|
Post by greenlightning on Sept 7, 2008 21:43:02 GMT 2
'Oorspronkelijk kom ik van een school op Cuba,' lachte Shirie, 'waar ik dus in een heel andere afdeling zit, maar hier zit ik bij de grifjes. Grappig eigenlijk, maa rik had wel zoiets verwacht bij jou. Jouw moeder en die van mij lijken wel op elkaar. Ik heb de halve mannelijke bevolking van Cuba gezien en nog eens de helft van die in Engeland. Ik herinner me zelfs nog dat het eerste keer dat ik naar tv keek, ik meteen een man herkende. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder riep: "mama, kijk, dat is die ene man met je je seks had, dire jaar geleden." Daar kon ze4 niet om lachen helaas. ik wist op mijn derde al wat seks was en dat dat niks emt leifde te maken hoefde te hebben.' Stilte. 'Ik heb elk weekend van mijn leven een andere man gezien, zelfs als mijn moeder getrouwd was.' Ze haalde haar schoduers op en grinnikte zacht. 'Als we nog meer gemeen hebben wordt ik bang. Nou, relaties zijn meer het probleem dat...' Ze viel stil. Hier wilde ze eigenlijk helemaal niet over praten, maar desondanks werd ze terug gezogen in al haar relaties.
Manuel, Devon, Tim, Diablo en Tom waren de enige jongens waar ze ooit echt van had gehouden. De andere jongens waren lief geweest. Ze ziedne leive dingen, flirten leuk met haar en zagen er goed uit, maar zodra ze hadden gezoend, ze een relatie waren begonnen, of dat ze begonnen over seks wat ze niet wilde... dan was het snel klaar. Jongens die met haar gingen voor de kick, die alleen maar seks wilden of even inhoudloos als mooi bleken te zijn... Haar relaties waren een ramp geweest. Ze hield van die vijf jongens, maar echt positief kon ze de beeindiging neit noemen. Behalve met Tim en de vriendschap die ze emt devon had weten op te bouwen. Ze zuchtte en zette zich erover heen. '..dat jongens mij nooit serieus nemen. Ik ben knap, of gewild en dat is waar ze voor gaan. meer niet. Zodra ze me hebben, zijn ze niet leif meer, geven geen aandacht meer, of willen alleen maar seks. Zodra dat het geval is, dan is het uit. Klaar en over. Daar waren er veel van... erg veel. En nu reken ik de dates wel mee.' Ze glimlachte, maar gemaakter dan eerst.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 7, 2008 21:53:01 GMT 2
Oh dus daarom reageerde je zonet zo. Ik snap het. Ik ben een jongen en kan er dus niks aan doen dat ik je ook zo zien, maar je moet weten dat ik je nu al niet meer zo zie. Ik zie je als zo veel meer. Ik kan het niet beschrijven, maar ik zie je niet als alleen een leuk speeltje. Je bent zo veel meer en je verdient ook zo veel meer. zei hij en hij meende het. Ik heb al vaak genoeg sex gehad, maar als je niks wilt doen dan heb ik daar respect voor. zei hij en voor een keer meende hij het ook nog. Meestal zei hij het wel, maar meende hij er niks van.
