|
Post by greenlightning on Sept 14, 2008 22:22:36 GMT 2
Shirie alchte. 'Ik doe zelfs wel meer met jongens die ik net een dag ken,' zei ze met een knipoog en stak toen haar tong uit. 'Maar neit emt jou, dus heb je pech. En als antwoord daarop... nou.. vanavond heb je teveel veroorzaakt en nee..' Ze zuchtte diep. 'Ik weet neit of ik je zou kunnen weerstaan als we eenmaal zover zijn. Dan raak ik mijn principes kwijt en ben ik...' Ze makte haar zin niet af en wendde haar blik af voor ene moment. Ze slaakte een zucht en glimalchte weer naar hem. Hij was lief en ze was blij met hem. Ze was blij met hoe hij nu was en hoe hij bleek te zijn. Ze liet haar hand weer zakken en keek hem grijnzend aan. 'Maar misschien dat eht nog komt. Mijn angst is dat iemand die niet echt om me geeft me ontmaagd en vervolgens me in de steek laat. Stel dat we lang bij elkaar blijven.. wie weet dateht dan voor hett huwelij kan. Stel je voor dat ik pas trouw op mijn vijfentwintigste...' Ze trok een gezicht. 'Dan ebn ik een oude maagd.' daar moest ze zelf hadr om lachen en vleidde zich weer tegen hem aan. 'Wedden dat ik weeet hoe ik met je om moet gaan?' vroeg ze zacht en ze hield haar vingers in zijn shirt gegraven. Ze wist dat ze het kon. Vooral, omdat hij waarshcijnlijk op dezelfde maneir behandeld wilde worden als zij. nu waren ze elkaar aan het uittesten. de grensen aan het ontdekken. Maar de volgende keer zou het anders zijn. dan kenden ze die, en konden ze elkaar echt leren kennen. Ze kon niet wachten, want ergens geloofde ze dat, hoe beter ze James leerde kennen, hoe leuker ze hem zou vinden. Nu nog haar angst.. wat als hij dat neit had bij haar?
|
|
|
Post by lizzie on Sept 15, 2008 12:18:26 GMT 2
Oh Shirie dat is pure discriminatie! Waarom wel met andere jongens die je pas een dag kent? zei hij flauw en stak zijn tong ook uit naar haar. Hij vond het toch allemaal een beetje een vreemde situatie. Niet dat hij met haar zoende terwijl hij haar nog maar zo kort kenden, maar wel dat zij hem had gezoend. Toch wist hij gewoon zeker dat er eigenlijk wel wat meer van zou komen, puur en alleen omdat hij zich nog nooit zo had gevoeld. Hij voelde lichte vlinders in zijn buik, of tenminste dat dacht hij. Zo omschreef iedereen het en dat zou eht best wel kunnen zijn. Prachtige zoetsappige liefdesgedichten vlogen door zijn hoofd. Hij was nog nooit verliefd geweest en had die gedichten altijd onzin gevonden, maar nu kon hij in een keer alle gevoelens herkennen.
Noujah als je moet wachten omdat je met mij wil trouwen, kan je lang wachten. Dan blijf je voor eeuwig maagd. zei hij lachend. Ik ben niet van plan te trouwen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. Misschien kan ik er later nog anders over denken, maar ik betwijfel het. Ik blijf dezelfde persoon. legde hij uit. Dat zou ooit nog wel een probleem kunnen worden als hij dan nog steeds bij shirie was, maar voorlopig was waarschijnlijk niemand van hen van plan te gaan trouwen. Daar waren ze nog veel te jong en jeugdig voor. Hij moest eerst maar eens zien of hij wel langer dan een maand iemands vriendje kon zijn, want dat had hij zelfs nog nooit gedaan. Zijn relaties hadden altlijd om lust gedraaid in plaats van liefde.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 15, 2008 17:11:28 GMT 2
Shirie alchte om hem en liet zich weer zakken. Ze vond het wel leuk om te ahngen, maar ze was veel te energiek om lang stil te zitten en vond dat het nu dus ook wel lang genoeg had geduurt. Ze landde kalm op haar voeten en keke hem grijnzend aan. 'Tja, bij de een wel en de ander niet. Is het leven neit oneerlijk? Er zijn ook jongens die ik treiter, bijna zoen en er vervolgens vandoor ga, of die ik neit eens ene blik waaridg keur. Vind je nog steeds dta je zo'n pech hebt?' Ze sprong een paar keer op en neer en maakte vervolgens een aantal vlikvlakken achterover. Ze barstte van de enerige en eindige de laatste met een salto, om te landen op haar handen en hem van odnersteboven aan te kijken. Ze liet zich half zakken en sprong weer op haar voeten terug, lenig en lichtvoetig. Vervolgens liep ze naar hem terug, alsof ze niks ahd gedaan.
