|
Post by greenlightning on Sept 9, 2008 22:23:33 GMT 2
Shirie genoot van elk moemnt van hem en voelde zich met de seconde warmer worden. 'Ik geloof dat je klaar bent voor de nachten op Cuba. Je lijkt de sfeer aardig te begrijpen daar,' flusietrde ze. Hij kon doen wat hij wilde, zo veel als hij wilde, maar ze had met zoveel warme en prachtige Cubaanse mannen gedanst, m,et zoveel latino mannen die precies wisten wat een meisje wilde, dat eht haar weionig meer deed dan anders. Prikkels zaten er al vanaf het begin en zelfs de spanning die zich opbouwde, deed weinig meer dan het anders zou hebben gedaan, maar toen hij sprak, voelde ze eht erger worden. veel erger. Het was zijn stem, drong eht tot haar door. Daar mocht hij zelf neit achter komen, want dan... ze wilde er neit eens aan denken. De gedachte bracht een steek in haar buik die omlaag schoot en ze ademde iets dieper in dan daarvoor, maar bleef hem kalm aanstaren., terwijl ze de tango beweging onderging, sierlijk als alleen een latina dat kon. 'Voor een Amerkiaan dans je prima. En hoe voelt het, om met een Latina te dansen? Een meisje dat gemaakt is om te bewegen? Net geen slangeenmens, maar minstends zo bewegelijk?' Ze duwde zijn arm omhoog en draaide anderhalf rondje, zodat ze met haar rug naar hem toe kwam te staan. Ze bewoog van links naar recht, langzaam en snel, om vervolgens te zakken, omhoog te gaan en weer te zakken, voor ze met haar bil naar achter weer omhoog kwam. 'Neem van mij aan. You never had true pleassure before, if you haven't had a latina.' Haar stem was zacht en zwoel en ze kende haar krachten. helaas... kende hij de zijne ook.
Ze draaide zich weer naar hem om en genoot van de aanraking aan haar aar. Ze glimalchte, opnieuw een steek negrend, terwijl ze verder danste. Ze glimalchte in zichzelf. Wat jij kan, dat kan ik ook. Ze ging eits op haar tenen staan, terwijl ze emt haar ene hand op zijn broekrand bleef hangen en emt de ander zacht door haren ging. Eerst agf ze hem een kus op zijn mond, toen een op zijn wang, zijn kaaklijn en begon toen zachtjes ana zijn oor te knabbelen. Ze zou hem bewijzen, dat hij zeker niet een preuts maagdje had. Ze was maagd, maar zeker neit preuts.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 10, 2008 17:36:12 GMT 2
James had het niet meer. Het liefst wilde hij Shirie meteen bespringen, maar dat kon helaas niet. Hij was betoverd door Shirie's bewegingen en hoe erg hij het ook probeerde, hij kon zijn aandacht niet op iets anders vestigen. Zijn hoofd leek wel helemaal leeg te zijn. Sowieso was er bloed te kort in zijn hoofd, want dat stroomde allemaal naar een ander lichaamsdeel(giechel). Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt als dansen met een latino. zei hij naar waarheid. Hij had vaak genoeg zo dichtbij met meisjes gedanst, maar niet zoals met Shirie. Geen meisje kon hem zo gek maken door alleen maar te dansen als Shirie.
