|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 19:41:03 GMT 2
{James klinkt als devon. Woei, shirie gaat haar lol op kunnen, na die magere spriet van een tom XD}
Shirie glimalchte naar hem en kon zijn opwinding zien. Het was niet erg bevordelijk om de nattigheid te laten verdwijnen, maar het deerde haar niet. Met twee vingers trok ze haar string half omlaag, teriwjl ze met haar lochama meebewoog. Ze was zo lenig, dat ze makkelijk met haar hoofd bij de grond zou kunnen als ze lang genoeg was geweest. Ze viste hem van haar voeten en kwam langzam voereind, terwijl ze het lapje stof naar James toegooide. 'Kijk nou wat je me aandoet,' zei ze, hoewel ze bedoelde dat hij het kon voelen. Haar string was licht uitgedrukt vochtig geweest en ze besloot dat hij wel mocht weten. Ze draiade zoich om haar as en danste, zoals ze met kelren aan zou dansen, zelfverzekerd en lenig. Ze had geen vet dat de lijn van haar heupen brak. Ze had speiren die haar billen en benen vormden to wat ze waren en die een zachte vorm aan haar buik gaven. Ze was dankbaar dat ze geen blokjes had, want haar buik was zo strak als maar kon.
Ze grinnikte zacht om hem en zette haar handen op haar zij. Het maanlicht streek langs haar huid en kleurde die bijna goud. Ze schudde haar hoofd. 'Doe neit zo raar. Als je eruit ziet als ik moet je juist bang zijn als je naakt bent. Ik ben je dankbaar voor je geduld. Negen van de tien mannen was me allang besprongen.' De geadchte bezorgde haar opnieuw een steek. Waarom wilde ze dit zo graag? Ze maakte zich zorgen. Het mocht niet geburen. Het mocht niet... waarom verlangde haar lichaam dan zo naar hem? Ze zag hem nu zoals ze hem wilde zien. Hij was mooi genoeg, op elke manier. Ze mocht zijn uiterlijk zien, nu ze zijn innerlijk voor ene groot gedeelte ahd mogen zien. Ze glimlachte en vroeg zich af weat hij zou gaan doen.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 21:52:23 GMT 2
James ving de string behendig op. Meteen voelde hij dat het nat was. Hij lachte even en haalde toen zijn schouders op:Hé, je vroeg er zelf om. Jij zei dat je niet in de verleiding kwam. zei hij plagend. Het gaf hem een behoorlijke egoboost dat hij Shirie nat had weten te krijgen ookal had ze nog zo sterk beweerd dat hij haar vrij weinig deed. Hij gooide de string over zijn schouder weg toen Shirie begon te dansen. Hij liep naar haar toe en ging achter haar staan. Hij legde zijn hand op haar buik en de ander op haar heup en begon met haar mee te bewegen. Zijn geslacht was nu volledig stijf. Hij liet zijn hand langzaam naar beneden zakken tot in het warrige schaamhaar. Toen liet hij hem naar haar lies glijden en liet hem daar totdat hij toestemming had om iets te doen.
Wil je dat ik een van die andere mannen word? fluisterde hij in haar oor. Eigenlijk bedoelde hij er gewoon mee of ze zin in hem had. Zelf sprak zijn geslacht wel voor zichzelf. Hij had nog nooit zo erg naar een meisje verlangt. Hij liet zijn ene hand nog gewoon waar hij was en de andere bewoog hij heen en weer over Shirie's lichaam. Haar huid voelde zacht en haar spieren waren keihard.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 21:59:59 GMT 2
{*pokes* warrige haarbos, foei XD Alsof Shirie dat heeft XD *gaat het erbij zettenm* XD Oh ik ben zo vreselijk melig nu XD}
Shirie alchte naar hem en rekte zich nogmaals uit, tot ze op haar tenen stond, rank als een blad, schoon als een maagd hoorde te zijn. Ze knipoogde naar hem. 'dat zal je elren om me sereious te nemen als ik zoiets zeg. Misschien dat je nu begrijpt dat je meer naar me meot kijken en minder naar miin woorden meot luisteren. Meer moet denken, en minder moet antwoorden. Eerst begrijpen, dan pas reageren.' Ze lachte en toen hij alchter haar stond, danste ze vrolijk door, zijn harde geslacht ogenschijnlijk negerend, maar het deed zovee meer met haar dan ze wilde toegeven. Ze legde haar hand op de zijne en liet zijn vingers langs de zachte plaatsen van haar bijgehouden haarlijn gaan. het vormde een klein hartje, iets waar ze trots op was en moest ahrsen om bij te houden. Pijn was niks nieuws voor haar en zelfs daar kon ze er tegen, wat ook stoppels voorkwam. Ze weigerde zijn vingers dichterbij dan haar schaamheuvel te laten komen en bij zijn vraag lachte ze alleen maar. Ze draaide zich abrupt naar hem om, elegant en strakm teiwjl haar ogen eits ondudielijks toonden, iets tussen speelsheid, lust en arrogantie in. Ze trok zijn shirt uit over zijn hoofd, zonder hem om zijn mening te vragen en legde haar hand op zijn buik. 