Ze maakte een gepikeerd geluidje om zijn grap en schudde haar hoofd. 'Dat valt me van je tegen, leive Jmes. Ik wordt meerdeere malen per dsag ten huwelijk gevraagd, meestal door wildvreemden en dan wil jij het niet? Ik weet niet of ik over deze afwijzing heen kom,' zei ze semie gepikeerd. Ze moest zelf ook nog neit aan trowuen denken, al was een familie van haarzelf wel een fijne gedachte,. Maar trowuen was net als kinderen krijgen.. iets voor in de verre toekomst. Even keek ze hem schuin aan, haar woorden wegend, maar besloot het maar gewoon te zeggen. 'Weet je. Je zei daarstraks dat ik veel meer ben dan een seks speeltje, maar je maakt er wel een erg groot punt van dat ik geen seks met je ga hebben in de nabije toekomst... Dus hoe zit dat dan? Ben je niet handig genoeg met je rechter hand? Ben je oversekst, of ga je ervanuit dat je niet met mijn manier geneoge kan nemen voor alnge tijd?' Eigenlijk was haar principe meer... dat de langste serieuze relatie die ze ahd gehad, zes maanden had geduurd. Dat was met Tim geweest. Langer duurden ze niet.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 15, 2008 19:53:41 GMT 2
Verbaasd keek James naar de salto's makende Shirie. Hij moest lichtelijk lachen van de vreemdheid van de actie. Hij wist dat ze lenig was, maar zo erg niet. Hij glimlachte even naar haar terwijl ze omgekeerd hem aankeek en droomde per ongeluk weg. Hij keek haast even verliefd naar haar en voelde de vlinders rond dwartelen, voordat hij zich weer met een lichte hoofdschuddende beweging naar de normale wereld bracht. Hij vreesde dat hij zichzelf ging verliezen, dat hij zich te veel ging zorgen maken om shirie of dat Shirie hem ging kapot maken. Hij voelde enorme vlinders, maar tegelijk ook een enorme angst en een gevoel van verwarring. Hij probeerde haar te zien als een normaal meisje, dus als een seksobject. Hij hoopte dat het hem meer zelfbescherming zou geven, maar het werkte niet. Hij werd er alleen maar verwarder door. Het makkelijkste zou zijn om gewoon weg te lopen, maar dat kon hij niet. Hij wist dat hij ooit weer terug naar het kasteel zou moeten maar probeerde het voorlopig even uit te stellen.
Voor het geval je het nog niet gemerkt hebt, ben ik niet zoals elke jongen. Net zoals jij niet als elk meisje bent. Als je een aanzoek ooit gaat verwachten, kan ik je nu al zeggen dat het een grote teleurstelling gaat worden. zei hij serieus. Hij wist dat haar opmerking niet echt serieus was, maar hij wilde het nog even duidelijk aan haar maken dat er echt geen trouwring in zat. Daar deed hij gewoon niet aan en ging hij ook nooit doen. Ik ben een jongen! Wat wil je?! zei hij lachend. Nee Shirie, ik respecteer het dat je niet naar bed wilt met jongens voor je huwelijk en ik weet dat je niet bepaald preuts bent. voegde hij er snel aan toe. Hij trok haar voorzichtig naar zich toe en zoende haar. Ineens had hij zo'n zin gehad om haar te zoenen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 17:18:42 GMT 2
Shirie alchte om hem en sleog haar armen om hem heen, gewoon om hem te knuffelen. Ze wilde tegen hem aanstaan en grijnsde breed, nu hij haar gezicht neit kon zien. Hij was zo leuk om te pesten... ze zou hem nooit laten gaan. Zelfs als ze geen relatie kregen, of als die uitging.. dan zou hij een vriend moeten blijven. Hij was zo'n typische zwad, dat ze spontaan heimwee kreeg naar de dagen waarop zij en de andere zwadjes speelden. Ze was nog zo jong geweest en had meteen laten zien dat ze van zich af kon bijten. De zwads respecteerden dat en ze wist dat het goe zat. Ze zouden haar altijd accepteren zoals ze was. Ze wist de juiste eruit te pikken. Waarom adners wist ze precies hoe ze elke zwad aanmoest? Ze wisyt eht ook met James en hoe langer ze bij hem was, hoe beter eht ging. Hij zou haar ook wle anakunnen. Hij meost gewoon even zijn ballen bij elkaar houiden, zijn broek ophijsen en zich herinenren dat ze gewoon een meisje was.
