|
Post by melien on Dec 17, 2007 21:11:27 GMT 2
"Als je nou ietsjes naar links kijkt zie je de wolk die ik bedoel." zei Sara met een glimlach. Ze keek van de wolk naar Eric en weer terug. "Wat zouden ze aan het doen zijn?" vroeg Mara zachtjes aan Thomas.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 17, 2007 21:39:46 GMT 2
"Geen idee" zei Thomas langzaam en probeerde te ontcijferen wat er gebeurde. Eindelijk zag Eric de wolk en keek Mara grijnzend aan 'Je had gelijk, het zijn een jongen en een meisje" hij grinnikte even "Misschien is het een vóórteken"
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 21:42:41 GMT 2
"Misschien, misschien ook niet." zei Sara met een glimlach. Voor Bill en mij, of voor Mara en Thomas ja., dacht ze glimlachend. Haar hand ging automatisch naar het kettinkje dat ze van Bill had gekregen. Mara moest lachen en sloeg een hand voor haar mond. Ze kende die blik van Sara. "Nou, Sara is inmiddels weer aan het wegdromen." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 11:11:16 GMT 2
Eric grinnikte even en staarde nog een paar seconden naar de lucht, totdat hij zijn blik afscheurde en weer naar Sara staarde. Die was een stuk interessanter dan een paar wolken. Zoiezo, wolken hadden hem nooit zo geïnteresseerd. Meisjes wel. Thomas glimlachtte en woelde door Mara's haar, en leunde tegen haar aan "Je gaat toch wel met mij naar het gala he?" zei hij plotseling en keek haar aan.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 12:51:34 GMT 2
Mara moest haar best doen om niet in lachen uit te barsten. "Tuurlijk. En je hebt geluk dat we niet op vvakantie gaan, anders was ik er niet geweest." beantwoordde ze zijn vraag lachend. "Maar dan moet je niet door mijn haar gaan woelen als het eenmaal zit hoor." voegde ze er half-serieus aan toe. Joanna was naar het meer gelopen om even rust te hebben. Toen ze bij het meer was keek ze om zich heen om vast te stellen of er iemand was. Eric en Sara, die aan de andere kant zaten/lagen, zag ze echter niet. Ze deed gauw haar kleding, op haar bikini na dan, uit en dook sierlijk in het water. Sara had geglimlacht en had zich zo gedraaid om wat tegen Eric te zeggen toen ze een plons hoorde. Verbaasd draaide ze zich om naar het meer. "Wie gaat er nou met dit weer zwemmen?" vroegen Sara en Mara tegelijkertijd aan de jongens. De zon mocht dan wel schijnen maar echt warm genoeg om te gaan zwemmen was het dan toch net niet. Toen Sara echter zag dat het Joanna was, toen deze boven water kwam, snapte ze het al wat meer. Die had altijd van die gekke dingen, om gewoon even alleen te zijn.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 15:47:16 GMT 2
"Sorry" zei Thomas en glimlachtte onschuldig "Dat was niet mijn bedoeling". Hij aaide over Mara's haar om het weer in 'model' te brengen en keek verbaasd op toen hij de plons hoorde. "geen idee". Eric keek op en had plotseling vrij weinig aandacht voor Sara, en staarde naar Joanna die rondjes aan het zwemmen was.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 15:58:47 GMT 2
"Ach, nu mag het nog." zei Mara met een grijns. Ze gaf Thomas een kus, verder geen aandacht bestedend aan Joanna. Sara keek naar Eric. Ze zwaaide voor zijn ogen. "Hoehoe, iemand thuis?" vroeg ze lachend. Ze snapte niet wat er ineens met Eric aan de hand was, hij had toch heus wel vaker een zwemmend meisje gezien? Joanna voelde zich lpotseling bekeken en keek om zich heen. Toen zag ze Eric en Sara. Ze dook gauw onder water, uit het zicht. Maar in plaats van weg te zwemmen zwom ze naar het tweetal toe. Vlak voor da kant kwam ze weer boven water. "Heej." zie ze glimlachend.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 16:29:02 GMT 2
Eric keek even op en glimlachtte vaag naar Sara en wierp een blik op Joanna. "hoi" zei hij schaapachtig en staarde haar aan alsof het de eerste keer was dat hij Joanna zag. "Bij het gala zal ik het niet doen" zei Thomas grinnikend "ik zou niet durven"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 16:36:24 GMT 2
Joanna bloosde lichtjes en keek weg. Waarom staard hij nou zo? Sara zag dit en schudde haar hoofd. Ze gaf Eric een tik op zijn achterhoofd. "Staar niet zo jij, het lijkt wel alsof je voor het eerst een meisje ziet." zei ze lachend. Joanna schonk haar even een dankbare blik. Nu maar hopen dat hij een beetje normaal zou doen. "Wat doen jullie?" vroeg ze nieuwsgierig. Mara glimlachtte naar Thomas voordat ze toch nog een keer naar Eric en Sara keek. "Wat is er met hem aan de hand?" vroeg ze verbaasd toen ze Eric zag staren.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 17:10:39 GMT 2
"Volgens mij vind hij Joanna iets interessanter dan Sara.." mompelde Thomas zacht en wierp een blik op Sara, Eric en Joanna. "ja, sorry" mompelde Eric een beetje opgelaten en staarde voor zich uit. "Wat we doen? nou.. niet zoveel"
|
|