze Miyavi serieus aan. Ze hoopte dat hij haar niet serieus nam, want wat ze eerder zei over Stevie was niet gelogen. "Ja, maar ik weet wel dat je eerlijk en aardig bent en leuk zoals je bent." Zei Stevie glimlachtend.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 15:19:20 GMT 2
"Eerlijk is nog maar de vraag" zei Miyavi en hij keek achterom toen hij iemand binnen hoorde komen. "Een feest geven zonder mij?" zei een jongens stem beledigd en hij zuchtte even. "Waar is de alcohol?" Miyavi haalde zijn schouders op. "Niet aan gedacht" De jongen die net binnen kwam haalde een hand achter zijn rug vandaan met daar in een grote fles. "Uruha, je bent mijn god" Scrheeuwde Miyavi en vloog hem om de hals. Hij wou hem een kus geven maar Uruha trok terug. "Miyavi" mompelde hij met een lach en Miyavi gaf hem opnieuw en kus, maar nu wel raak. "Moest gewoon even" zei hij en ging terug naar zijn plek. Hunter rende naar boven en kwam terug met wat wegwerpbekertjes. "Eerlijk delen" Uruha zuchtte even. "Jullie ieder een bekertje, dan ik de fles?" vroeg hij twijfelig en Miyavi moest lachen. "Ik wil je niet weer dronken meemaken" zei hij lachend en Miyavi pakte de fles uit zijn handen en schonk voor iedereen in. "Iedereen pakt zonder te zeuren!" zei Hunter lachend en pakte zelf het eerste glas voordat Uruha en Miyavi er ieder een pakte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 15:37:58 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op, ze voelde zich alleen nog meer genegeert. Ze schdde haar hoofd en maakte een afwerend gebaar. "Nee dank je." Ze hield niet zo van alcohol, alleen thuis gedwongen en een keer bij Miquel thuis. Maar nu was hoefte ze niet. Stevie nam echter graag een glaasje aan en grijnste breed. "Ow dit is echt een geniaal idee. Hier was ik een beetje aan toe na al dat gezeur van Carmen." Ze keek naar de jongens en vond het op de een of andere manier heel apart dat ze alcohol hadden, maar ze ging er niet om klagen. Niet zoals Carmen, naar wie ze nu keek. "Spelbreker, wil je niet drinken zonder een speciaal persoon ofzo?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 15:43:11 GMT 2
Uruha keek vragend naar Carmen. "Ze breekt wel meer" zei hij rustig en daarna glimlachte hij en pakte het bekertje van Carmen "Op mijn gezondheid" glimlachte hij en dronk wat. Hunter keek naar Uruha "Doe is een beetje sociaal" zei hij lachend. "Zijn er niet meer mensen die zin hebben in alcohol?" zei hij er achter aan en keek in zijn bekertje. Helaas was hij al leeg. "Nee, we gaan een ander spel doen" zei hij lachend en keek nadenkelijk. "Weet iemand een leuk spel?" schreeuwde Miyavi hard door de leerlingenkamer en hij pakte zijn gitaar. Hij begon er op te spelen.... OOC: www.youtube.com/watch?v=7ThoGOST-Gw Zoiets
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 16:13:48 GMT 2
Carmen keek met opgetrokken wenkbrauw naar Uruha. "Ik breek wel meer? Wat breek ik dan wel meer, he?" Vroeg ze lichtelijk beledigt. Ze voelde net te laat een belediging aankomen, zo was te laat om hem te voorkomen. Ty dook ineens achter haar op en leunde met zijn ellebogen tegen de bankrug. "Wie weet bedoelt hij wel dat hij verwacht dat je meer harten gaat breken. Dat je net iets minder subtiel bent als Stevie." Zijn stem klonk gemeen. Stevie probeerd eerst haar lach in te houden, maar het lukte niet. "Ow die is te gemeen!"
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 16:21:46 GMT 2
Hunter zuchtte, hij was niet van plan mee te doen, maar hij vroeg zich ook af of hij haar moest helpen. "Kappen nou jongens!" schreeuwde hij hard en Miyavi en Uruha keken vragend om. "Huuh?" Hij beet even op zijn onderlip. "Ze moet zelf weten voor wie ze kiest. Als ze hem wil boeie, laat het varen" zei Hunter rustig. "Het enige wat ik weet is dat ik hier niet de uitslover ben... En ik ben niet degene die iemand geslagen heeft. Als je iemand moet slaan om een lief te krijgen... Dan heb ik liever niemand" hij glimlachte en Miyavi ging langs hem staan en legde zijn arm om hem heen met zijn hand op de schouder van Hunter. "Dat is nu mijn Hunter" zei hij en deed alsof hij een traantje weg veegde. Hunter duwde Miyavi lachend weg. "Doe jij is normaal" zei hij lachend. "En misschien is het ook wel goed zo. Ik had haar nooit aan mijn ouders kunnen laten zien, dat kan hij wel" hij knikte en keek toen naar Uruha. "Jij moet weer altijd de opening maken he?" Uruha knikte en keek hem met een lach aan. "Zool" was het enige antwoord van Hunter, die hij weerom gaf met een grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 16:37:21 GMT 2
Carmen nam een hap adem. "Dank je Hunter." Ze glimlachte schamper. "Ik... Ik moet gaan..." Ze draaide zich om en liep meteen weg. "Mijn god! Loir schreeuwde niet en loopt weg van een probleem!" Ze keek naar Hunter. "Wat heb jij met de echt Carmen gedaan? Ik ben ontzettend bang aan het worden van deze wereld hier." Zei ze zogenaamt panisch. Carmen bleef even staan maar schudde haar hoofd en liep weer door.
|
|