Toen Shirie hem begon te zoenen, kreeg hij het helemaal warm. Hij was zo ontzettend blij dat hij Shirie was tegengekomen. Toch vroeg hij zich ergens af of Shirie hetzelfde had gedaan bij een andere jongen. Wat nou als hij hier niet had gestaan, maar Mike bijvoorbeeld? Maar daar probeerde hij niet aan te denken. Hij liet Shirie een rondje draaien om zelf even te kunnen afkoelen. Toen draaide hij haar weer met een grote kracht, maar toch zacht, zodat ze met haar rug tegen hem aankwam staan. Hij liet zijn ene hand naar haar buik glijden en de andere op haar heup. Danst iedereen hier in Cuba zo? vroeg hij fluisterend in haar oor. Als dat zo was, ging hij verhuizen naar Cuba.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 10, 2008 17:57:04 GMT 2
'Dacht je dat ik deze moves van mezelf heb?' fluisterde ze in zijn oor, terwijl ze zacht met haar neus tegen zijn nek aan wreef. 'Als klein meisje danste ik met de jonge vrouwen mee, allemaal prachtig en elegant, rank als een riet en sierlijk als enkel een latina kan zijn. Ze leerde me de bewegingen, toonden hoe je de mannen kon plezieren en verleiden, enkel door naar ze te kijken met hun grote bruine ogen., De mijne zijn nog unieker. Zo goud als die van mij zul je ze nooit aantreffen.' Ze kwam iets naar voren, zodat ze haar ogen kon zien. als ze ergens trots o pwas, afdn weren eht haar ogen. dat was ze altijd geweest. Het was het engie aan haar lichaam dat ze neit van haar moeder had geeerfd. De ogen waren van haar vader. De kleur althanx. Haar ogen hadden een sierlijke vorm, zoals alles aan haar. Net iets scherper dan die van een normaal mens, angezien ze dat neit was. Eigenlij, was ze geen mens. Nooit geweest, maar dat wist James neit en voorlopig hoefde hij dat ook niet te weten., voor nu mocht hij kijken naar haar ogen, die te perfect waren om, van een mens te zijn. Als kind ahd ze naar foto's van wolven gestaard en de lijnen van hun ogen gevolgd. Ze leken op de hare, maar dan scherper.
Shirie sloot haar ogen en gaf weer een kusje in zijn nek, voor ze verder vertelde, fluisterend in zijn oor. 'Ze leerden mij, zodat ik ooit op een dag ook kon dansen. ik oefende met hen mee. De mannen bij ons zijn even lenig en sierlijk als de vrouwen hier. Ze bewegen zich als goden, bruingebrand en sterk. Met ontbloot bovenlijf en witte broeken die hun kleur nog beter doen uitkomen. De schoonheid is de combinatie van man en vrouw. Ze veolen elkander perfect aan, beiden gehard in de strijd van de leifde. Bewegend en lerend volgde ik hen. Ze vertelde, dat wij zo dansen, om te tonen wat we in bed kunnen en ze ahdden gelijk. Als je bedenkt wat ik nu kan,' haar stem werd zachter, zodat hij extra goed moest luisteren,' stel je dan voor hoe ik zou zijn tussen de wite lakens. Waar mijn bruine huid je zal leiden naar alles wat mooi is.' Ze wist wat ze moest zeggen, ze wist hoe het hoorde en wist hoe eht voelde. Dit leerde ze, van meisjes, tien jaar oduer dan zij, bedreven in de leifde en eht bedrijven van de leifde. Ze zou die nachten nooit vergeten, op haar blote voetjes, met het korte rokje en de witte topjes, waarin ze danste met jongetjes van haar leeftijd, spelend en lachend, oefenend voor later. Inmiddels twaalf jaar later.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 10, 2008 18:24:26 GMT 2
Hij kon gewoon neit geloven dat ze in Cuba allemaal zo dansten. En dat ze het de kinderen leerden vond hij al helemaal ongeloofwaardig. Hij leerde hele andere dingen toen hij klein was. Dansen was alleen iets wat werd gedaan bij een bruiloft of een trouwdagsfeest. En dan ook voornamelijk het simpele schuifelen. Zo had hij ook jaren lang gedanst. Totdat hij op een dag in een salsaclub was beland. Hij had het zo gezellig en knus gevonden, dat hij er telkens terugkwam. Daar had hij leren dansen als een niet-Amerikaan. Dat kunnen had hij nog vaak in de strijd gegooid. Hij was niet bang om te dansen. Iets waar de meeste jongens van zijn leeftijd erg bang voor waren en mannen ouder dan hij vermeden. Hij hield er ook van te dansen op zijn tijd. MAar natuurlijk niet te vaak, dan was het niet meer speciaal.
Ze zijn inderdaad prachtig. zei hij tegen haar. Haar ogen waren echt speciaal. Echt zoals hij ze nog nooit had gezien, dat moest hij toegeven. Maar het was niet hetgene waardoor hij haar zo mooi vond. Het was de manier waarop ze bewoog. Ze bewoog soepel, toch met veel kracht en vuur erin. Hij had nooit te veel waarde gehecht aan ogen. Hij ging met zijn hand over haar rug en pakte zo haar hand. Plotseling draaide hij haar rond door een rukje aan haar hand te geven en een duwtje tegen haar heup. MAar ogen zijn niet alles. zei hij tegen haar.
