|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 1:23:13 GMT 2
Joey keek even om, een grijns van oor tot oor. 'Les nummer een, over mij. Neem me nooit, maar dan ook nooit serieus. Als jij een grapje maakt, kan je bij mij altijd een grap terug verwachten, hoe serieus ik het ook brengen mag.' HIj hopte een paar meter verder en grinnikte.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 21, 2007 17:13:37 GMT 2
'Oh, dus je bedoelt het als grapje dat we goede vrienden kunnen zijn en dat ik een geweldige meid ben?' vroeg ze, zogenaamd beledigd, en ze trok een pruillipje. 'Je mag niet gemeen tegen mij doen hoor, anders bedenk ik me, en verkies ik hem toch boven jou.' Ze hield de reep chocolade omhoog.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 19:00:13 GMT 2
Joey lachte. 'Okeej, misschien is niet alles een grap. Dat meende ik wel. Je bent geweldig en dat ontkennen zou liegen zijn. Toch is het meeste niet serieus.'
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 31, 2007 15:56:27 GMT 2
'Maar hoe weet ik nu wanneer je wel of niet liegt? Misschien meende je dat óók niet,' zei Amber grijnzend, al verwachtte ze niet dat Joey daarover loog. Ze scheurde het papier om de chocoladereep heen weg, brak een stuk eraf en stak die in haar mond. Ze brak nog een stuk af en stak die naar Joey uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 1, 2008 16:41:30 GMT 2
'Dat merk je vanzelf, als je me iets langer kent. Dan zie je wat ik meen en wat niet.' Joey lachte en opende zijn mond, zodat ze het stuk erin kon leggen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 1, 2008 16:44:26 GMT 2
'Oké. De tijd zal het leren...' zei Amber dramatisch, waarna ze even lachte. Ze legde het stuk chocola in Joey's mond, en deed zijn mond daarna dicht door zijn kin naar boven te duwen. 'Eet,' zei ze grijnzend.
|
|