'Waag eht te zin als andere mannen en je weet dat je me nooit meer te zien krijgt. Niet alleen zo, maar ook niet op welke andere manier. Want ik heb genoeg vrienden die je tegen zullen houden, voor je je zelfs maar naar me hebt kunnen omdraaien.' Ze ontweek zijn verborgen vraag. Want wat moest ze antwoorden? ja ze wilde het, nee ze wilde het niet. Te verwarrend.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 22:16:30 GMT 2
{een hartje, melig Hoe wil je dat doen?} Dus eigenlijk moet ik gewoon maar negeren wat je zegt en zelf nadenken wat je bedoelt? zei hij lachend. Het was geen vraag. Het was meer om aan te geven dat Shirie op het moment ontzettend vaag aan het praten was vond hij. Hij voelde het zachte haar en deed even zijn ogen dicht. Hij wilde haar zo graag. Waarom deed ze nou niet aan seks voor het huwelijk. Hij wilde zich er best aan houden, maar ze maakte het hem nu wel erg lastig om haar nu niet te bespringen. Toen Shirie zijn shirt uittrok, gingen zijn gedachtes meteen naar zijn litteken op zijn rug. Hij moest zorgen dat ze daar voorlopig even niet mee in aanraking kwam. Het was een litteken zo groot als zijn rug en was niet bepaald mooi. Ze had misschien zijn litteken op zijn buik gezien, maar hij wilde nog niet zich helemaal bloot geven aan haar. Hij voelde zich enorm warm worden en voelde de rillingen overal lopen. De hand van Shirie leek steeds verder weg te zakken in zijn gedachten. Je bent niet goed in zeggen wat je nou echt bedoeld hè?! zei hij. Hij keek haar sexy(en daar is hij erg goed in) aan en zei: Ik ben wat rechter voor z'n raap. Daarom zeg ik nu eerlijk dat ik ontzettend opgewonden van je word, voor het geval je dat nog niet door had en je daarnaast echt ontzettend leuk vind. En zoende haar licht waarbij hij zacht op haar lip beet. Hij zoende haar niet helemaal zodat ze hem nog meer zou willen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 22:49:02 GMT 2
{magie? (A)}
Shirie aceepteerde het halve kusje, hoewel ze persoonlijk een even grote drang moest bevechten om hem neit te bespringen, als hij haar. Ze glimalchte en deed net alsof eht haar niks deed, hoewel haar ahnd licht trilde en ze zich afvroeg hoe nat ze kon worden, zonder dat er wat langs haar benen zou lopen. het was haar nog nooit gebeurd, maar ze begon zich er wel ernstig zorgen over te maken. Ze glimaclhte naar hem en grinnikte zacht. 'Wil je dat ik zeg wat ik bedoel? Maar dat is zo saai.. vooruit. Om je te tonen dat ik het wel degelijk kan...' Ze ging op haar tenen staan om bij zijn oor te kunen komen. Ze legde haar ahdnen op zijn sterke schouders en voelde de warmte alleen amar vergroten. Hi jwas alles wta hij ooit ahd gehoopt. Qua uiterlijk in elk geval. Ze voelde de littekens, maar eht kon haar neit schelen. het enige waar het haar van bewiust amakte, was dat ze voo4rzuchtig emt hem meost zijn, en dat vond ze prima. Ze was heel zacht, zowel in handelingnen als in haar huid. Dan kwam goed uit. Zacht blies ze in zijn oor en beet even in zijn oorlel, voor ze fluisterde: 'Ik wil je. Ik wil je meer dan ik ooit iets heb gewild. Ik verlang zo erg naar je, dat eht lijkt aslof ik ga sterven als ik je neit krijg. Het voelt alsof mijn lichama het straks van me over gata neme en niet wacht tot jij mij neemt, maar ik jou neem, zoals een tijgerin die haar prooi besluipt Dat je dat verlangen laat verdwijnen. Die opwinging die mijn hart en mijn buik doen kolken. Ik wil dat je alles met me doet wat je met al die meisjes heirvoor hebt gedaan, maar dan beter, en leiver.' Ze liet zich weer zakken en keek hem aan. 'Maar dat wil ik nu nog niet. Niet vandaag. Niet morgen, en misschien pas over een jaar. Ik ben sterk. Ik kan deze gevoelens wel onderdrukken, al zal ik daarvoor misschien herd voor je weg metoen rennen, maar dat komt wel goed. Ik ben snel.'
