|
Post by melien on Jan 25, 2008 17:40:14 GMT 2
"I make the impossible possible." zei Aaron met een grijns. "En voor het geval je het toch maar wel wilt opgeven: zullen we om de eer wedden?" voegde hij er grinnikend aantoe. Hij stoorde zich al niet meer aan Elvira en Roc. Nouja, zo deed hij. Maar ondertussen gooide hij een sneeuwbal op de twee tortelduifjes. "Ben ik zo pittig dan? Dat had Nigel toch wel gezegd??" zei Lily. Ze keek hem vragend aan. Alleen haar ogen verrieden dat ze het niet meende. Nouja, niet serieus meende.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 18:21:36 GMT 2
Roc verbrak de zoen en keek naar Aaron. "Spelbreker." Grijnste hij en veegde de sneeuw een beetje van Elvira af. "Als je je er zo aan ergert moet je het misschien zelf proberen." "Natuurlijk. Kleine zielige ik heb toch niets om mee te wedden?" Zei Carmen en keek onschuldgi naar Aaron. "Schoonheid, ik ken jouw Nigel niet. Alleen naar verhalen, maar dat zal hoogst waarschijnlijk niet op dezelfde toon zijn als hoe jij over hem zal praten." Lachte William.
|
|
|
Post by melien on Jan 25, 2008 18:38:10 GMT 2
Elvira had de neiging om op te staan en Aaron een klap te geven, maar ze had het er niet voor over om bij Roc uit de buurt te gaan. "Ach joh. Daar moet een meisje hem eerst eens zien zitten of staan ofzo." zei ze met een gemene grijns. Aaron keek van Carmen naar Roc en Elvira. En toch moest hij op alletwee antwoorden, maar dat kon niet tegelijkertijd. "Ik erger me er neit aan. Ik vind gewoon dat jullie maar een kamer op moeten zoeken... Er zijn genoeg lege kamers in de buurt." zei hij tegen de twee tortelduifjes. "En hoezo geloof ik dat nou niet?" vroeg hij daarna grinnikend aan Carmen. Lily schaatste naar William toe. Nu was ze4 toch nieuwsgierig geworden. "Oja? Wat voor verhalen dan?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 18:50:04 GMT 2
"Waarom zouden we? We zitten hier net zo lekker." Grijnste Roc. "En ik doe het al helemaal niet om jou een plezier te doen. Plus surf ik Carmen hier niet met jou achter te laten." Zei hij met pretoogjes. "Ik geloof je wel, ik denk alleen niet dat het je lukt." Carmen keek naar ROc en schoot in de lach. "Ja ech. Hij is vet gevaarlijk!" "Ow gewoon, verhalen." Zei William en hield er plagend zijn mond over.
|
|
|
Post by melien on Jan 25, 2008 19:08:38 GMT 2
"Ja.. Ik bijt. Wist je dat nog niet?" zei Aaron grinnikend tegen Carmen. Hij negeerde maar even wat Roc zei. Hij gooide gewoon nog een sneeuwbal. "Ok, wat jij wil. Maar als jullie zonodig met sneeuw bekogeld willen worden." zei hij daarna rustig. Elvira keek vernietegend naar Aaron terwijl ze de sneeuwbal afweerde. "Doe niet zo lastig jij." zei ze tegen Aaron. Lily ging zo schaatsen dat ze precies voor William schaatste, zonder dat een van hun viel. "Vertel nou!" zei ze met een zeurderige stem.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:02:05 GMT 2
"Ja, tuurlijk. Luister, ik heb een broertje die gevaarlijk is, dus jij kan niet erg zijn. Ik hou hem wel onder de duim hoor." Carmen grijnste breed en uitdagend naar Aaron. Roc schudde zijn hoofd. "Nee, ga zelf maar lekker ergens anders zitten, jij bent de enige die er problemen mee heeft hoor." "Hoezo ben je zo geintereseerd? Ben je bang dat mensen slechte dingen over hem vertellen? Of dat hij stiekem nog een vriendinnetje heeft ofzo." William schaatste langs haar heen en keek haar uitdagend aan.
|
|
|
Post by melien on Jan 28, 2008 10:13:57 GMT 2
"Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik zat hier eerder dan jullie. En mij kun je neit onder de duim houden." zei Aaron met een plagende grijns. Hij keek uitdagend van de een naar de ander. Elvira had echt de neiging hem te vermoorden, maar daar was ze een beetje te ver weg voor. "Ach, zelfs ik kan jou onder de duim houden, dus zo moeilijk kan het niet zijn.." zei Elvira. Ze stak nog net haar tong niet uit. Lily keek William na voordat ze weer in beweging kwam en achteruit naast hem ging schaatsen. "Nee, ik ben er niet bang voor. Ik kan hem makkelijk vertrouwen, maar ik ben wel nieuwsgierig." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 12:17:44 GMT 2
"Aaron, ik ga niet opnieuw met je discuseren, doe maar wat goed voor je is en geef me gelijk." Zei Carmen met een liefstemmetje en knipperde met haar ogen. Roc lefde zijn hoofd op Elviras schouder. "Het spijt me, maar je bent in de minderheid hoor."
William keek bedenkelijk. "Ik weet niet of ik zin heb het je te vertellen hoor." Hij grijnste breed
|
|
|
Post by melien on Jan 29, 2008 15:09:43 GMT 2
Elvira leunde met haar hoofd tegen dat van Roc. ”Zwaar in de minderheid broertje..” voegde ze er mete en lieve glimlach aantoe. Aaron keek van de een naar de ander en sloeg zijn armen over elkaar heen. ”Ik ga makkelijk een discussie met je aan aangezien ik toch gelijk heb Carmen. En trouwens, ik ben meestal in de minderheid en dat heeft mij nog nooit tegen gehouden.” zei hij met een eigenwijze grijns. Lily bleef naast William schaatsen en wilde hem eigenlijk slaan, maar ze deed het maar niet. ”Maar nou heb je me nieuwsgierig gemaakt dus moet je het vertellen ook!” zei ze maar in plaats daarvan. Haar ondertoon gaf aan dat ze lichtelijk beledigd was.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 0:06:57 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Dus echt niet he! Angel, vertel het hem!" Roc lachte. "Het is een wijs besluit haar niet dwars te zitten, want je praat niets uit haar hoofd. Niet iets dat niet echt belangrijk is tenminste." "Nee hoor. Ik hoef lekker helemaal niets." Zei William en stak zijn tong uit. "Het zijn alleen maar goede verhalen."
|
|