Ik ben niet zo onschuldig geweest als het om relaties gaat. Ik heb meisjes vaak genoeg gebruikt zonder er spijt van te hebben en ook als een speeltje gezien. Ik duwde meisjes weg om een goede reden of geen reden. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar ik zie mezelf dat niet doen bij jou. Ik...wil je niet kwijten. zei James. Hij had het gezegd voordat hij het doorhad. Snel praatte hij er overheen. Dus een Grifje. Haha eigenlijk hoor ik je dus te haten en omgekeerd. Dat gaat Mike niet leuk vinden, haha lachte James. Hij had er geen problemen mee dat Shirie een Grifje was. Het was hem wel opgevallen dat hij de meeste Grifjes niet aardig vond, maar als ze een uitzondering was dan zag hij geen reden om niet met haar om te gaan. En zoals het nu leek was zij echt duidelijk een uitzondering. Sowieso op alles eigenlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 7, 2008 22:40:07 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Niks doen, zou ik nou neit zeggen. ik ben nog maagd, en voor mijn huwelijksnacht ga ik dat ook niet verbreken, maar dacht je werkelijk dat ik helemala geen ervaring had? geloof me, als ik eenmaal echt into een jongen ben, dan gebeurd er genoeg. Behalve all the way, heb ik alles al gedaan en meerdere malen, dus vrees maar neit dat je hand je enige seksmaatje wordt.' Ze knipoogde naar hem en deed weer een stap dichterbij. Ze streek over zijn neus en glimlachte speels. 'Toe, nou niet sentimenteel gaan worden. Ik vind je stoer veel leuker. Trouwens, ik laat me neit gebruiken en als ik al dacht dat je dat zou doen, zweer ik je dat je geen nakomelingen meer op deze wereld krijgt, als je snapt wat ik bedoel.' Ze trok met haar wenkbrouwen en lachte vervolgens, vboor ze haar armen om hem heen sloeg.
'Relaties van vroeger zijn neit belangrijk. Het gaat om jou en het gaat om mij. Als wij ewlkaar wat beter kennen, vraag me dan maar opnieuw wat ik van je vind en dan vraag i khet aan jou. De fout om voor een jongen t vallen en onmiddelijk een relatie aan te gaan heb ik te vaak gemaakt. We daten een aantal keer, in breng een ancht met je door en dan beoordelen we wel wat het word. Tot die tijd, blijf je van de adnere meisjes af.' Ze keek hem gemaakt boos aan en lachte toen opnieuw. Hij was leuk. Zo leuk... ze zei echter niks over dat zij niks emt jongens zou doen... maar als hij het haar zou vragen, zou ze hem trouw blijven. Ze hoefde toch neit eprse een adnere jongen? En plotseling herrinnerde ze zich william.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 11:12:40 GMT 2
Het beviel James wel dat Shirie neit helemaal onschuldig meer was. Iemand met ervaring is altijd beter. Hij vond het alleen wat minder dat ze geen seks voor het huwelijk wilde. hij snapte dat een meisje er niet op zat te wachten om zwanger te worden, maar om nou helemaal geen seks te hebben, vond hij wel een beetje heel erg drastisch. Maar dat was nu toch nog niet van belang. Hij kende haar nog maar net en was niet van plan het meteen met haar te gaan doen. Oké ik doe wel weer even stoer. zei hij en hij zette een belachelijke 'cool' hoofd op. Meteen schoot hij in de lach. Zeg kunnen we niet gewoon dat daten overslaan en meteen naar dat deel van een nacht doorbrengen?vroeg hij flauw. Hij meende het niet echt, maar hij was toch een jongen, dus hij moest het gewoon even melden. Hij keek nu al uit naar het deel na de dates. Ineens drong het tot hem door dat Shirie had gezegd: Tot die tijd, blijf je van andere meisjes af. Wat helemaal geen meisje vroeg hij zichzelf af. Bedoel je met geen ander meisje, helemaal geen meisje? Geen enkel meisje? vroeg hij semi-pesterig. Maar Shirie dat overleef ik nooit! zei hij dramatisch. Ik ben nu op mijn best. Daar moet ik gebruik van maken. zei hij. En Shirie zelf dan? bedacht hij ineens. En wat ga jij in de tussen tijd doen dan? Houd ik me braaf aan de regels, zit jij heel Griffoendor af te lebberen. zei hij lachend. Dat zou echt behoorlijk stom zijn. Hij vond Shirie niet echt het type ervoor, maar toch. Als hij zich moest inhouden, moest zij dat ook vond hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 8, 2008 20:26:06 GMT 2
Shirie lachte en woelde door zijn haar, al torende dat boven haar uit en trok een pruillipje. 'Zomaar. Als je niet denkt dat je aan mij alleen genoeg hebt... tja, dan heb ik slecht nieuws voor je, dan gaat de deal niet door. O, en even om het uit leggen...' Ze had zijn gezicht ge zien toen ze vertelde dat ze geen seks voor het huwelijk wilde. '... ik wil geen seks voor het huwelijk, omdat ik nooit zeker weet of ene jongen echt van me houdt. Er zijn er die werkelijk een paar maanden geduld hebben, voor ze me laten vallen, of dat als ik seks zou hebben, en mijn maagdelijkheid zal verliezne, ik dat doe aan een jongen die toch neit om me geeft. Geloof me, ik wil het mnet zo graag als elke jongen mij wil, en heb even veel behoeftes als ieder ander, maar ik ga pas all the way, als een jongen me kan bewijzen dat hij echt voor me gaat.' Het was een deel van haar reden. dat ze bang was te worden zoals haar moeder liet ze weg. Niemand die wist van haar angst, hoewel Joey, Natasha en de anderen eht wel vedachten. 'Maar nee, geen enkel meisje. Sorry, maar zo gaat dat. En vooruit, dan zal ik me er ook wel aan houden. Opnieuw het beeld van William voor zich. Kon ze dat? Kon ze bij hem zijn zonder hem te zoenen? Ze wist het niet. Maar als ze eht zich voornam... Opnieuw de twijfel. Kon ze het?