'Nee, preuts is neit de juiste benam,ing. Bij mij thuis zwemmen we vaak poedelnaakt in het zwembad, zelfs als er nog mensen zijn. Als ik weet dat mijn sterke vriendjes er zijn om me te beschermen, maak ik me enrgens zorgen over. ik voel me zelfs nog zelfverzekerder als ik naakt ben dan als ik met kelren aan sta.' Ze liet hem los en keek hem aan, met diezelfde stralend ogen, teriwjl ze een blik over haar kelren liet gaan. Ze ahd ze zelf ontworden. De spijkerbroek met haar initalen op haar billen, de kleuren die over haa rpijpen liepen, de parels en rafels op haar shirtje... Het was ene combinatie van welzijn, smaak, uniek zijn en nonchalante houding. Dat alles wat Shirie symboliseerde. Alles waar iemand in mocht geloven.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 17:31:33 GMT 2
James knuffelde Shirie even terug. Hij was benieuwd of het wat zou worden tussen hen. Ze konden nu al goed met elkaar omgaan, maar misschien veranderde dat. Hij wist het niet. De toekomst kon veel brengen, maar hij hoopte dat het zeker een soort van relatie met Shirie met zich meebracht. Liefdes relatie of vriendschappelijke relatie. In ieder geval kon hij zich niet voorstellen dat ze ooit konden doen alsof er niks was gebeurd. De vonken sprongen gewoon in het rond. Hij kon zijn ogen niet van haar wegdraaien en de drang om haar te zoenen of te knuffelen viel amper meer te onderdrukken.
Oh, nou dan moet ik maar eens snel naar je huis op Cuba gaan. zei hij lachend. Als ze daar naaktzwommen en zwoel dansten in hele korte jurkjes dan kon hij niet wachten om eens naar Cuba te gaan. Nou als je je zelfverzekerder wilt voelen, heb ik daar geen problemen mee. zei hij grappend. Hij vroeg zich stiekem af hoe Shirie er naakt uitzag. Hij was tenslotte een jongen.
Hij streek even over haar wang heen en legde toen zijn handen op haar nek. Toen zoende hij haar zoals hij nog nooit iemand had gezoend. Vol passie en lust, maar nu ook met liefde en zorg. Hij zoende haar alsof het de laatste dag was dat hij haar zou zien. Zijn hand gleed in haar haar. Zijn buik maakte driedubbele salto's en hij kon voorlopig even niet ophouden met haar zoenen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 18:01:32 GMT 2
Shirie had hem uitgadend aangekeken maar toen hij haar zoende, besloot ze dat dat geen slecht idee was. Ze voelde zich warm worden, nog warmer dan eerst, toen zijn lippen zo dicht op de hare waren. Het was alsof ze hem al zolang kende.. bijna als de jongen die haar in haar dormen bezocht. De jongen zonder gezicht en naam. De jongen die haar de zijne maakte ne de leifed met haar bedreef, want ondanks dat ze maagd was, kon ze zich erg goed voorstellen hoe het moest voelen als een jongen narbinnen kwam. Ze wilde niks leiver dan het hem vertellen en gaan liggen, klaar voor hem en zijn geslacht, maar ze weigerde. Ze moest zich blijven herinenren dat ze hem pas een dag kende. No neit eens ene dag. Maar waaorm voelde eht dan zo geweldig?
het duurde lang. Zo lang.. en eigenlijk wilde ze ook neit dat het eindeigde, maar uiteindelijk verbrak ze toch de kus, langzaam, nog zacht angenietend, voor ze haar ogen weer open deed, hme aankijeknd, met die grote ogen vol expressie. Ze glimalchte. 'het lijkt bijna alsof je me neit gelooft. En... Niet alleen bij mij thuis hoor. Neme van mij aan, als ik met mijn vrienden ben, dan maakt het me neit uit waar ik ben of wie me kan zien. Ik ben wie ik ben en ik doe waar ik me fijn bij voel. Het kan me niet schelen wat andere mensen van me denken of vinden. En nu denk ik alleen aan -jou.' Ze legde nadruk op dat woord, terwijl ze met haar ahnd haar broek een stukje omlaag trok aan de voorkant, waardoor ene stukje string zichtbaar was. het was vreemd, want hoewel eht bioj de meeste meisjes als hoerderig werd gezien om string te zien, zag eht er bij har meestal alleen maar stoer uit, hoewel er nu iets meer achter zat. 'Moet ik het je bewijzen?' vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 18:16:51 GMT 2
James werd ontzettend opgewonden van de zoen. Gedachtes schoten door zijn hoofd. Vooral gedachtes aan een nacht samen met Shirie. Hij vond het jammer dat Shirie de zoen verbrak ookal had die ontzettend lang geduurd. Nu James haar weer aan keek, leek ze haast ngo mooier. Hoewel dat in zijn ogen haast niet mogelijk was. Ze leek een soort prachtige sterke glans over zich heen te hebben waardoor ze onschaadbaar leek, haast onbereikbaar. Gelukkig kon James haar bereiken en zij hem, zoals geen ander meisje dat ooit had gekund. Hij wist niet waarom, maar Shirie deed hem meer dan wie dan ook. Op seksueel en emotioneel gebied.
