|
Post by ruka on Jul 3, 2008 1:01:45 GMT 2
"Sorry, wij zijn natuurlijk de Japanse gebruiken gewend ofzo. Maar het is netjes om degene er bij te hebben over wie het gaat... Vind je zelf ook niet?" zei Uruha boos. Hij wou haar helemaal niet vernederen, in tegendeel zelfs. Hij dacht dat hij nouwjuist geholpen had. Hunter stond op en keek Ty boos aan. "Wacht even hoor. Moesten we haar daar laten? Zodat ze niks in kon bregen? Hij wil haar helemaal niet vernederen, hij wou alleen helpen!" dit vond hij onrechtvaardig en zelfs gemeen van Ty hoe hij nu deed. "Uit alle respect, maar in Japan draait veel om respect, en we vinden het niet respectvol om degene over wie het gaat daar in het hoekje te laten zitten, terwijl een of andere bitch hier allemaal maar loopt te kutte" Miyavi stond alleen op en ging voor Hunter en Uruha staan. "Rustig jongens" mompelde hij alleen maar. "Dat hij zo doet wil niet zeggen dat jullie je Japanse respect ook opeens moeten verliezen" Hunter en Uruha knikte alleen maar naar Miyavi maar ze bleven staan, vervolgens ging Miyavi weer zitten. Hij wist toch wel dat hun twee nu rustiger waren, dat was ook duidelijk te zien aan hun houden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 1:10:03 GMT 2
Ty keek de jongens vuil aan. "Nou misschien zouden jullie haar wezen eerst een moeten snappen voor jullie iets met respect gaan doen! Kom op je zet... Sorry Storm... een verliefd en verlegen meisje toch niet tussen een stel jongens en verwacht dan ook nog dat ze maar zegt of iets klopt of niet? Dat noem ik niet echt respect tonen. Ik snap, denk ik, wel dat jullie het goed bedoelen, maar het helpt niet." Lena sloot haar ogen. Het liefste zou de ze kat voor haar gezicht geplaatst hebben, maar dat was wel een beetje gemeen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 1:17:51 GMT 2
Hunter zuchtte en schudde zijn hoofd "Als er iets over mij besproken zou worden, dan zou ik dat liever horen in mijn gezicht en dan doen wat ik zelf zou willen. Als dat ik het van een ander zou moeten horen, en dan nog maar half weten of het waar was ja of nee" zei Hunter rustig en keek naar Ty. "Alsof je een gesprek voert met iemand terwijl je tegen over elkaar zit maar brieven schrijft" voegde Uruha toe. "De waarheid kun je beter uit degene zelf horen" Miyavi stond nu ook op en liep naar Ty toe en legde zijn hand op de schouder van Ty. "Je kan het wezen niet weten van iemand die je kent. Wij behandelen mensen zoals wij graag behandeld willen worden, dan tonen wij respect. We schuppen niet iemand in elkaar, dat willen we zelf ook niet." hij liet zijn hand die op de schouder van Ty lag langs zichzelf neervallen. "Ik dacht ook dat Uruha daar goed aan zou doen, ikzelf zou het ook gedaan hebben. We konden niet weten dat ze bang en verliefd was...." Hij draaide om en zuchtte. "We hadden alleen gehoopt dat we het hiermee beter zouden maken" hij draaide om en knikte de andere twee jongens deden dat ook en ze gingen aan een tafel zitten en begonnen met het opzetten van tovernaars schaak.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 1:27:24 GMT 2
"Misschien leer je dan nu dat zij niet is zoals jij." Zei Ty fel tegen Hunter. Het liefste gaf hij de jngen en enorme mep. Hij had niet eens door dat het om hem ging! "Ik snap dat jullie wilde helpen, maar niet iedereen zit zo ik elkaar als jullie gewend zijn." Hij keek naar Lena en glimlachte. "Iets meer subtieliteit is dan gewenst. En geloof het of niet, maar Stevie deed het subtiel."
Stevie grijnste. "Ik kom van het platteland, daar doen we niets anders dan het tegen een ander in elkaars gezicht zeggen. Maar hier is dat zoduidelijkl anders dat het gewoon irritant is. Dus op deze manier probeer ik het duidelijk te maken zonder haar in verlegenheid te brengen. En je weet overigens dat we nu over haar aan het praten zijn alsof ze er niet is, dus wat is het verschil met hiervoor?"
"Hoe irritant als ze gelijk heeft." Hij keek naar de twee jongens die wegliepen en sloeg zichzelf zo hard tegen zijn eigen voorhoofd dat hij daarna een kleine kreet van pijn liet horen. "Weer honderd van zijn hersencellen dood." Mompelde Lena tegen de grond.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 1:35:04 GMT 2
Miyavi schudde zijn hoofd en glimlachte. "We zeggen niet dat ze zo zijn zoals wij" zei Miyavi rustig. "Sorry dat wij uit een andere cultuur komen, de volgende keer zullen we uit een andere cultuur komen" zei hij en glimlachte naar Ty.