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 21:24:27 GMT 2
James liet Shirie door zijn haar heen woelen, maar blies ondertussen ook door haar haar heen zodat het helemaal door de war ging. Dit vond James erg grappig en hij lachte stiekem om Shiries haar. Hé shit.. zei hij, maar je hoorde duidelijk dat hij er nisk van meende. Zolang hij gewoon met Shirie kon zoenen, vodn hij het geen probleem. Oké, ik houd me eraan, maar jij ook! En als ik ook maar iets hoor, dan ben je zwaar de lul Shirie. zei hij met een vinger. En dan ben ik niet zo lief meer. fluisterde hij in haar oor. Hij wilde wel even duidelijk maken dat er niet te sollen met hem viel. Hij wilde alles doen voor Shirie, maar dan moest het ook wel omgekeerd zijn. Shirie, ik snap het wel. Als ik ook zwanger zou kunnen raken van een of andere lul die niets om je geeft, zou ik ook die regel hebben. zei James. Ineens realiseerde hij zich hoe ongelofelijk dom dat klonk. Haha, dat kwam er heel verkeerd uit. zei hij. Maar je snapt wat ik bedoel toch?zei hij vrolijk. De muziek was tijdens hun gesprek nog steeds doorgegaan en ineens kreeg hij ontzettende zin om weer met haar te dansen. Nu we dat hebben afgesproken, zullen we dan maar aan het elkaar leren kennen deel beginnen? vroeg hij en hij deed zijn hand op haar rug, trok haar dichter tegen zich aan en begon langzaam op de muziek te bewegen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 8, 2008 21:42:07 GMT 2
Shirie lachte om haar haren. Ze ging er met een ahnd doorheen en liet het weer perfect om zijn plaats vallen, even elegant als altijd en grijnsde naar hem. 'Leuk geprobeerd! dat kan je blijven doen tot je een ons weegt, maar het komt altijd wel weer goed. Geloof me, mijn haar is mijn beste vriendin.' Ze knipoogde naar hem en rilde op een prettige manier door zijn fluisteren. 'Ik hoef geen adner, als ik jou heb. Ik ben tevreden emt een jongen, altijd al geweest.' EnWilliam dan? Wat doe je dan met hem? Wat doe je hem nu dan aan? het schuldgevoel gaf haar ene slechte smaak in de mond. Ze hield inderdaad van William en hij had haar alle redenene geven om te gelocven dat hij ook van haar hield. Maar toch... Vanbinnen, op dat moment, maakte ze de beslissing. Ze stond eht zichzelf neit toe om dat te beseffen, maar haar hart had gekozen en het was niet de veilige haven die Will haar aanbood. Alsof ze bang was voor de veiligheid. Alsof die zo... onreeel was, dat het wel moest eindeigen. Dit was veel... begrijpelijker. Dit kon voor eeuwig duren. Want het was neit perfect. En daarom was het perfect.
