|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 18:43:53 GMT 2
Joey wees opnieuw boos naar de chocola. 'Zie je! nu heb je zelfs Amber afgepakt! Jj vies zoettig bruin geval! Je pikt al mijn meisjes! Hoe durf je!' Toen kon hij zijn lachen niet meer inhouden.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 17, 2007 19:04:48 GMT 2
'Oh! Je mag mijn beste vriend niet beledigen!' riep Amber, zogenaamd diep gekwetst, en gaf hem een tik tegen zijn bovenarm met de repen chocolade, waarna ze zelf ook in lachen uitbarstte. 'Tja, Joey, sommige dingen zijn leuker dan jij,' wist ze tussen het lachen door uit te brengen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 19:13:22 GMT 2
Joey staarde haar met open mond aan en draaide zich toen om. Gemaakt snikkend liep hij naar de kassa en betaalde, zonder nog naar Amber om te kijken.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 17, 2007 19:24:09 GMT 2
Amber keek hem grijnzend na. 'Ja, het is waar, Joey! Ik heb liever hem dan jou!' riep ze dramatisch, en wees hierbij op de drie chocoladerepen in haar hand. Een aantal mensen keken hen beiden fronsend aan, maar Amber negeerde de blikken, dat was ze inmiddels wel gewend. Ze pakte wat muntstukken uit haar broekzak en ging daarna ook naar de kassa, waar ze haar aankopen betaalde. Daarna sloop ze Joey achterna, en sprong plotseling lachend op zijn rug, zonder hem eerst te waarschuwen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 20:21:18 GMT 2
Joey liet het snoep uit zijn handen vallen, maar wist ze weer uit de lucht te vissen. Hij draaide zich om naar Amber en grijsnde. 'Kijk, dat is iets wat je nou nooit bij chocola zou kunnen doen.' Hij stak zijn tong naar haar uit.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 18:19:21 GMT 2
Amber keek schattend van Joey naar de chocola, en weer terug naar Joey. 'Hmm... Daar heb je een punt.' Een glimlach verscheen op haar gezicht. 'Tja, nu wordt de keuze weer moeilijk... Iets om op te vreten, of iets om op te springen... Hmm...' Ze keek Joey grijnzend aan. 'Aah, maar jij bent ook om op te vreten! Jij wint!' riep ze met een brede grijns, en sloeg haar armen om Joey heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:22:01 GMT 2
Joey lachte. 'Dat klonk erg fout wist je dat?'vroeg hij lachend, terwijl hj haar meedroeg de winkel uit. 'Jij die mij bespringt? wat zou mijn vriendin daar wel niet van zeggen? En als je me opeet, dan ben ik er neit meer. Ik vrees dat er weinig Joey's in de handel zijn. Anders moet je mijn ouders even lief aankijken.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 18:42:31 GMT 2
'Ik bén fout, Joey, kom je daar nu pas achter?' riep Amber grijnzend. 'En je vriendin zit weetikwaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, behalve als je van plan bent het haar zelf te vertellen, of van plan bent mij haar adres te vertellen, zodat ik het haar zelf kan vertellen en jij weer vrijgezel bent,' ratelde Amber aan een stuk door, en maakte daarna een heel overdreven knipoog naar Joey. Ze schoot weer in de lach.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 19:34:45 GMT 2
Joey lachte om haar en schudde zijn hoofd. 'Nee, nee, nee en nee. Geen van dat alles ben ik van plan. Je bent een geweldige meid, maar i ben neit van plan om vrijgezel te worden, alleen om de kleine kans dat er eits tussen ons zou ontstaan. ik geloof dat we gemaakt zijn om hele goede vrienden te zijn.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:39:58 GMT 2
'Je moet alleen nog even leren dat je dat soort opmerking van mij niet serieus neemt,' zei Amber lachend, en gaf Joey even een vriendschappelijke stomp tegen zijn bovenarm. 'Ik weet het, ik flirt met iedereen, je bent een leuke jongen, maar ik ben niet zo'n bitch die vriendjes afpakt. Verbaasd je nog, hè?' zei ze met een brede grijns op haar gezicht.
|
|