Ze glimalchte opnieuw, maar kon neit bij hem wegblijven. Ze sloeg haar armen om hem heen, tot ze zijn sterke rig raakten en ook daar een litteken aantroffen. Ze volgde de lijn met haar vingers, maar vroeg er niks over. Ze zweeg en liet het vervolgens voor wat eht was. Er was nog alle tijd om hem ernaar te vragen. voor nu was het gewoon fijn om tegen hem aan te staan. Zijn sterke lichama was veilig, neit gevaarlijk. Het drong nu pas tot haar door. Ze liet hem opnieuw los en keek hem aan. 'Als je me in de houdgreep hebt.. dna kom ik met geen mogelijheid los he?' vreog ze, ergens wat angstig. Ze wist dat als hij haar nu zou aanvallen, ze hem nog van zich af kon slaan en eht gecht kon winnen, maar als hih haar eenmaal vast ahd... Haar kracht was haar snelheid en lenigheid. Als ze vast zat, had ze geen van beiden.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 16, 2008 23:04:31 GMT 2
Doordat Shirie blies voelde hij een rilling helemaal naar beneden glippen. Hij was ongelofelijk heet nu. James had liever dat ze het niet gezegd had. Hij kreunde even van opwinding. Hij probeerde met alle macht de drang tegen te houden om haar te bespringen net zoals zij het ook moest doen. Hij legden zijn handen onder op haar rug en ging zo dicht mogelijk tegen haar aan staan. Hij wist echt niet hoe hij dit ging uit houden. Zijn geslacht zou op springen staan als ze nog even doorging. Ze deed vrijwel niks, maar toch raakte hij zo ontzettend opgewonden. Hij had het nog nooit zo erg gehad, maar het beviel hem wel. Haar lichaam was het toppunt van perfectie en hoe ze praatte en bewoog was gewoon magisch. Blij dat ik niet de enige ben. zei hij met een andere stem dan normaal.
De vingers over zijn rug voelde aan als gloeiende kolen alleen dan prettig. Hij liet zijn handen wat over haar lichaam gaan. Soms plagend omlaag om dan weer ineens snel omhoog te gaan. James vond het niet leuk dat Shirie hem weer los liet. Hij hield zijn armen gewoon om haar heen en keek haar verbaasd aan. Toen moest hij even glimlachen. Dat klopt. zei hij. Toen bewoog hij zijn hoofd naar haar oor. Hij likte en zoende even haar oorlel en zei toen:Maar ik zou je nooit wat aan doen. En hij wist zeker dat hij haar ook nooit wat zou aandoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 23:15:56 GMT 2
Dat waren de woorden die Shirei nodig had en rende vervolgens een eindje van hem weg. Ze keek hem aan, voor ze opnieuw begon te dansen. te dansen, zoals ze zou dansen als ze op Cuba was. Onbezorgd, vol passie en bewegend op het ritme van enkel het kloppen van ahar hart. Het ritme was snel, waardoor haar heupen heen en weer weigden, snel en ritmisch. Ze bewoog zich vrij, de enige maneir waarop ze zich kon uiten, aangezien de andere mogelijk haar tegen stond. Al wist ze diep in haar geest niet meer precies waarom. Wat was er ookalweer mis mee als ze met hem de leifde zou bedrijven? Wat was er ookalweer mis me als ze nu met hem in het diepe sprong en genoot van alles wat zij samen konden hebben? haar liochaam bewoog op haar eigen ritme, zonder dat zij wer nog eits over te zeggen had. Ze leit de passie glijden en tonen. Ze voelde zic niet naakt, maar voleldig, alsof kleren haar enkel in de weg zaten.
