|
Post by melien on Jan 12, 2008 19:39:15 GMT 2
"Ergens. Waar is het lekker rustig en toch leuk?" vroeg ze aan Thomas. Ze wist niet waar ze heen wilde. Gewoon ergens anders heen, en het was daar toch supersaai geworden. Sara ging verzitten waardoor ze tegelijkertijd de arm van zich afschudde."Ja, je hebt een lelijke tong. Dat weten we al." zei ze rustig. Joanna keek niet naar Eric. "Nouja, dit gesprek is saai. Ik ga maar weer eens zwemmen." zei ze met een glimlachje. Ze wachtte niet op een reactie en sprong weer terug het water in.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 12, 2008 22:54:40 GMT 2
"Het krijsende krot kan heel sfeervol zijn" zei Thomas grijnzend en keek Mara aan, en haalde dan zijn schouders op. "Ik weet het niet," Eric keek Joanna na en had het gevoel alsof iemand de knoop, die in zijn maag had gezeten, los had gemaakt. Hij zuchtte even en voelde het oude vertrouwde 'Eric gevoel' weer terug komen. "Nou mop, wat gaan wij doen" zei hij en schaterlachtte even.
|
|
|
Post by melien on Jan 12, 2008 23:06:22 GMT 2
Sara keek Eric vol verbazing aan. Toen barstte ze in lachen uit. "Wij gaan niks doen. Ik ga huiswerk maken en ik denk dat je even iets anders moet gaan verzinnen." zei Sara. Ze ging weer op haar buik liggen en ging verder met haar huiswerk. Joanna was onderwater en vervloekte Eric. Waar ben ik mee bezig? Ik kan niet verliefd op hem worden. Dit kan niet. Waar was hij uberhaupt mee bezig? Ze kon geen enkele gedachte kwijtraken. Mara keek Thomas aan. "Sounds like a plan." zei ze met een grijns. Ze kon niks beters verzinnen, en in het krijsende krot was ze al een poosje niet meer geweest.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 12:30:56 GMT 2
Eric was redelijk uit het veld geslagen door het antwoord van Sara en wierp een blik op Joanna die onder water dook. Nog net kon hij haar voet zien verdwijnen. Hij hóopte dat het had gewerkt, maar was daar opeens niet meer zo zeker van. "Nou, dan doen we dat" zei Thomas en grinnikte even. Hij had niet gedacht dat zijn plan van het krijsende krot had gewerkt, maar dat was dan jammer.
|
|
|
Post by melien on Jan 13, 2008 12:35:38 GMT 2
Joanna liet zich naar de bodem zakken en bleef daar zitten. Waarom kan ik niet normaal doen? Hoe kan ik nou uitgerekend hém leuk vinden? Ze snapte zichzelf niet meer. Ze wist dat ze niet al te lang onder water kon blijven, maar dat maakte haar alles behalve uit. Het was lekker rustig. Sara besteedde geen aandacht aan de verbaasde Eric, ze schreef wat op voor toverdranken. Mara keek Thomas aan. "Zullen we gaan?" vroeg ze glimlachend. Het was daar zo ongezellig. Allemaal dode bladeren.
(nieuw topic voor Thomasje en Mara?)
|
|
|
Post by Krista - on Jan 13, 2008 16:25:08 GMT 2
(jep is goed, du offenst? ) (dat is duits voor openen.. hoop ik XD) "Als je niet meer tegen me praat ga ik weg hoor" zei Eric en grijnsde even. De toon waarop hij het zei, liet horen dat Mara waarschijnlijk er wel om zou geven als hij weg ging. "Hoor je me nog?". Hij wapperde met zijn hand voor haar ogen. "Jep is goed" zei Thomas en bood zijn arm aan aan Mara.
|
|
|
Post by melien on Jan 23, 2008 9:35:07 GMT 2
(öffnest is het goede woord ) "Hea, wat?" vroeg Sara. Ze deed expres alsof ze niets had gehoord. "Sorry ik luisterde niet. Wat zei je?" Joanna zette zich af tegen de bodem van het meer en kwam weer boven water. Ze haalde even diep en rustig adem. Ze keek naar Sara en Eric en zag dat ze er nog steeds waren. Mara trok Thomas mee. Ze had geen zin om daar te blijven.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 20:16:58 GMT 2
"Je word echt doof, je moet je oren laten uitspuiten" besloot Eric en keek Sara grijnzend aan. Nu Joanna er niet meer was hoefde hij ook niet meer beleefd te zijn.
|
|
|
Post by melien on Jan 26, 2008 14:29:59 GMT 2
Doe niet zo stom! Hij is een player en dat weet je... Waarom zou hij ook maar de geringste interesse in je tonen? Misschien omdat hij elk meisje wil versieren.. Maar meer ook niet. Je hoorde Sara toch wel! Nou dan, doe dan niet zo raar. Ze had ruzie met zichzelf, wat natuurlijk nergens opsloeg. Maar ze kon hier echt niet tegen. En dan gaat Sara ook nog eens weg, en je moeders verjaardag komt eraan. Doe nou alsjeblieft evennormaal.. Tranen stonden in haar ogen, ten eerste omdat ze gek van zichzelf werd en ten tweede omdat ze weer aan haar moeder dacht. Ze sloeg met haar vlakke handen op het watteroppervlak zodat het rondom haar omhoog spatte, voordat ze weer onderwater dook. Sara keek even naar Eric. "Denk het ook ja. Al bedacht wat je gaat doen?" zei ze rustig, voordat ze haar blik en aandacht weer aan haar schoolboeken weidde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 20:43:13 GMT 2
Eric was even afgeleid doordat hij naar het spiegelende water had staan staren en zo half zat te wachten totdat Joanna misschien weer tevoorschijn kwam. Verbaasd keek hij op en knikte dan even vaag. 'Ik ehm.. Geen idee?". Hij grinnikte en keek Sara onschuldig aan.
|
|