|
Post by melien on Dec 18, 2007 17:48:59 GMT 2
"Mijn halfbroer, remember?" zei ze lachend tegen Roc. Lily keek naar Carmen. "Is het zo koud dan?" vroeg ze verbaasd. Ze merkte er echt niets meer van. Aaron keek naar Elvira. "Ja, heel leuk, maar ik hoef niet geplet." zei hij rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 18:33:42 GMT 2
Roc werd een beetje rood, maar keek toch verbaasd van Elvira naar Aarron. "Nou eigenlik niet. Ik kan me niet herrinderen." Carmen trok een wenkbrauw op. "Waarschijnlijk heb je het dan niet vertelt. Want hij kan haast elk woord dat je een week geleden hebt gezegt nog precies herhalen." Ze richte zich op Lily. "Ja, vergeleken met de leerlingenkamer is het heel koud."
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 18:38:09 GMT 2
"En toch heb ik het wel verteld... toen ik bij jou was in de herfstvakantie..." zei Elvira met een grijns. Het boeide haar niet echt dat hij het niet meer wist. "Ben al een tijdje niet in de leerlingenkamer geweest, maar je zal wel gelijk hebben." zei Lily grijnzend. MEt dit weer was ze toch echt wel het liefste buiten. Aaron keek naar Carmen. "Is Roc net zo erg als El?" vroeg hij aan haar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 18:46:15 GMT 2
Roc dacht even na. "Ja, je hebt er iet over gezegd, maar toen wist je het toch nog niet zeker ofzo iets?" Hij ging voor haar op zijn hurken zitten. Carmen lachte. "Ligt eraan op welk gebied. Hij kan enorm hieper zijn, maar iok geloof datdat juist door haar komt."
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 19:25:40 GMT 2
Elvira ving wat op van wat Carmen zei. "Hebben jullie het over mij?" vroeg ze lachend terwijl ze zich omdraaide. "Nee schat, ik wist neit zeker wie het nou was." zei ze daarna grijnzend tegen Roc. Lily zat er een beetje bij en wist neit wat te doen. "Iemand zin om te schaatsen?" vroeg ze dus maar gewoon. Aaron keek grijnzend naar Carmen. "Nou, El hier kan haar mond niet over hem houden. Zelfs de liedjes die ze zingt zingt ze min of meer over hem." zei hij met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 19:45:13 GMT 2
William knikte naar Lilly. "Ja ik ga wel mee. Dan kijg ik het tenminste wat waren. Al jheb ik geen schaatsen." Hij tilde zijn voet een beetje op en keek ernaar. Carmen knikte naar Elvira. "Jup, we hebben het over jullie." Ze keek Aarron aan. "Ja, Angel kan soms zijn mond ook niet over haaar houden. Best schattig eigenlijk." "Hey! Ik ben niet schattig ja!" Zei Roc een beetje beledigd. Als Elvira het zei kon hij het nog wel waarderen, maar Carmen niet.
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 19:48:39 GMT 2
"Jawel ben je wel!" zei Elvira met een grijns. Ze liet hem geen kans om te antwoorden laat staan tegen te spreken door hem gewoon een kus te geven. Lily keek even om zich heen. "Ik dacht dat hier ergens..." mompelde ze. Binnen de kortste keren haalde ze miniatuurschaatsen tevoorschijn. "Zou dit je maat zijn?" vroeg ze grijnzend aan William. Ze vergrootte de schaatsen tot normale grootte. "Dat is inderdad schatiig, maar soms is het ook wel irritant. Of niet soms?" zei Aaron lachend, hij trok zich niets aan van Roc en Elvira.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 20:36:41 GMT 2
"mmmm..mmmm." Klonk er uit Roc, maar hij staakte zijn protest al snel. Want hij vond het eigenlijk niet zo heel erg dat hem zijn spraakvermogen even werd ontnomen. Carmen knikte. "Het is zelfs vaak irritant. Maar als tegen prestatie doe ik precies hetzelfde tegen hem, dus mij zul je niet horen klagen." William lachte en knikte. "Ok, geef hier die schaatsen! Ik heb al veels te lang niet meer geschaatst." Hij gritste de schaatsen uit Lillys handen en trok ze aan.
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 21:19:50 GMT 2
Lily moest lachen. Ze stond weer op van het kleed en liep weer naar het meer toe. Daar stapte ze rustig op het ijs. "Kan je het dan nog wel?" vroeg ze plagend voordat ze rustig begon te schaatsen. Aaron zette weer een liedje in. "Ja, okee, dan heb je inderdaad niets te klagen." zei hij met een grijns tegen Carmen. Hij vond het eigenlijk wel grappig. Elvira moest glimlachen. Moet je maar niet proberen om tegen te spreken. dacht ze vrolijk.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 21:31:02 GMT 2
Roc ging op zijn knieen in de sneeuw zitten en trok haar naar zich toe, zodat ze ook een beetje in de sneeuw kwam. Carmen grijnste. "Inderdaad. Maar klaag jij er dan wel over?" William lachte en liep achter Lilly aan. "Dat is net als fietsen, dat verleer je niet." Hij stapte het ijs op en zette zich af. Hij liet zich ontspannen over het ijs glijden en was een ebetje verbaasd over de dikte van het ijs.
|
|