|
Post by melien on Dec 19, 2007 9:28:06 GMT 2
Elvira pakte een hand sneeuw en gooide deze in Roc's gezicht. "Waarom denk je dat we en deken hebben meegenomen?" vroeg ze lachend toen ze in de sneeuw zat. "Niet dat ik weet..." zei Aaron bedenkelijk. Hij wist het echt niet, en dat vond hij wel een beetje raar. "Klopt, dat verleer je niet. Maar je kunt het wel een klein beetje vergeten." zei Lily met een grijns. Ze voerde het tempo een beetje op totdat ze op de maat van het liedje schaatste.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:20:56 GMT 2
Carmen schoot hard in de lach en klapte in haar handen voor Elvira. "Wow dat was echt een mooie!" Roc veegte de sneeuw rustig van zijn gezicht en pakte toen een hand sneeuw die hij naar Carmen gooide. "Shh! Hou je erbuiten jij." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by melien on Dec 20, 2007 12:48:48 GMT 2
Elvira schoot in de lach door Carmen. “Het lijkt me eerder daat het koud was.” Zei ze met een grijns. “Of niet soms?” vroeg ze toen lief aan Roc. Ze keek hem met een vragende blik aan terwijl ze haar lachen inhield. Aaron moest grijnzen en keek naar Roc. “Zo ken ik haar al eerder.” Zei hij met een grijns, doelend op Elvira. Lily raakte heel even uit balans omdat ze achterom keek wat er was. Maar dat was zo weer hersteld. “Zometeen komt er nog een sneeuwballen gevecht.” Zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:24:00 GMT 2
William fronste zijn wenkbrauwen en draaide om. Hij schaatste een stukje achterstevoren zodat hij kon zien wat ewr gaande was. Hij lachte en ging weer normaal schaatsen. "Nou dan blijf ik mooi hier."
"Heey hallo! Ik was niet degene die die sneeuwbal in je gezicht gooide!" Riep Carmen verontwaarigd terwijl ze de sneeuw van zich af veegde. "Maar ik zou haar nooit kwaad doen, dus ook geen sneeuwbal!" Roc glimlachte naar Elvira en Grijnste toen naar Carmen. "En bij mijn zusje mag ik dat wel doen." "Ha- Ha, grapjas. Pas maar op, straks stop ik je shirt nog vol sneeuw." Zei Carmen hoofdschuddent.
|
|
|
Post by melien on Dec 21, 2007 11:28:40 GMT 2
Lily ging dichter bij de rand schaatsen. Op een gegeven moment zakte ze door haar knieën, zonder te stoppen met schaatsen, en pakte ze sneeuw op. "Vanaf hier kan het ook best hoor." zei ze met een grijns tegen William. "Gaan we nou een sneeuwballen gevecht houden?" vroeg Aaron scheinheilig. Hij was alweer gestopt met spelen en keek van de een naar de ander. Elvira kon een grijns niet onderdrukken. "Ow, dat is leuk om te weten, dus als er een sneeuwballen gevecht ontstaat win ik?" vroeg ze glimlachend aan Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 14:47:49 GMT 2
Roc dacht na. "Ja! Want ik zal mijn vrouwe met mijn leven beschermen." Grijnste en gaf haar een kus op haar hand. Carmen lachte. "Nee! We gaan geen sneeuwballen gevecht houden, want dan gaan die twee idioten toch alleen maar op mij bombaderen. William schudde wild zijn hoofd. "Goed, maar dan ben ik aan de andere kant van het meer als je me zoekt."
|
|
|
Post by melien on Dec 26, 2007 12:26:05 GMT 2
Elvira moest lachen. Zowel om Roc's reactie als om Carmen's reactie. "Hea, wat jammer nou. Weet je het zeker?" vroeg Aaron ondertussen grijnzend aan Carmen. Tegelijkertijd kreeg hij echter een sneeuwbal tegen zijn achterhoofd. "Ja ze weet het zeker, hou er nou maar over op." zei Lily met een grijns. Ze keek nog even naar het viertal maar schaatste daarna naar William toe. "Kan je ook iets anders dan achteruit schaatsen?" vroeg ze zoetjes. Elvira vond het maar al te grappig. "Stelletje........ Ja wat zijn jullie eigenlijk?" zei ze. Ze deed alsof ze nadacht, maar eigenlijk was ze bezig haar lach in te houden, en met niet naar Roc kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 13:04:07 GMT 2
"Malloten." Vulde Carmen aan en lachte. "En ik weet het heeeel zeker. Elk jaar als we sneeuwballen gevecht houden heb ik ineens drie jongens op mijn dak. En dat is meestal niet eens voorzichtig." Roc zuchtte. "Nee, Rose. Zo noem jij ons al." Een frons verscheen op Williams gezich terwijl hij nadacht. "Dunnow, wat wuil je dat ik doe?"
|
|
|
Post by melien on Dec 26, 2007 13:17:07 GMT 2
"3 tegen 1?! Wat zijn dat voor bangerikken... Ze durven je niet eens alleen aan!" zei Aaron verbaasd. Hij negeerde Lily maar even. "Als ik malloten zou zeggen dan zou ik daar spijt van krijgen denk ik..... Nee, ik zeg wel gekken." zei Elvira met een grijns. Lily haalde haar schouders op. "Iets minder saais..." zei ze met een uitdagende grijns. Ze draaide even simpelweg een rondje. "..waarbij je in beweging blijft.. En wat ik ook kan." maakte ze haar zin af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 13:43:51 GMT 2
William lachte. "Ik kan niet kunstschaatsen hoor." Hij maakte een beetje een onhandig rondje. "Zoiets?" "Nou nee. Het is niet dat je bang zijn. Maar eerder... Ja geen idee. Ze vinden het gewoon leuk. Maar het gevolg is dat June, Lena en ik dan met z'n drieen tegen hen een front vormen." Zei Carmen rustig. Roc knikte. "Ja, dat lijkt me een betere. Emn ik ben ook wel een beetje gek, al komt dat door jou."
|
|