James vond het bijzonder flauw dat Shirie begon over onder de lakens kruipen aangezien ze net had gezegd dat ze niet deed aan seks voor het huwelijk. Toch kon hij het niet helpen om licht te glimlachen. Hij was benieuwd wie er beter was in bed: Shirie of hijzelf. Shirie mocht dan wel een getrainde latino zijn, maar hij had de ervaring. Oh, jij bent flauw. zei hij tegen haar. Plotseling gooide hij haar weer naar achteren. Hij had zijn ene hand op haar rug en zijn andere onder haar knieholte. Hij kwam naar haar toe met zijn gezicht alsof hij haar wilde zoenen. Net voordat hij haar lippen zou aanraken, stopte hij. Ben je niet bang dat je in de verleiding wordt gebracht? zei hij zwoel. Hij bleef in deze positie zonder haar te zoenen, puur om haar te pesten. Als hij ook maar een arm weg zou trekken, zou ze op de grond vallen. Dat gaf hem een goed gevoel. Shirie had een tijdje de regie gehad, maar nu was hij het die haar plaagde.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 12, 2008 20:29:55 GMT 2
Shirie lachte om hem en gaf hem een zacht duwtje met haar knie tegen zijn buik, waarbij ze haar been hoog moest optrekken, wat haar geen mopeite koste. Ze wilde hem neit loslaten met haa ahnden, daarvoor voelde hij veel te warm. Veel te prettig. Daarbij, danste hij gewoon te goed. Geweldig zelfs. Ze was Tom gewend, en daarvoor Tim en dit was een prettige bijkomstigheid. Het was lang geleden dat ze met Pablo en Manuel ahd gedanst. Die konden ent zo goed dansen als zij, maar dat deed er nu niet toe. Ze was tevreden emt hem en hoe hij was. Ze wist.. dat ze hem kon accepteren zoals hij was. Sterker nog, ze accepteeerde hem zoals hij was. Op elk vlak. 'Toevallig ben ik erg trots op mijn ogen,' zei ze grijnzend en kon het niet helpen om licht te blozen. ze was neit verlegen, eerder gewoon erg gelukkig. Opnieuw een schok. Wanneer was ze ooit eerder gelukkig geweest? Een tweede schok. Toen ze bij WIlliam was...
Ze was overal toe bereid om Wiliam te vregetn en het schuld gevoel te verdrijven. tenslotet, had ze niks emt hem en was ze hier emt James. He kon neit zo zijn dat ze aan William dacht. Gelukkig leek James zelf ook te merken dat hij haar voor zichzelf moest winnen, anders was zijn timing eprfect. hij leit haar zover achterover buigen, dat Shirie de neigening had om helemaal achterover te buigen en te tonen hoe lenig ze was, maar dan zou ze hem neit meer kunnen aankijken en dat was eht niet waard. Ze glimlachte en haalde licht haar schoduers op, neit bang voor wat hij gin doen, of zelfs maar enigzins bezorgd. 'Eigenlijk niet. Ik ben sterker dan de meesten, op elk vlak en als ik dacht dat ik je niet zou kunnne weerstaan, dan was ik er al vandoor gegaan. Het spijt me als ik je meot tleeurstellen..' ze streek emt haar vinger over zijn lippen en duwde zacht zijn onderlip een stukje omlaag. '...maar zo makkelijk krijg je me neit zover. Zonder ring aan mijn vinger, krijg je me helemala neit op die manier.' Ze voend het heerlijk. Hij hield hhaar vast, ze zou in zijn macht meoten zijn, als een voddenpop, maar odnanks alles, had zij nog steeds de macht en ze voelde de vlidners groeien met de seconde.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 14, 2008 19:45:18 GMT 2
James vond het geweldig om zo met Shirie te zijn. Toch was er ergens in zijn achterhoofd een stemmetje die jammerde. Was het niet gevaarlijk om zo om iemand te geven, terwijl hij haar pas net kende? Liepen die dingen niet altijd slecht af? Dit kon gewoon niet alles zijn. Er moest gewoon iets naars aan haar zijn, iets wat hem wel zou afschrikken. Of iets aan hem wat haar afschrok. Dat moest gewoon zo zijn, want zo perfect kon het gewoon niet zijn. Dat gebeurde nergens en nooit. In geen enkele eeuw waar dan ook op de wereld had het zo perfect kunnen zijn.
