|
Post by melien on Jan 27, 2008 11:13:16 GMT 2
Sara zuchtte. "Jongens ook altijd." zei ze met een zucht ze deed haar boeken weer in haar tas. "Ik ga. Misschien dat je dan beter kan nadenken?" zei ze met een licht verachtende ondertoon. Joanna wilde eigenlijk boos onderwater blijven zitten, maar op een gegeven moment had ze lucht nodig. Ze zette zich met alle kracht van de bodem af en kwam weer boven water. Ze veegde het haar uit haar gezicht en keek weer even naar de plek waar de andere twee zaten. Nouja Sara stond, blijkbaar op het punt van weggaan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 12:08:00 GMT 2
Eric keek Sara aan en haalde zijn schouders op met een 'wat kan mij het schelen' uitdrukking op zijn gezicht. Joanna was toch veel interessanter. "Doei" mompelde hij afwezig en staarde weer naar het water waar Joanna tevoorschijn was gekomen.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 12:24:54 GMT 2
Sara verdraaide haar ogen en liep weg. Ze zwaaide nog even naar Joanna, maar keek niet of die het wel zag. Jongens... Ik hoop voor hem dat hij een beetje normaal tegen haar doet. Joanna's blik was nog steeds op Sara gevestigd, en ze zwaaide terug.Die ging dus weg, maar ze liet Eric wel achter. Ze keek even naar hem, maar toen ze zag dat hij naar haar keek liet ze zich gauw weer onder water zakken.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 13:10:02 GMT 2
Eric keek rustig Sara na en stond toen nonchalkant op en schuifelde naar het meer waar Joanna was. Een paar meter van de kant bleef hij staan en deed alsof hij een van de bomen bestudeerde. Hij rekte zich uit zodat een deel van zijn buik zichtbaar werd, ook expres, en keek weer of Joanna het zag.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 15:01:08 GMT 2
(omg.... xD) Toen Joanna weer boven water kwam keek ze waar Eric gebleven was. Zodra ze hem zag draaide ze zich om en zwom terug naar haar kleding. Dit kon alleen maar fout gaan. Daar bleef ze nog even in het water liggen voordat ze zich op de kant hees. Doe nou niet zo kinderachtig..
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:11:39 GMT 2
Eric zag Joanna naar de kant zwemmen, en zijn hart sprong half op. Hij begon nonchalant richting de kant te lopen en grijnsde naar haar, en krabte achter zijn oor. Opeens wist hij niet meer wat hij nou wou doen, of wat hij moest zeggen.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 15:13:32 GMT 2
Joanna ging naast haar kleding in het gras liggen. De zon moest haar maar even opdrogen. Ze glimlachte even verlegen naar Eric, maar zei niets. Ze zou niet eens weten wat ze zou moeten zeggen. Kom op.. je gedraagt je nu wel heel erg onvolwassen...
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:12:51 GMT 2
"Hoi" zei Eric uiteindelijk en wierp een blik over zijn schouder. "Sara heeft me in de steek gelaten". Hij trok een soort van geïmproviseerde pruillip en ging uiteindelijk naast haar op het gras zitten en trapte zijn schoenen uit. Het was bést mooi weer, als je na ging dat het nog geen tijd was dat het mooi weer hoorde te zijn.
|
|
|
Post by melien on Jan 27, 2008 16:24:52 GMT 2
"Waarom dat?" kreeg Joanna uiteindelijk over haar lippen. Haar blik had ze op de paar wolken gericht die aan de hemel zweefden, gewoon om Eric niet aan te hoeven kijken. Ze legde haar handen op haar buik, gewoon omdat ze zich ineens best wel bloot voelde in haar bikini.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:40:05 GMT 2
"Misschien vind ze me niet meer lief" zei Eric grinnikend en keek dramatisch, en wierp even een blik op Joanna's blote rug. "Heb je het niet koud?" merkte hij dan op en vroeg zich af of hij moest opperen dat ze zijn vest wel mocht lenen.
|
|