|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 23:47:08 GMT 2
Joey grinnikte. 'Shirie en ik zijn zo goed als tweelingen. Ze heeft wel gelijk want zelfs al zou mijn vriendin ja zeggen, haar oduers zullen er streng tegen zijn. Niet alleen het trouwen, maar het trouwen zo jong en vooral het trouwen met mij zal ze niet bevallen.' Hij haalde zijn schouders op. 'Eerst een baan, dan huisje en da ga ik nadenken over trouwen. Ik moet haar iets te bieden hebben, voor haar ouders zelfs maar overwegen om ons te laten trouwen.' Shirie had bijna staan huilen toen hij haar erover vertelde. HIj had zelfs al ring gekocht. Ze vloog hem om de hals, knuffelde hem en had hem toen terug geschopt naar de realiteit.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 11, 2007 18:28:00 GMT 2
Amber knikte begrijpend. 'Oké, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik bedoel, hoe oud ben je nu? Zeventien? Dan was je op het moment dat je haar ten huwelijk wilde vragen nog een stuk jonger,' zei ze, terwijl ze een bonbon, die haar heel lekker leek, in het hartvormige doosje gooide zonder Joey iets te vragen. 'Ik moet er niet aan denken om nu al te trouwen. Ik blijf lekker lang vrij.' Ze grijnsde breed naar Joey.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:23:48 GMT 2
Joey lachte. 'Ik ben achttien. Ik was toen zeventien, maar werd bijna achttien. Het was een paar maanden geleden.' Hij pakte een zak en begon hem vol te stoppen. 'Ik heb geen behoefte aan die vrijheid. Ik wil een huisje boompje beestje. Ik ben echt een persoon die wil trouwen en kindjes krijgen en leke dag gelukkig naar zijn vrowu terug keert.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 12, 2007 21:37:20 GMT 2
Amber knikte. 'Ik denk dat ik dat later ook wil. Ik bedoel, ik weet het eigenlijk wel zeker. Maar voor nu... Nee, ik voel me nog helemaal niet klaar om me al te binden aan iemand, door een huwelijk. Ik ben ook nog niemand tegengekomen die ik echt de ware zou kunnen noemen, denk ik...' Ze keek even nadenkend voor zich uit, waarna ze zich omdraaide naar Joey en kort glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 23:30:30 GMT 2
Joey grijsnde breed. 'ik ben niet in staat om een player of een losse jongen te zin. Ik ga graag uit, ik dans graag emt meisjes, maar ik heb geen behoefte aan de vrijheid zoals Shirie dat noemt, en zoals ji het waarschijnlik ook noemt. Ik blij lekker bij mijn meisje, en als het uitgaat wacht ik tot mijn volgende vriendin.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 13, 2007 21:23:54 GMT 2
'Maar zoals ik dit hoor, denk ik niet dat het uit zal gaan met je huidige vriendin,' zei ze. Ze glimlachte even naar Joey. 'Ik weet niets een hoe het zou voelen om zeker te weten, of bijna zeker, dat je al degene hebt ontmoet waar je de rest van je leven mee door gaat brengen.' Ze keek even voor zich uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:04:40 GMT 2
Joey dacht even na, terwijl hij voor zich uit staarde. Toen wende hij zich gimlachend weer tt Amber. 'Het is... een heel veilig gevoel. Warmte als je aan die persoon denkt. niet vurig, zoals een niewue leifde, maar blijvend, zoals de leifde voor je beste vreind of vriendin, zoals voor je oduers of broers en zussen. Je wil altijd bij die persoon zijn en denkt constant aan die persoon. Het is vertrouwen en altijd gelukkig zijn. het is ruzie maken, maar weten dat et toch wel weer goed komt.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 15, 2007 17:33:04 GMT 2
Amber glimlachte naar Joey. 'Ik begrijp het. Het lijkt me heel - apart om zoiets voor iemand te voelen. Veilig, zoals je zei,' zei ze. Ze vroeg zich af of ze zelf ooit zoiets zou voelen voor een jongen. Haar blik viel op een enorme reep chocolade, waar veel korting van af ging. De glimlach op haar gezicht werd breder. 'Die neem ik!' zei ze vrolijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:09:03 GMT 2
Joey lachte. 'gelukkig hebben vrowuen altijd een leifde die ze nooit zal bedriegen. Chocola.' Hij schudde zijn hoofd. 'Soms wil mijn vriendin me neit zien, maar ze zegt nooit nee tegen een doos chocola. Het is neit eerlijk.' Hij ging voor een reep staan en wees er boos naar. 'Mijn vriendin vind jou levier dan mij en daar zal je voor boeten!' HIj keek even naar de mensen om hem heen en grijsnde vrolijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 17, 2007 18:25:20 GMT 2
Amber lachte luid, en pakte meteen maar twee repen van de grote stapel. Ze keek er even twijfelend naar en pakte uiteindelijk nog een derde. Daarna keek ze Joey grijnzend aan. 'Als ze dan toch in de aanbieding zijn, moet ik meteen maar een hele verzameling aanleggen. Al is dit waarschijnlijk binnen de kortste keren op, met Lucy in de buurt,' grijnsde ze, en ze deed alsof ze Joey een klap wilde verkopen met een reep chocolade. 'He, pas op je woorden! Een vijand van chocola, is mijn vijand!' riep ze.
|
|