Op zijn opmerking moest ze zo hard alchen dat ze haar armen om haar buik moest slaan. Niet omdat het zo stom klonk, maar omdat zwanger worden wel het laatste was waar ze zich zorgen over maakte als ze seks had met een jongen. Ze lachte zo ahrd dat het pijn deed, ondanks dat ze een schattige lach scheen te hebben, ergerde haar eigen stemgeluid haar, maar ze kon eht niet helpen. het duurde even voor ze weer kalmeerde en hem hoofdschuddend aankeek, waardoor haar haren voor haar lachende, volle lippen vielen, voor ze die met een enkel handgebaar uit haar gezicht streek. 'Oh, jij vreselijk vreemde jongen ook die je bent. je bent de liefste, meest onhandige, stoere en slechte jongen die ik ooit heb ontmeot en ik ben nu al gek op jou. Je hebt gelijk. Tijd, om elkaar beter te leren kennen.' Ze liet zich neit naar hem toe trekken-ze besprong hem bijna, en keek hem an, vol paassie ion haar lichte bruine ogen. Ze glimlachte en knipoogde naar hem, voor ze op haar lip beet. 'maar dansles krijg je nog wel een keertje van me,' zei ze zachtjes, terwijl ze haar heupen mee liet bewegen, haar voeten kleine pasjes let amken, terwijl ze de rest stilhield, enkel en alleen om hem te tonen dat ze alles behalve oneraveren was, ondanks haar maagdelijkheid.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 21:52:59 GMT 2
James keek hoe haar haar inderdaad weer perfect op zijn plaats viel. Hij vroeg zich af of hij het echt niet door de war zou kunnen krijgen. Ik ga nog eens proberen om je haar door de war te krijgen. zei hij lachend. Hij wist eigenlijk wel zeker dat hij geen eens naar een ander meisje zou kunnen kijken zonder zich schuldig te voelen. Hij was echt een enorme aso als het ging om elk ander ding dan liefde. Maar als hij eenmaal verliefd was geworden, wat nu het geval was, dan was het voor hem onmogelijk om asociaal tegen over zijn 'liefje' te doen. Hij had het een keer eerder meegemaakt dat hij verliefd was geweest. Het had niet lang geduurd en was ook op niets uitgelopen. Hij was heel jong geweest en het meisje nog jonger. Maar hij kon zich nog goed herinneren hoe schuldig hij zich voelde toen hij per ongeluk naar de kont van haar vriendin keek. Hij hoopte alleen dat er niemand anders in Shirie's leven was die haar van gedachte kon alten veranderen.
James moest weer lachen om haar uitroep. Jij bent het liefste, onhandigste, gekste, stoerste, mooiste meisje dat ik ken. zei hij lachend. Hij vond het maar een maffe uitroep, maar zag het niet als een belediging. Haha is goed hoor. Leer mij maar eens dansen. zei hij lachend. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden, terwijl hij meebewoog op de zwoele sexy muziek. Ineens gooide haar Shirie omlaag. Hij zoende haar in haar nek en haalde haar toen weer omhoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 9, 2008 21:41:40 GMT 2
'Probeer maar zoveel je wil, zolang eht maar fijn voelt,' knipoogde Shirie naar hem en lachte vervolgens. 'Het zal misschiene ven warrig zitten, maar ik krijg eht altijd weer in moidel. Dat is gewoon wat mijn haar doet. Leer er maar mee leven. Het is als je straf. Je zal voor eeuwig mijn har door de war maken, maar eht zal altijd perfect zitten. Ze lachte en aaide over zijn buik, aangezien ze neit kon prikken. Hij was echt leif en leuk en lief... Ze dacht neit eens aan William, dat was wel zo eenvoudig. Zo hoefde ze neit te kiezen. Nu was ze heir etm James en later.. later was ze misschien weer met William. Maar ze zou neit meer met hem zoenen. fdat had ze tenslotte net beloofd. Het voelde toch vreemd dat die eerste kus.. meteen de laatste was geweest. Ze schudde de gedachte direct van zich af en bewoog haar heupen zijwaards, tegen zijn lichaam, gewoon om hem te pesten. 'Ik zal je zeker leren dansen,' glimalkchte ze, met glinsterde ogen.