James keek naar het stukje string en kon het niet verhelpen dat er wat omhoog ging staan. Toen Shirie vroeg of ze het moest bewijzen, vroeg hij zich af of hij niet droomde. Hij keek van het stukje string naar haar gezicht. Een ondeugende glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij keek even weg en keek toen weer terug met een nog grotere glimlach. Is dat een vraag? Want dan ben ik erg geneigd ja te roepen. zei hij en hij bekeek haar zoals jongens meisjes bekijken zonder zich ervoor te schamen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 19:13:18 GMT 2
Shirie alchte. 'In dat geval, zal ik je amar neit teleurstellen. Ik ga nooit een uitdaging uit de weg.' Ze deed ene paar stappen achteruit en bewoog langzaam haar heupen, terwijl ze haar shirt over haar hoofd uittrok. Ze wierp hem weg, met een enkel handgebaar, teriwjl haar arm in de lucht bleef, en de ander over haar slanke, en vrij gespierde buik streelde. Die hand knoopte haar broek los. Die zakt af zonder dat ze er moeite voor hoefde te doen. Ze stapte eruit. Een nekele stap naar voren. Meestal droeg ze geen string, maar ze ahd niemand verwacht en daarbij droeg ze een spijkerbroek. daarin zat ene string gewoon eht beste. Deze was wit, net als haar bh en ze leken te glimmen in het maanlicht. Ze was zich ervan bewust, zonder dat het kon zien, maar ze was zich altijd bewust van de perfectie van zichzelf. Soms ergerlijk, nu fantastisch!
Langzaam, haar ogen op james gericht, klipte ze de bh los, waarvan de opening aan de voorkant zat. Ze liet de zachte stof van haar armen glijden en genoot van zijn blik. Ze wist neit waarom ze het fijn vond dat hij haar moi vond. Misshcien omdat hij haar meer dan enkel mooi vond. Ze stond daar en draaide vervolgens, dansend,heupwiegend en emt haar billen schuddend een rondje voor hem, voor ze met haar voingers aan de stof van haar strong streek. Tot haar frustratie erkte ze dat ze daar ant was,. Ze had er neit verbaasd over mogen zijn, maar was het desondanks. Ze glimalchte en sloot even haar ogen voor ze hem weer aankeek. 'Naakt genoeg, of kan je de rest aan?' vroeg ze zacht. Ze tilde haar amrenn op en legde die nonchalant achter haar hoofd, waardoor haar toch al stevige en grote boezem, nog eits omhoog ging. Haar huid was volledig bruin, behalve haar tepels, die fel roze waren.
{sorry, maar tenzij er een meisje is dat hier opgewonden van wordt, vind ik dat dit geen skip is XD}
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 19:28:50 GMT 2
James bekeek Shirie en kon niet geloven dat ze het zomaar deed. Hij vond haar lichaam prachtig, maar hij vond de beweging waarmee ze zich uitkledde zelfs nog mooier. Haar huid glimde in het maanlicht. Met ingehouden adem keek hij hoe ze de bh losmaakte. Hij beet even op zijn lip, kneep zijn ogen toe en maakte even een 'oeh'geluid. Haar borsten waren nog mooier dan hij had verwacht. Hij bekeek haar van top tot teen en blies wat adem uit. Waar was hij ookal weer? vroeg hij zichzelf af. Hij kon niet meer normaal denken, maar alleen kijken. Toch leek het van de buitenkant alsof hij een simpele bloem aan het bekijken was. Een normaal, maar prachig voorwerp, maar niet opwindend. Alleen de enorme bobbel in zijn broek verraadde dat hij naar iets totaals anders aan het kijken was.
In for a penny, in for a pound, zou ik zeggen hè zei hij met een grote glimlach. Er waren nu vast miljoenen mannen die zijn plek maar al te graag wilden innemen, maar toch was hij het die hier in het donker met een enorm knappe naakte vrouw stond. Toch kon hij niet wachten tot ze helemaal naakt was. Ik snap waarom je je zo zelfverzekerd voelt naakt. zei hij glimlachend. Iedereen die er naakt zo uitzag zou er geen probleem mee hebben om naakt te zijn. Hij zelf had er behoorlijk veel problemen mee. Niet dat hij een lelijk lichaam had, maar er zaten overal littekens die het lelijk maakten. Verder was zijn lichaam heel dicht tegen het perfecte aan. Bijna eng gewoon. Hij was enorm gespierd, maar niet overdreven. Daarnaast was hij behoorlijk groot geschapen. Iets wat meeste meisje toch heel erg bevielen.
|
|