Ineens kwam de gedachte in hem op dat ze ook best wel een ander al zou kunnen hebben. Dat ze al een soort van relatie met iemand had. Hij had tenslotte op het moment ook eigenlijk een scharrel. Het was een verlegen, maar enorm knap meisje. Hij zag verder niks in haar, maar daar ging het niet echt om. Wat nou als Shirie wel wat in iemand zag? Dan zou ze weer terug naar school gaan en was de magie over. Ze zou hem herinneren als de jongen waarmee ze ooit eens een heel romantisch avondje had gehad.
En bedankt Shirie/ zei hij inderdaad teleurgesteld. Hij voelde zich nu niet bepaald mannelijk meer. Hij zette haar weer normaal neer en liet zijn handen van haar lichaam glijden. Hij snapte opzich wel dat ze wilde wachten tot na haar huwelijk, maar dan had ze op z'n minst wel een beetje kunnen zeggen dat ze het toch moeilijk vond met hem in de buurt. Hijzelf was totaal niet het type om te trouwen. Hij had een hekel aan dat hele ceremonieële gebeuren. Ook vond hij het onzin. Waarom zou een relatie beter zijn als het bevestigd was op een stukje papier? Mensen verlieten elkaar ook al waren ze getrouwd. Getrouwd zijn hield tegenwoordig niks meer in.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 20:53:16 GMT 2
Shirie lachte om hem en sloeg haar armen over elkaar heen. 'Wat nou, is meneer op zijn pikkie getrapt?' Ze lachte opnieuw en rekte zich uit, waarbij ze hem half aankeek. 'Als je echt zo'n gevoel;ige jonen bent.. ben ik misschien wel te zwaar voor je. Ik bedoel.. als je mijn grapjes neit kan zeven tot de waarheid... wat moet ik dan met jou? Tja, misschien was dit dan het einde.' Ze draaide zich om en liep een stukje weg. Ze dacht niet aan wat er zou gebeuren als hij haar neit tegenhield/. Hij had meer met haar gedaan dan ze ooit ahd verwacht dat een jongen zou doen, maar wat deed eht er toe. Ergens vroeg ze zich af hoelang ze eht zouden volhouden, als ze uberhaupt al een relatie kregen. Tenslotte.. zou hij haar accepteren, als hij alles van haar af wist? William deed het wel, maar dat was dan ook WIlliam.
Ze draiade zich langzaam naar hem om en grinnikte zacht. 'Ik hoop neit dat je werkelijk zo'n onbenullig knulletje bent. Als dat zo is, dan heb ik je verkeerd ingeschat. Ik maar denken dat je een stoere man was. Ach, ik bvergis me wel vaker.' Dat was neit waar en ze zei eht ook op een zeer sarcastische toon. Ze had het nooit mis. dat was een van de dingen aan haar. Ze ahd altijd gelijk en dacht na voor ze dingen deed. Ze wist dat hij haar ahrt nu kon breken, maar ze wist ook, dat ze alles aan hem kon breken, mocht hij het zover laten komen. Tot dan.. hoopte ze dat hij haar gewoon voor zich proberen te winnen. Hij zou het kunnen.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 14, 2008 21:03:24 GMT 2
Ja eerlijk gezegd voel ik me erg op mijn pikkie getrapt. zei James nu grappend. Wat zou het ook als Shirie niet in de verleiding kwam door hem? Hij vond het gewoon erg leuk om bij haar te zijn. En misschien had ze het wel geen eens gemeend. Daarnaast kon hij altijd later nog bekijken of het wat zou worden of niet. Ineens realiseerde hij zich dat hij wat te zwaar had gedacht over de situatie. Ze kenden elkaar net, misschien zouden ze elkaar tegenvallen, misschien ook niet. MAar hoe dan ook zouden ze het waarschijnlijk pas in de toekomst het te weten komen of het wat werd of niet. Het was gewoon idioot om te verwachten dat ze alles aan elkaar leuk gingen vinden. Waarschijnlijk zou Shirie het wat minder vinden als hij weer eens een woede aanval had. Of wanneer hij niet kon komen wanneer ze hadden afgesproken. Hij vroeg zich ook af of er wel iemand was die hem helemaal zou kunnen accepteren. Maar als het iemand was, was het wel Shirie.
