|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:05:09 GMT 2
Joey had Teresia volledig van zich afgezet. DAnsend liep hij tussen de winkels door, grijnzend en fluiend. Af en toe een paar scprongetjes, dan weer een draai. Zwingend, en de mensen om hem heen negerend zochten zijn ogen de etalages af naar een perfect cadeau voor zijn vriendin.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 20:11:38 GMT 2
'Zo, wat ben jij vrolijk,' zei Amber, die net een winkel uit kwam lopen en Joey fluitend voorbij zag komen. Ze liep op hem af met een grijns op haar gezicht. 'Oh, pas op!' riep ze nog toen ze Emily aan zag komen rennen, die kennelijk erg veel haast had. Ze lette niet goed op waar ze liep, aangezien het vrij rustig was en ze niet verwachtte dat er iemand fluitend over de straat liep. Op het laatste moment zag ze Joey pas, en toen knalde ze ook al tegen hem op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:15:01 GMT 2
Joey deed stap achteruit, geschrokken. Uit reflex stak hij zijn handen uit en hield het meisje overeind. 'Pas je op?'lachte hij naar haar. 'Ben je in orde?' Hij grijnsde naar Amber, terwijl hij Emily weer los liet. Al dansend begon hij te zingen, met zuivere en toonvaste stem.
'You make me feel this way, so great, this is my way: I think you're okey, all the guys agree with me.'
Hij lachte en sprong in de lucht om weer sierlijk neer te komen.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 20:51:39 GMT 2
'Oh, sorry!' riep Emily, met een verlegen glimlach op haar gezicht. Ze vroeg maar niet meer of het met hem ook goed ging, dat maakte ze al op uit het feit dat hij aan het zingen, dansen en springen was. Ze kon een lach even niet binnenhouden en keek vragend naar Amber, die naar Joey keek met een opgetrokken wenkbrauw. 'Joey, je spoort niet!' riep ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:57:52 GMT 2
'Hoezo? Mijn vriendin is jarig en ik stuur haar dit liedje in een brulbrief, samen met haar cadeautje.' Hij knipoogde naar Emily en begon weer te zingen: 'Cause the thigs will work out so we'll be flying. Don't you hold back cause I will keep trying. Try to hold your hand cause it feels good to be your man come with me on this plain...
You make me feel this way so great this is my way to say: I think you're okey and all the guys agree with me.' Hij ging door emt dansen, diep gelukkig.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:00:44 GMT 2
'Weet je zeker dat ze nog je vriendin zal zijn nadat ze je gezang heeft gehoord?' zei Amber met een gemene grijns, en gaf Joey even een duw. Emily schoot weer in de lach en keek lachend naar Amber, die nu bezig was Joey's haar flink door de war te maken. 'Nou, ik vind het wel een schattig idee,' zei Emily grijnzend, die zich erover verbaasde dat ze ineens zo open deed bij mensen die ze nog nooit gesproken had.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:09:51 GMT 2
Joey begon Amber speels te kietelen en glimlacht vrolijk naar Emily. Dank je en trouwens, ik heb ene prachtige zangstem en ik vind mijn liedje toevallig hele mooi. Ik heb hem laten goedkeuren door Shirie en die is heel kieskerurig, dus.'Hij keek triomfantetlijk naar Amber.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:14:54 GMT 2
'Ja, maar zelfs Shirie kan het wel eens mis hebben!' wist Amber lachend uit te brengen, terwijl ze alle kanten op kronkelde en Joey's handen weg probeerde te duwen. Emily keek grijnzend toe, totdat ze zich herinnerde dat ze een belangrijke afspraak had, de reden dat ze zoveel haast had. 'Oh, ik moet gaan!' zei ze tegen Amber en Joey, waarna ze snel verder liep.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 21:26:39 GMT 2
Joey keek haar na. 'Doei ehm... Ik heb geen idee wie dat was,'zei hij tgen Amber, om verveolgens weer door te gaan. Toen hij stopte rekte hij zich uit. 'ga je me helpen? Ik wil cadeautjes voor haar kopen, maar weet niet wat...'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:29:26 GMT 2
'Er staat me vaag iets van bij dat ze Emily heet,' zei Amber, die de steeds kleiner wordende gestalte van Emily nakeek, en daarna haar schouders even ophaalde. Ze keek Joey aan. 'Oké, leuk. Heb toch niets anders te doen.' Ze grijnsde even gaf Joey een lichte duw. 'Wat wilde je precies voor haar kopen?' vroeg ze.
|
|