Uiteindelijk stopte ze met bewegen. Ze stond verstijfd en keek langzaam naar hem op. Ze glimalchte en wenkte hem. Ze liet zich zacht op dxe grond zakken. Haar knieen onder haar, haar voeten naast haar. Ze glimalchte, teriwjl ze op hem wachtte. Ze wist neit wat zw wilde doen, maar hij was te ver weg en zij zou hem neit halen. Ze kon hem niet ahlen. De passie die in haar draaide en kolkte, deed haar nog dominater worden dan anders. Hij moest anar haar komen, dan was alles in orde. Dan was alles weer hersteld. dan mocht hij de baas weer zijn. Maar nu was zij vrouwe en meesteres. Dat hoorde ze te zijn. Ze was perfect. Zij was de omega wolf! Plotseling keek ze omhoog en ontdekte de maan. Hij was niet vol, nog neit, maar zoals elk weerwolfskind, voelde ze de maan drie dagen. de dag voor vollemaan, vollemaan zelf en de dag erna. Plotseling begreep ze waar die intesne verlangen vandaan kwam, maar nog beter... ze wist dat haar diepste instinkten ahdden gekozen voor James. Hij was sterk, hij was slim en hijvulde haar aan, zoals ene vrouwtjes wolf ene mannetjes wolf koos. Ze ahd hem oprecht gekozen. Ze glimalchte en wist dat de gedachte dat hij een speeltje was, enkel een speling was geweest tussen haar wolvengeest en haar menselijke geest.
|
|
|
Post by lizzie on Sept 18, 2008 17:28:24 GMT 2
James keek met grote ogen naar hoe Shirie bewoog. Het kwam over heen met het sneller wordende ritme van zijn hart. Hij keek naar haar en voelde dingen die hij niet kon plaatsen. Voelde gevoelens die hij niet kende. Voelde dingen die beter waren dan de beste high. Hij keek naar haar en wist dat hij haar wilde. Alleen haar en volledig haar. Zij was degene waarmee hij voor eeuwig van zou kunnen houden. Dat ze naakt was, was geen enes meer duidelijk in zijn hoofd. Het glimmen van haar huid in de maan maakte alles nog magischer en haar bewegingen leken op iets wat van een godin zou kunnen zijn. Ze danste vrouwelijk met haar heupen en zoals het hoorde. Het was precies zoals het hoorde en precies zoals hij het mooi vond.
Hij wilde de liefde met haar bedrijven, maar hield zich in omdat hij de liefde met haar wilde bedrijven. Hij wilde dat het iets betekende, dit keer wel. Bij haar wel. Bij elk ander meisje kon het een one-night-stand zijn. Bij shirie wilde hij dat haar eerste keer haar beste zou worden en zijn eerste keer met haar ook. Hij wilde haar aanraken en zoenen, maar was bang dat hij te ver zou gaan. Hij wilde haar respecteren, maar wilde het toch zo graag niet. Zijn hoofd raakte overladen met gevoelens en gedachtes.
Toen wenkte Shirie hem plotseling en viel het stil in zijn hoofd. Hij kon nergens anders meer aan denken en naar kijken dan Shirie. Hij moest naar haar, ookal beval ze het hem meer dan het vroeg. Maar toch wist hij dat hij het wilde, ookal beval ze het. Hij liep naar haar toe en liet zich op zijn knieën zakken. Hij keek haar voor een fractie van een seconde aan en begon haar toen hartstochtelijk gepasioneerd verlangend te zoenen. Hij bepaalde het tempo nu. Hij bewoog snel zijn handen over haar, haar aanrakend op plekken waar niemand anders mocht aanraken.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 19, 2008 19:43:42 GMT 2
Shirie genoot van hem, zoals ze altijd van een jongen had willen genieten. Ze vond het neit erg dat hij het overnam. Ze wilde de baas niet zijn. Dat hoefde niet. Niet bij hem. Hij wist wie ze was, hij wist dat ze sterk was en dat ze hem om haar vinger kon winden. dat was genoeg. Ze hoefde eht neit meer te tonen. Nu was hij gewoon de sterke jongen die haar al die gevoelens schonkl De gevoelens waar ze al zolang naar zocht. Ergens in haar achterhoofd schreeuwde een stemmetje dat ze hem pas een dag kende, maar vanbinen wist ze wel beter. Hij was de persoon in haar dromen. Misschien had ze het gevoel dat ze ooit emt William zou trouwen, maar misschien was dat fout. Misschien zou het worden zoals bij haar moeder. Ze zou nooit trouwen met de man van wie ze echt hield, maar wel een kind bij hem krijgen en uiteindelijk trouwen met een andere man van wie ze hield en opnieuw een kind krijgen. Wie van de twee de ware was, dat zou ze nooit weten, maar op dit moment deed eht er neit toe.
