|
Post by melien on Dec 17, 2007 21:28:18 GMT 2
Ergens in de sneuw lag een dikke wollen deken. Daar zaten twee mensen op, gehuld in warme winterkleren. Een derde stond te dansen op het ijs. Aaron zat rustig op het kleed en speelde wat op zijn gitaar. Het was het perfekte deuntje voor het liedje dat Elvira aan het zingen was. Ze zaten met de ruggen tegen elkaar aan. Ze wisten eindelijk van de ander zeker dat diegene al wist dat ze broer en zus waren. Lily was te druk om te zitten, en ze vond het wat te koud. Dus was ze maar gewoon aan het dansen. Het was een best wel rustig nummer, en daar genoot ze even van. Ze mocht dan wel op schaatsen staan, maar dat zou je niet denken. Ze schaatste een of andere kuur op de maat van de muziek. De vallende sneeuwvlokken gaven het allemaal een magisch beeld.
From the Moment I saw you, from the moment I looked into your eyes there was something about you I knew I knew that you were once in a life time a treasure near impossible to find and I know how lucky I am to have you
Cause I've seen the rainbows that can take your breath away the beauty of the setting sun that ends a perfect day and when it comes to shooting stars, I've seen a few but I've never seen anything...as beautiful as you
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:41:26 GMT 2
Roc richtte zijn hoofd op als een stokstaartje die om zich heen keek. "Ik hoor iets." Zei hij allert, Carmens verhaal totaal verstorend. "Ik hoor een bekende stem." Zei hij steeds vrolijker en opgewekter worden. Glove was stil gaan staan en spitste ook zijn oren. Toen blafte hij ineens rende luid blaffend op het geluid af, op de voet gevolgd door een eekhoorn. Carmen keek Roc verontwaardigd aan. "Nou zeg! Je bent ook niet echt geboeit door wat ik vertel he?" William trok een wenkbrauw op. "Chill Rosie. Waarschijnlijk kende hij het verhaal al." Roc lachte. "Inderdaad! En trouwens, hoe geconcentreerd zou jij zijn als jij Miquels stem zou horen?" Hij begon nu half te rennen. William trok nu ook zijn andere wenkbrauw op. "Ah, wat schattig, je vriendinnetje. Hoe heette ze nou, Elfje ofzo?" Hij zei het expres fout, hij wist dondersgoed hoe zijn vriendin heette. Hij rende achter Roc aan, gevolgd door Carmen.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 21:47:39 GMT 2
Elvira werd overrompeld door Glove. Ze stopte met zingen en begroette de hond lachend. "Nou, waar heb je je baasje gelaten?" vroeg ze lachend aan de hond. Ze keek naar de richting waar Glove vandaan was gekomen en zag daar twee gestaltes aan komen rennen. Ze bleef lekker zitten waar ze zat. Aaron was niet te verstoren. Hij speelde rustig verder, zijn blik rustend op wat Lily aan het doen was. Lily had de commotie niet eens door. Ze was weer eens opgegaan in haar eigen wereld, alleen de muziek drong tot haar door.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:59:32 GMT 2
Glove blafte opnieuw en likte Elviras hoofd. Roc stopte bij Elvira. "Heey!"Zei hij breed grijnzend en trok Glove een beetje weg. William stopte ook en gritste de eekhoorn van de grond voor hij Aaron wilde storen in zijn gitaarspel. Aangezien Dafd dat vaak genoeg bij hem deed wist hij dat hij het moest voorkomen. "Heey Elvira." Zei Carmen rustig en trok haar sjaal over haar neus.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 22:03:20 GMT 2
Elvira kwam nu wel overeind. Ze gaf Roc een kus. "Heej." zei ze tegen alledrie. Aaron glimlachtte even naar het drietal. Hij ging daar verder waar Elvira was opgehouden met zingen.
Holding you in my arms no one else has fit so perfectly I could dance forever with you, with you and at the stroke of midnight please forgive me if I can't let go cause I never dreamed I'd find a Cinderella of my own
Cause I've seen the rainbows that can take your breath away the beauty of the setting sun that ends a perfect day and when it comes to shooting stars, I've seen a few but I've never seen anything...as beautiful as you
Lily merkte een verandering en keek op. Ze zag drie andere mensen staan en stopte met schaatsen. Ze bloosde lichtjes. "Wat doen jullie hier?" vroeg Elvira aan het drietal. William kende ze weliswaar niet, maar dat gaf nou ook niet echt.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 22:13:35 GMT 2
Roc spreide zijn armen. "Van de heerlijke buitenlucht genieten!" Hij sloeg zijn armen weer om Elvira heen. "Maar ik ben verrukt om je tegen te komen." William schudde zijn hoofd. "June had me je aangewezen toen je net vertrok en vlak daarna vroeg Angel of je in de leerlingenkamer was. Toen ik zei ik dacht dat je naar buiten was vond hij ineens dat hij maar eens met Glove moest gaan lopen." "En hij heeft ons meegesleurd om het een beetje onopvallend te maken." Maakte Carmen de uitleg af.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 22:18:47 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Dat klinkt al eerder als deze schat hier." zei ze lachend tegen Carmen en William. Ze prikte Roc even. Lily kwam de sneeuw ingelopen. Haar schaatsen had ze nog gewoon aan. "Hoihoi." zei ze vrolijk. Ze plofte neer op het kleed. Aaron ging vrolijk verder met gitaarspelen. "En jullie verzetten je dan ook niet?" vroeg hij lachend aan William en Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 22:23:22 GMT 2
Roc lachte. "Ik geloof dat ik zojuist verraden ben door mijn vrienden. Fijn, echt bedankt." De grijnst was niet van zijn gezicht af te slaan, en hij was ook zeker niet van plan om te laten gebeuren. William haalde zijn schouders op. "Ach, ik had toch niets beters te doen. EN ik wilde het meisje waar deze gek zo hartstochelijk op verliefd is wel eens ontmoeten." Carmen rilde even. "En ik wilde de bedomde leerlingenkamer uit. En uik had toch een.... meningsverschil met Luka, een vriendinvan me." William snoof. "Noem het beestje bij zijn naam Carmen. Want het was toch echt een ruzie naar wat ik gehoort heb."
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 9:23:35 GMT 2
Elvira keek lachend van de een naar de ander. "Meningsverschil of ruzie? Wat maakt het uit?" zei Lily lachend. Elvir maakte zich los van Roc en liep naar Aaron toe. "Schat, dit is nou Aaron." zei ze met een grijns. Ze gaf Aaron een knuffel. "Ow, voordat ik het vergeet trouwens, dat is Lily." voegde ze er met een grijns aantoe. Ze plofte weer lekker neer op de deken. Ze had geen zin om te staan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 16:46:13 GMT 2
"Heeey." begroette Roc de andere. Hij wist niet wat Elvira bedoelde met het nadrukkelijk voorstellen van Aaron. Carmen kroop wat dieper in haar jas. "Wat doen jullie eigelijk hier in de kou?"
|
|