Zielig keek hij naar haar rug. Hij baalde er wel een beetje van dat hij de hele tijd moest bewijzen hoe tough hij wel niet was. Daar had hij totaal niet de behoefte toe ookal zou hij genoeg voorbeelden hebben. Ineens pakte hij haar op en droeg haar in zijn armen. Waarom hij dat deed, kon hij niet uitleggen. Misschien om nog eens aan Shirie te laten merken dat hij behoorljk sterk was. Misschien om Shirie letterlijk en figuurlijk wat minder met beide benen op de grond te laten staan. Is dit een gewoonte van je ofzo, dat je telkens van mensen eist om zich te bewijzen. Want dan kan ik je nu al vertellen dat het dan inderdaad niks word. Ik wil best het bewijs laten zien dat ik een man ben, maarjah dan kom je in de verleiding hè?! zei hij flauw.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 21:33:09 GMT 2
Shirie voelde de vaste grond onder zich verdwijnen en alchte. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem grijnzend aan, bijna vertederd zei ze: 'Maar waarom denk jij toch zo moeilijk, leive, lieve Jamie? Als ik geen interesse in je had, zoals ik je al zie, dan zou ik allang weg zijn geweest. Als ik werkelijk een sterke en stoere jongen ahd gewild, dan zou ik je allang gedag hebben gezegd, als bleek dat je eigenlijk heel lief bent. Toe, probeer eens minder te zien, en beter te zien.' Ze legde haar hand voor zijn ogen. 'Kijk eens, of je het nu wel ziet.' Ze plaatste haar lippen op de zijne,veilig hangend boven de grond, het beviel haar prima om zo te hangen. Zelfs als ze viel, kwa ze wel weer overiend. Maar het voelde fijn, dat iemand haar droeg.
Langzaam verdween eht beeld van William weer uit haar gedachten. Hij was hier niet en dus was james veel belangrijker. Ze wist neit of ze van James hield, maar er zaten zovele vlinders, die waren er morgen nog steeds. Ze zou over hem dromen en waarschijnlijk wel meer in bed doen dan alleen slapen, bij de gedachte ana ehm en alles aan deze avond. Ze vleidde zich tegen zijn schouders aan en sloot haar ogen. 'Ik ben blij dat je ene leive kant hebt, want ookal doe ik me zo stoer voor... Ik ben ook maar een meisje. Een meisje dat net zovele leifde nodig heeft als elke ander. Je moet.. gewoon door me heen prikken. Waarschijnlijk lukt je dat.. als je me wat beter kent.' Ze kon neit van hem verwachten dat hij het in een avond leerde, hoe hij met haar om moest gaan. Maar het drong wel tot haar door dat, behalve dat zij bijna niks woog, hij wel vrioj sterk was. En dat beviel har wel.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 14, 2008 21:41:27 GMT 2
James was wel enigszins opgelucht dat Shirie duidelijk interesse in hem had, want hij had het zeker. Het duurt waarschijnlijk een paar jaar voordat je weet hoe jij met mij moet omgaan. zei hij lachend. Bijna niemand wist dat. Alleen een paar vrienden die hij al vijf jaar ofzo kende. Hij was een ingewikkeld persoon, net zoals velen. Alleen was bij hem nog het probleem dat hij nogal snel kon overslaan. Daarnaast was hij een persoon die er erg goed in was om mensen boos te maken. Hij kwam beloftes niet na of lokte mensen in de val. Hij deed het minder snel bij meisjes, maar hij bleef altijd een soort van onbetrouwbaarheid houden.
James hield ervan hoe Shirie zoende. Hij beantwoorde haar zoen zacht. Hij was niet gewend om niks te kunnen zien, maar in dit geval vond hij et wel opwindend. Hij legde zijn kin op haar hoofd en gaf een kus op haar kruin. Eigenlijk ben jij ook wel een beetje maf. Je zoent wel met een jongen die je nog geen eens een dag kent, maar doet niet aan sex voor het huwelijk. zei hij lachend. Hij vodn het nogal een behoorlijke tegenstelling.
|
|