|
Post by melien on Feb 12, 2008 12:01:52 GMT 2
Lily moesst lachen. “Ja hoor, tuurlijk William. Wat jij wilt.” Zei ze met een smalende grijns. (lekkere zin weer o.O) Ze keek hem aan. “Als je dat nou met een hoog piep stemmetje had gezegd, dan was je net mijn moeder geweest.”
“Ik fok me niet op. En ik weet heus wel wanneer je zoiets kunt doen en wanneer niet. In ieder geval niet terwijl je nog op school zit.” Zei hij, rustiger maar nog niet helemaal vrolijk. Elvira staarde hem nog steeds aan met een blik van verbazing. “Ja, tuurlijk..” mompelde ze onhoorbaar. “Is hij ook zo?” vroeg ze daarna aan Carmen, wijzend naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 21:16:06 GMT 2
William klapte dubbel. "Ow nee fijn! Nu ben ik van vervelende gek gedegradeerd tot je moeders look-a-like!" RIep hij lachent, zijn dag kon echt niet meer stuk.
"Zoiets, maar dans tukken minder agressief." Zei Carmen rustig en keek Aaron kalm aan. "Vervlend voor je dat ik noch Miquel naar je luisteren." Roc snoof. "Waag het niet me met hem te vergelijken schat. Ik ben het er niet mee eens, maar zo erg ben ik nou ook weer niet."
|
|
|
Post by melien on Feb 13, 2008 20:28:35 GMT 2
"Nouja..." begon Lily. Ze bekeek hem een van top tot teen. "Je mist haar lange rode haren, en je bent wat groter dan zij.... Maar voor de rest scheelt het niet echt veel... Okeej, qua uiterlijk misschien.." ging ze vrolijk verder.
"Ach. Jullie doen maar wat jullie willen." zei Aaron schouderophalend. Het kon hem vrij weinig schelen dat Carmen verloofd was. Als het nou Elvira geweest was.. dan was het een ander verhaal geweest.. Waarom hij ineens zo was wist hij zelf ook niet echt. Elvira keek nog steeds een beetje verbaasd uit haar ogen. "Nee, is al goed lief. Ik weet wel dat je niet zó erg bent." zei ze met een glimlachje.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 20:06:29 GMT 2
William lachte. "Nou hoop toch dat ik net iets knapper ben hoor.... en jonger ben."
Carmen lachte. "Ow maak je geen zorgen. Ik laat me echt niet tegenhouden door de broer van de vriendin van een viend van me." Grijnste ze. "Ja ik ben ook veeeeel beter dan Aaron. He aaron?" Zei Roc plagend
|
|
|
Post by melien on Feb 22, 2008 11:46:21 GMT 2
"Tssss.." zei Aaron. "Niemand is beter dan ik en ik was heus niet van plan om je tegen te houden. De enige die ik tegen zou houden zijn die twee." zei hij koppig. Het kon hem vrij weinig schelen dat Carmen haar leven weggooide. Elvira verdraaide haar ogen. "Doe nou toch eens een keer rustig jij." zei zetegen Aaron. "En ja, jij bent veeeel beter." voegde ze er met een glimlach aan toe. Ze keek naar Roc en gaf hem een kus. "Mooi niet dat ik jou ook maar óóit inruil."
"Jonger ja... maar knapper??? Dat lijkt me sterk..." zei Lily met een plagende grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 0:53:26 GMT 2
"Mooi zo." Grinnikte Carmen en tekende met haar vinger haar naam in de sneeuw en tekende er vervolgens bloemetjes omheen. "No you're not." Zei ROc uitdagend tegen Aaron. Hij ging eens uitzoeken hoe lang het duurde voor Aaron echt over de zeik was, dat verdiende hij.
"Ow toe nou! Er is niemand die mijn schoonheid kan evenaren." Als een meisje gleed hij met mijn hand door zijn haar. "Shoe, I'm not even trying to hear that!"
|
|
|
Post by melien on Feb 23, 2008 8:52:19 GMT 2
Aaron zuchtte geïrriteerd en antwoorde niet eens meer toen Roc iets zei. Hij sloot ze allemaal gewoon even buiten. Yes.. I am. Hij begon weer een liedje te spelen op de gitaar, alleen dan wel een wat sneller liedje. Elvira keek van de een naar de ander. Ze vond dit eigenlijk wel grappig, maar ze zei er maar even niets van. Ze ging rustig tegen Roc aanzitten.
Lily werd overvallen door een lachbui. "Very charming." zei ze tussen het lachen door.
|
|