|
Post by melien on Dec 12, 2007 21:22:12 GMT 2
Sara en Mara lagen dubbel om hun idee. Sara zou Eric wat plagen. Mara had hem weliswaar al goedvervloekt, maar hij moest een keer leren hoe het voelde. "Okeej, ik ben dus heel gezellig achter die bomen.." zei Mara met een gemene grijns op haar gezicht. Ze wist niet of Thomas nog zou komen, maar hoopte eigenlijk van wel. "Ja, en ik ben hier gezellig aan het huiswerk maken." zei Sara terwijl ze op de picknickdeken neerplofte. Mara stak haar duim op en liep naar het groepje bomen toe waar ze net naar had gewezen. Daar hadden ze al een grote poef tevoorschijngetoverd. Natuurlijk in schutkleuren, en je kon er makkelijk met zijn tweeën op.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:26:18 GMT 2
Eric strompelde richting het meer, terwijl hij ritmisch een afgesleten voetbal voor zich uit trapte. Hij was geheel in gedachten verzonken, terwijl hij in zijn hoofd steeds drie meisjes opnoemde. Shirie.. Terry.. Teresia. Teresia Terry Shirie. Maar alledrie waren ze bezet of wouden niet. Terry had het zelfs allebei. Hij had Sara niet gezien, en haar tas vol boeken ook niet dus liep hij er tegen aan en viel bijna omver.
Thomas ging haastig bij Mara zitten en glimlachtte "Ben ik op tijd?" zei hij dan vragend en wierp een blik op Sara en Eric in de verte "ik geloof van wel toch?" [/center]
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 21:30:13 GMT 2
Mara keek lachend naar Thomas. "Net. Hij is er net." zei ze met een flauwe grijns. Ze boog zich naar Thomas toe en gaf hem een kus. "Hoi trouwens." voegde ze er lachend aantoe. Sara had Eric wel aan zien komen. Een glimalch verscheen op haar gezicht. Die zou er nog wel van opkijken. Toen hij bijna viel sprong ze zogenaamd geschokt overeind. Ze pakte zijn arm vast. "Kijk je uit?" vroeg ze met neppe bezorgdheid.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:32:45 GMT 2
Thomas glimlachtte en beantwoorde de kus even, maar keek dan weer naar Sara en Eric "Jij en Sara hadden het toch helemaal bedacht he? Laten we hopen dat het werkt" "Jij ook? voordat je me per ongeluk in het meer duwt" zei Eric en grijnsde even om zijn eigen grapje, maar staarde dan verbaasd naar de vingers die zich om zijn arm hadden geklemd. [/center]
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 21:35:07 GMT 2
Sara liet hem gauw los. "Sorry." zei Sara. Ze glimlachtte half. Ze ging weer zitten. "Ik wilde alleen niet dat je viel.. Dat is alles." zei ze luchtig. Mara keek ook weer naar het tweetal. "Ik hoop het ook. En dan zonder dat Saraheel erg ver hoeft te gaan. Doet ze sowieso niet, daarvoor is ze veel te gehecht aan Bill." zei ze met een glimlach en gedemote stem.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:41:43 GMT 2
"Ik denk niet dat ze dat hoeft hoor" zei Thomas en glimlachtte. "Nou.. bedankt" zei Eric een beetje verbaasd door het lichamelijke contact van Sara, en dat na drie afwijzingen. "Vind je het erg als ik even ga zitten. Hier?" vroeg hij dan voorzichtig en grijnsde flauw.
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 21:43:05 GMT 2
(sara ) "Ga vooral je gang." zei Sara met een glimlach. Ze deed alsof ze iets opschreef vordat ze weer naar Eric keek. "Doet ze ook niet." zei Mara met een halve grijns. Ze zag dat er toch wel iets gebeurde. "Het gaat vast wel lukken.."mompelde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:46:43 GMT 2
"En wat is het doel eigenlijk?" zei Thomas en grijnsde. 'Wat proberen we te bereiken""Top" zei Eric opgelucht en ging op het kleed zitten, en rolde de bal tussen zijn benen. Hij boog zich wat voorover naar Sara en probeerde mee te lezen met haar werk "Wat doe je eigenlijk?". Hij had niet echt gemerkt dat ze nog niets op had geschreven. (Ik ben gewend om Mara te typen XD)
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 21:49:30 GMT 2
(xD) "Uhm.. hem terugpakken..." zei Mara licht schouderophalend. Een andere reden hadden ze niet echt bedacht. En bovendien was het Sara's eerste reactie geweest om wraak te nemen toen ze het had verteld. Sara bloosde even, maar hij scheen niets door te hebben. Gelukkig.. "Ow, gewoon wat-" begon ze. Ze keek even naar haar boek en zag dat het gedaanteverwisseling was. "- huiswerk maken voor gedaanteverwisseling." maakte ze haar zin glimlachend af.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:56:24 GMT 2
"Ik hoop dat het lukt" herhaalde Thomas nog een keer en sloeg zijn arm om Mara heen en trok haar tegen zich aan. "Er zijn leukere dingen in het leven dan gedaanteverwisseling" zei Eric dubbelzinnig en keek Sara scheef glimlachend aan.
|
|