"Als het zo gezegd moet worden, dan hoor ik het liever niet" zei Uruha en haalde zijn schouders op terwijl hij een pion naar voren verzette. "En nu is het nog steeds niet duidelijk wat je nu echt wou zeggen... Dus ondertussen heb je er nog steeds niks mee opgeschoten" hij zei het zo dat het leuk alsof ze gewoon met een alledaags onderwerp bezig waren. Hunter was al een tijd lang niet meer aan het luisteren naar hen, vooral niet naar het groepje waar daar zat. "Uruha jij bent" zei hij en uruha ging recht zitten en verzette een paard.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 1:47:09 GMT 2
"Mijn cultuur is ook anders als die van haar en ik begrijp het nog." Zei Ty binnesmond om hetmaar gezegt te hebben. Lena stond ineens op en zette Foetsie bovenop haar hoofd. "En ik ben blij toe. Ik vind het erg fijn dat jullie willen helpen hoor. Maar de volgende keer als jullie de drang krijgen mij te helpen of ruzie te maken over mij helpen. Hou jezelf dan in alsjeblieft." Lena keek iedereen, zelfs Hunter even kort, aan. "Dus nu denk ik dat ik me maar weer terug trek in mijn stulpje en ga zitten wegkwijnen over het feit dat dit nu zo openbaar is geworden. Please enjoy the rest of your day." Ze glimlachte en liep terug richting haar plekje in de hoek. Stevie keek Lena even verbaasd aan. "Wow dat is veel tekst voor een meisje dat het afgelopen hald uur slechts twee zinnen heeft gezegt."
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 1:51:17 GMT 2
"Zie je wel, het is heel simpel.... Nu heeft ze ook weer gezegd wat ze wou zeggen" zei Miyavi rustig. "Zo is alles toch nog tot een goed einde gekomen... En weten we nog steeds niet wat er nu zo subtiel overgedragen moest worden" Hij glimlachte even en ging op de tafel zitten bij Hunter en Uruha. "Eind goed, al goed" mompelde Hunter, eigenlijk meer omdat hij weer een poppetje had weggekregen van Uruha. "Allemaal tevreden" zei Uruha, maar hij zei het wel tegen de rest. Hij keek even om zich heen. "Was het nu goed of slecht wat ik deed" vroeg hij toen aan Miyavi, maar het kwam er harder uit als gepland. Miyavi haalde alleen zijn schouders op, hij had geen flauw idee
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 1:58:22 GMT 2
Lena bleef even staan. "Dat was helemaal niet wat ik wilde zeggen. EN wat ik wel wilde zeggen gaat jullie... op een na dan misschien... helemaal niets aan." Ze draaide zich op en trok een wenkbrauw op (Zie je het voor je met een kat op haar hoofd? XD). "En het was niet zo slecht, alleen niet helemaal doordacht. En dat maakt het... verkeerd opgepakt. Buy a lollie and learn to live with it. Want geloof me, als dingen verkeerd worden opgepakt schiet je er niets mee op." Haar vrolijkheid keerde langzaam maar zeker en ze kon het opbrengen om nu ter glimlachten. "En hiervan leren we dat jongens eens moeten nadenken over wat meiden zeggen want het kan nog wel eens iets leuks zijn voor in de naarbije toekomst. Ty moet zich eens inhouden en leren dat Lena zijn zusje niet is. En... ja dat was het wel." Stevie besloot dat meiden niet hoefte te leren hiervan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 18:29:59 GMT 2
Miyavi zuchtte en wachtte tot Uruha zou reageren. "JA! Ik heb zin in een lollie" zei Uruha met een lach en rende naar boven. "Hee!" zei Hunter toen Uruha opeens wegrende. "We waren een spel aan het doen" mompelde hij erachteraan maar Hunter vond het al gou niet erg meer toen Uruha met een grote doos lollie's naar beneden kwam. Miyavi stond op. "Aardbij" zei Miyavi met een lach "Citroen" zei Hunter er ook achteraan toen hij een lollie had gevonden. "Citroen!" schreeuwde Uruha en zette de bak op tafel. "Pak maar als je wil" glimlachde hij en verzette maar gewoon een stuk zonder na te denken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 19:59:21 GMT 2
Lena keek verbaasd naar de jongens en lachtte toen. "Nou dat is al de helft van het werk." Zei ze hoofdschuddent en ging, nadat ze van koers was verandert, bij Carmen zitten. Foetsie kroop meteen van Lena af en ging bij Carmen op schoot zitten. Carmen lachte en aaide het beestje. "Rustig naar Leen, hij komt er uiteindelijk wel achter. Door jou of door Hall, ik weet het niet, maar hij komt er wel achter." Zei ze met een knipoog. Stevie stak haar hand in de doos en haalde er twee lollies uit. Een aardbei en een kers. De aardbei gaf ze aan Ty en de andere hield ze zelf.
|
|