|
Post by ruka on Jul 1, 2008 23:04:37 GMT 2
Miyavi glimlachte. "Hallo, hij valt dus echt wel op mij, ik ben sexy, en ik ben verleidelijk" hij draaide verwaand zijn hoofd om waardoor zijn haren meezwiepte en hij glimlachte. "Ik zeg niet dat ik beter ben als hem, want ik heb het nog nooit met hem gedaan, dus dat kan ik ook niet zeggen, sorry. Maar ik denk dat ik een grotere heb" grapte hij en tuitte even onschuldig zijn lippen. Niet om gekust te worden, maar zodat het leek of hij nadacht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 11:57:41 GMT 2
Stevie lachte opnieuw en schudde haar hoofd. "Weet je, ik geloof je allemaal meteen. Behalve het feit dat hij jou boven een serieus beeldschone vrouw als mij." Stiekem hoopte ze dat Hunter binnen zou lopen en hun zouhoren praten, dat zou pas grappig. Hopelijk zou hij dan niet boos zijn.... nee hij jou vast niet boos zijn. Het viel haar niet op dat Ty achter haar hikkent stil gevallen was en hun een beetje een angstig geluid maakte.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 12:17:18 GMT 2
"Nee nee nee, hij zal sirieus op mij vallen. Hij is er trouwens al bijna overheen. Dus nu is het de beurt aan mij" hij ging met zijn hand door zijn haar. "Achja, we kunnen hem er natuurlijk bij halen" zei hij met een gemene grijns. "Misschien wil hij wel trio" zei hij er bedenkend achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 12:40:51 GMT 2
"Sorry honey! I believe you'll have to wait another turn." Stevie grijnste een beetje 'gemeen' naar Miyavi. "Maar roep hem er maar bij, dan zullen we zien wie er nou gelijk heeft." "Waar hebben jullie het over?" Carmen stond met haar armen over elkaar achter het tweetal en naast Ty die zich overeind hees. Ze keek de twee een beetje boos aan. Ze stond er lang genoeg om geergerd te zijn.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 12:50:56 GMT 2
"We hebben het erover voor wie Hunter gaat kiezen" zei hij lachend. "Voor Stevie, of voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat hij voor mij kiest, en Stevie denkt dat hij voor haar gaat kiezen" Hij draaide om en toen hij zag dat het Carmen was beet hij even op zijn onderlip. Misschien had hij dat toch niet moeten zeggen. Vooral niet tegen Carmen, maar het was eruit voordat hij er enig idee van had dat het Carmen was. "Vind je toch niet erg?" zei hij toen en haalde zijn schouders op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 13:00:34 GMT 2
"Wat zou het haar uitmaken? Zij heeft al een vriend, zelfs een verloofde! Dus waarom zou zij boos worden op ons omdat we een geintje uithalen?" Zei Stevie uitdagent terwijl ze naar Carmen keek. "Of heb je er toch nog moeite mee?" Carmen rolde met haar ogen. "Natuurlijk heb ik er geen moeite mee. Ik vind het alleen iets wat niet aan jullie is te beslissen of maar een geintje over te maken."
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 13:10:52 GMT 2
Miyavi keek met een vragende blik naar Carmen. Hij opende zijn mond om iets te zeggen maar bedacht toen dat het wal heel gemeen zou zijn om zoiets te zeggen. "Je hebt gelijk Carmen. Zulke grapjes over Hunter maken is niet leuk, en natuurlijk moet hij dat zelf beslissen" zei hij rustig en ging op de bank zitten.
Hunter kwam rustig aan lopen en kreeg een lach op zijn gezicht toen hij Miyavi zag. "Kanon!" schreeuwde Miyavi met een lach en hij sprong op en gooide zijn armen om hem heen en gaf een kus op zijn wang. Hunter sloeg zijn armen ook om hem heen en toen lieten ze elkaar los. "Heb ik veel gemist" Miyavi schudde zijn hoofd en ging zitten. Hunter zag Carmen en hij krabde even achter zijn hoofd en ging toen op een bankleuning zitten. "Nana doen?" zei Miyavi en Hunter knikte met een lach. "Wil er verder nog iemand meedoen?" zei Miyavi met een lach en keek Ty, Stevie en Carmen om en om aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 13:49:34 GMT 2
Stevie knikte toen langzaam om Miyavi. "Inderdaad." Zei ze. Maar moest nu verbaasd toekijken hoe de twee jongens elkaar om de armen vlogen. "Beetje eng, maar ja, het mag. Ik wil toch wel."Het eerste was meer naar Carmen gericht en het laatste tegen Miyavi. Carmen rolde met haar ogen. "Jij en je mening Steef." Zei ze hoofdschuddent en ontweek het min of meer om Hunter aan te kijken. "Wat is nana? En ik vind dat jij het mag vragen Miyavi, jij bent de grootste opschepper hier." Grijnste Stevie breed. "En misschien moeten we wel een derde optie geven, bedenk ik me nu." Ze keek even naar Carmen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 2, 2008 14:00:42 GMT 2
Hunter hield zijn hoofd schuin. "Derde optie?" vroeg hij haar vragend. En Miyavi stak zijn vinger omhoog. "Nana is een kaartspel, alle kaarten worden verdeeld en alle 7e moet je eruit halen, En dan moeten we omsterbeurd er een kaart aanleggen in volgorde van de nummers" Hij wou niet meer over het onderwerp hebben samen met Hunter, vooral niet die derde keus. Dat zag hij al helemaal niet zitten. "Miyavi..? Wat moet je vragen" Miyavi keek om naar Hunter, hij vroeg zich af waarom hij het nouw weer terug moest halen. "Dat is niet interesant, was een grapje. Of je mij of Stevie zou kiezen" Hunter keek even vragend naar Miyavi en zuchtte toen. "Jij spoort echt niet" zei hij lachend. "Ik kies helemaal niemand, en vooral niet iemand die ik niet ken." Hij moest erom lachen omdat hij Miyavi kende, hij peste altijd iedereen om te zeggen dat hij heel knap was. Hunter wist wel dat hij dat niet echt vond, maar hij vond het altijd leuk om naar die discussie's te luisteren. "Achja we hadden ook al een trio opgeofferd..-" Hunter keek even met grote ogen naar Miyavi. "STOP!" schreeuwde hij lachend. "Een trio komt er niet!" hij schreeuwde het hard, maar hij moest wel lachen. Dat schreeuwen bedoelde hij ook alleen maar als grapje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 2, 2008 14:18:19 GMT 2
Stevie keek Hunter verbaasd aan. "Sorry? Wow dat had ik zo niet verwacht!" Zei ze met een totaal gemaakt arrogante stem. "Mij zomaar afwijzen, hoe durf je! Nou Miyavi dan worden wij het toch samen." Ze knipperde onschuldig met haar ogen. Carmen keek laaient naar Stevie, maar zei er verder niets over. "Nee dank je. En Hunter je hebt groot gelijk. Stevie is een totale mislukking wat relaties betreft." Ze keek boos naar Stevie. Stevie keek een beetje beledigt naar Carmen. "He!"
|
|