Haar handen streelden over zijn rug en krabbelden zacht over zijn huid. hij voelde zijn handen en wilde niks leiver dan hem voelen. Ergens was hij te vr weg. Ze wilde de leegte tussen hen beiden vullen, maar durfde niet. Voor eht eerst was ze bang. Shirie was nergens bang voor, maar als je diep ging graven, vond je haar echte, diepste angst. De angst om verlaten te worden. De angst om alleen achter te blijven. De angst om te worden zoals haar moeder. Toch leek alles zo onbelangrij, toen hij op haar lag {toch?} En zijn warme lippen en tong de ahre raakte. Nooit ahd ze zich zo vurig gevoeld. Zo gleoeind heet. JOngens noemden hyaar heet, maar nu pas was ze eht. Nu pas voelde ze haar warme bloed stromen, samen met het kloppen van zijn hart. Uiteindelijk liet ze haar hoofd zakken en keek hem aan. Ze glimalchte en voelde woorden opkomen. Ze kon nooit zeggen wat ze voelde, maar het zingen kon ze wel. Zacht zong ze, voor de zoveelste maal deze avond, een leid van haar hart.
' Sometimes I think that a true love can never be I just believe that somehow it wasn't meant for me Life can be cruel in a way that I can't explain And I don't think that I could face it all again I barely know you but somehow I know what you're about A deeper love I've found in you, and I no longer doubt You've touched my heart and it altered every plan I've made And now I feel that I don't have to be afraid
Ain't it funny how some feelings you just can't deny And you can't move on even though you try Ain't it strange when you're feeling things you shouldn't feel Oh I wish this could be real (oh yea) Ain't it funny how a moment could just change your life And you don't want to face what's wrong or right Ain't it strange how fate can play a part In the story of your heart '
|
|
|
Post by lizzie on Sept 20, 2008 9:17:34 GMT 2
James zoende Shirie met een passie zoals hij nog nooit iemand had gezoend. Hij durfde amper meer door te gaan, bang meer te doen dan Shirie wilde, maar op de een of andere manier kon hij ook niet stoppen. Hij wilde alles met haar doen, maar wist dat het niet kon. Langzaam zakte hij al zoenend af naar haar nek. Waarschijnlijk zou ze morgen daar een zuigzoen krijgen, maar daar kon hij nu niet aan denkne. Dan kon iedereen tenminste zien dat ze iets had met iemand, met hem. Wat het was dat ze hadden, wist hij niet. Het was een herkenning, een klik en daarna het verlangen. Hoe kon het dat hij zo naar haar verlangde, maar probeerde het zo niet te doen? Ze was nu al anders voor hem dan welk ander meisje dan ook. Hij hield rekening met haar, iets wat hij bij zijn beste vrienden nog niet eens deed. Hij respecteerde haar, iets wat de meeste mensen eerst moesten verdienen. En hij hield van haar, iets wat nog nooit was gebeurd. En dat was allemaal in een avond gekomen. Hij was bang dat het net zo snel zou verdwijnen, maar diep van binnen wist hij dat dit vuur in hem voorlopig nog niet zou uitbranden.
Hij was net zo heet als Shirie, misschien nog wel warmer. En hij werd nog warmer door Shirie's naakte huid onder zich te voelen. Hij had wel door dat Shirie ook behoorlijk opgewonden was. Ze wil het ook. Dan is er toch geen probleem? dacht een klein stemmetje in zijn hoofd die al snel gesmoord werd door een gevoel van verraad. Hij kon niet all the way met haar gaan, totdat zij het hem vroeg. Zijn handen bewogen over haar lichaam alsof hij elke centimeter ervan wilde ontdekken. Hij voelde de zachte huid en zoende het. Toen zoende hij haar weer. Toen Shirie zich losmaakte van hem, voelde hij een angst opkomen. Hij kon niet beschrijven wat het was, maar het was er. Toen hoorde hij de klanken van haar stem. Hij keek haar aan en wist wat ze ermee bedoelde. Hij was gek genoeg ook verliefd. Shirie... zei hij zacht. Moet ik stoppen? vroeg hij aan haar. Hij wilde het niet, maar als hij nog langer door zou gaan zou het misschien te moeilijk voor hen beiden worden om op tijd te stoppen.
|
|