|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:17:31 GMT 2
Joiey grijnsde breed en sloeg zijn arm om haar heen. 'Als eerste lekkere snoepjes. Ze is heel dun en kan eten wat ze wil. Op haar lijn letten doet ze niet, dus zal het haar gelukig maken. Daarnaast ook iets waar ze iets aan heeft. Een boek of iets adners wat haar zal helpen met haar vervolgstudie. Ze wil heler worden.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 18:12:52 GMT 2
'Oké, snoep. Leuk.' Ze grijnsde breed. 'Op naar Zacharinus, dan maar?' stelde ze voor, terwijl ze Joey al mee begon te trekken. 'En daarna kunnen we nog even bij een boekenwinkel kijken, of zo, voor een boek over... Tja, iets met geneeskunde.' Ze grinnikte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:25:05 GMT 2
Joey knikte. 'Ja, maar snoep is eenvoudig. Ze houdt van alles. Ze is echt een vreetzak.' Hij grijnsde breed en voelde vlinders bij alleen maar denken aan haar. 'ik hou van meisjes die lekekr eten. Die zijn ltijd vrlijk en kan je gelukkig maken met snoep en chocolaatjes voeren.' Hij grijnsde naar Amber.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 18:39:16 GMT 2
'Ha, daarin lijk ik in ieder geval op haar,' zei ze lachend. 'Echt, laat mij los in Zacharinus met een zak vol Galjoenen, en ik koop die hele winkel leeg. Gelukkig ben ik altijd platzak.' Ze klopte even grijnzend op haar buik, terwijl ze zag dat Zacharinus al in zicht kwam. 'Vooral chocola is favoriet. Ik ben het levende bewijs dat er niets waar is van dat je puistjes krijgt van chocola. Als dat zo was, dan moest ik wel een enorem puistenkop zijn, en dat ben ik niet - toch?' Ze keek hem heel serieus aan, maar kon een lachbui niet tegenhouden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:57:15 GMT 2
Joey lachte en trok haar tegen zich aan. 'hou toch op! Alsof jij vet hebt.. trouwens, meisjes mogen best zacht zijn. dat vind ik eigenlijk veel moooier dan van die sprietjes... Min vriendinv erbaasd zich er elke ker weer over. Ik kijk alleen maar naar meisjes die eten of lekekr zacht zijn, maar zij is zo dun als ene speirt! Nee dat is niet waar, ze heeft wel mooie borsten, maar geen kont!' hij barstte in lachen uit. Franse vrouwen waren zo vreselijk plat van achter... Over dat van die chocola haalde hij zijn schouders op. 'Dat is erg afhankeljk van de persoon. De een krijgt het wel van chocola, de ander krijgt het niet en weer een ander krijgt het zonder chocola. Is het leven neit oneerlijk?'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:03:50 GMT 2
[Amber is ook Frans ^^ Lol xD]
'Ja, verschrikkelijk oneerlijk, hè,' grinnikte ze. 'Bijvoorbeeld dat een jongen zoals jij al een vriendin heeft, in het buitenland,' zei ze met een brede grijns op haar gezicht, en knipoogde overdreven naar Joey. Ze keek opzij en merkte dat ze al bij Zacharinus aangekomen waren. Ze trok Joey mee naar binnen, en de lach op haar gezicht werd nog breder toen ze al het snoepgoed zag. 'Oké, wat voor snoep wil je hebben? Chocola, lolly's, spekjes, Smekkies in alle Smaken, wat dan ook...'
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:09:35 GMT 2
Joey knipoogde terug. 'Je weet maar nooit. Ik bedoel.. ze is heel ver weg...' HIj lachte en schudde zijn hoofd. 'Zelfs als ik het zou willen, dna nog zou ik niet vreemd kunnen gaan. Ik zou nooit iemand zovel pijn kunnen doen, hoe mooi of leuk de meisjes hier ook zijn.' Hij had gevoelens voor Amber, maar ze waren vooral vriendschappelijk. Hij volgde haar naar binnen en keek rond. 'Chocolaatjes in een mooi doosje waar een strik omheen kan en een zak met van alles n nog wat. behalve die mintdingen. Die vind ze echt neit te vreten.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:18:58 GMT 2
'Gelijk heb je. Ik bedoel, ik sta dan wel bekend als een enorme flirt, maar daar laat ik het dan ook bij als ik eenmaal een vriendje heb - ik maak het gewoon uit zodra ik een nieuwe in het oog heb,' zei ze lachend. 'Jahaa, had je niet van me verwacht, hè?' Grijnzend gaf ze Joey even een speelse duw. Ze dacht even aan Troy. Ze wist niet of ze nog wel hetzelfde voor hem voelde als toen ze een relatie kregen. Ze zag hem eigenlijk nauwelijks nog...
'Deze misschien?' Ze wees naar een enorme bak vol met allemaal verschillende bonbons. Ernaast lagen doosjes in de vorm van een donkerrood hartje. 'Aanbieding: vul je hart met bonbons naar keuze, voor slechts één Galjoen!' las ze hardop voor van het bordje dat in de grote bak geprikt stond.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:35:23 GMT 2
(dat is wel erg duur XD *denkt aan tweede boek, waarin wemels boeken moesten kopen van alleen maar sikkels*)
Joey grijnsde. 'Ik zie dat wel aan jou. Helaas heb ik mijn vriendin al vier jaar en hoe leuk alles om me heen ook is, niemad kan aan mijn vriendin tippen. Dat met Draconic... ik was serieus jaloers. Ik had het ook wel bij mijn vriendin willen doen, maar Shirie hield me tegen.' Hij zuchtte diep. 'Soms vind je gewoon een meisje waar je van weet dat je har trouw zal blijven en met wie je gelukkig wordt. Ik wil dat zij mijn kidnren krijgt.' Hij glimlachte tewijl hij de doos pakte en chocolaatjes begon uit te zoeken.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:45:38 GMT 2
[Lol xD Het zijn hele goede bonbons!! xD]
'Hoezo, Shirie hield je tegen? Je kunt toch zelf wel beslissen of je zoiets wel of niet doet?' vroeg Amber niet-begrijpend. Ze wist dat Joey en Shirie goede vrienden waren, maar iemand in zoiets belangrijks tegenhouden... 'Ik bedoel, een goede raad geven, oké, maar je tegenhouden...' mompelde ze, terwijl ze nadacht over Joeys andere woorden. Ze begreep zijn gevoel van 'de ware', al had ze zelf nog nooit iemand ontmoet waar ze zulke gevoelens voor koesterde. Een wrange grijns stond op haar gezicht terwijl ze zich bedacht dat Troy niet eens in de buurt kwam.
|
|