Ondanks dat hij haar onhandig ahd genoemd, waarvan zij wist dat ze alles behalve was, tenzij ze ahd gedronken {XD}, kon ze eht niet helpen om gewoon te zwijgen en het te accepteren. Liet hem maar vinden wat hij wilde. Zolang hij hier was, met de muziek. Hun lichamen zo dicht bij elkaar... Ze had het niet koud. het besef kwam als een mokerslag binnen en deed haar werkelijk verstijven. Ze bleef staan, keek hem aan en verklaarde: '|Voor het eerst, sinds ik heir in Engeland ben ,of eigenlijk, voor het eerst in al die keren dat ik al in engeland ben geweest... hbe ik het niet koud. Hoe krijg je eht voor elkaar om me zo warm te houden?' Ze droeg een kort jasje, met daaronder niks dan een nog korter shirtje, die ze altijd droeg tijdens het sporten en een kort broekje, dat losjes, maar toch elegant rond haar billen en benen streek. En ze had eht gewoon niet koud... 'het is een wonder...' Ze keek hem aan en vroeg zich af of ze.. als ze werkelijk een alnge relatie emt elkaar zouden opbouwen.. ze neit alsnog zou zwichten voor hem en al haar principes overboord zou gooien. het maakte haar bang, maar ernstig genoeg.. ook erg opgewonden.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 9, 2008 21:57:25 GMT 2
James staakte zijn pogingen maar om Shirie's haar door de war te krijgen. Later zou hij het nog wel eens proberen met gel en een toupeerkam. Dat ging er vast heel leuk uitzien. Hij voelde Shirie tegen zich aan en bewoog met haar mee. Zonder dat hij er wat aan kon doen dacht hij toch onbewust al vooruit. Wat had hij daar zin in! MAar dat zou nog even duren. Eerst moest hij waarschijnlijk aan haar bewijzen dat hij haar niet zag als zo maar een meisje. Dat wilde tenminste alle meisjes. Hij vond het geen probleem om geen andere meisjes te zoenen. Hij had niemadn anders op het oog en kon erg goed met alcohol omgaan. Hij was na een half kratje bier nog geen eens een beetje aangeschoten. Het maakte hem wel altijd vrolijker, maar niet dronken. Alleen van blowen ging hij vreemd doen. Dan praatte hij tegen denkbeeldige bloemen en vliegende katten. Hij had de gekste dingen meegemaakt waar hij later erg hard om had gelachen.
Toen Shirie ineens met haar lichaam zijwaarts bewoog, maakte hij even een 'oeh' geluidje. Hij probeerde het niet opwindend te vinden, maar hij kon er niks anders van maken. Hij probeerde aan zijn ouders te denken, iets niet in die richting, maar het had weinig effect. Maar voor een Amerikaan, kom ik toch aardig verassend uit de hoek of niet? zei hij flauw. De meeste Amerikanen konden echt voor geen meter dansen volgens hem. Op de een of andere manier was hij gelukkig die dans ontsprongen. En daar was hij erg blij mee ook. Het imponeerde meisjes toch altijd een beetje. Hij bleef langzaam met Shirie meebewegen. De muziek klonk om hem heen, maar Shirie's ogen waren het duidelijkst in zijn hoofd.
Hij pakte Shirie's bovenbeen(zo in zo'n tangostand) en liet zijn hand langzaam omhoog glijden. Hij had van een vriend van hem die sexuologie studeerde plekken geleerd waar mensen extra opgewonden van raakten. Die had hij altijd onthouden en er vaak gebruik van gemaakt. Wacht maar. zei hij zwoel in haar oor. Dit is nog niks. zei hij en hij streek met zijn hand door haar haar langs haar oor, waar zo'n seksuele prikkel zat. Hij had behoorlijk veel ervaring met meisjes, wat een voordeel was voor hem.
|
|