|
Post by melien on Feb 3, 2008 12:37:19 GMT 2
Lily wierp hem alleen maar een blik toe en ging vrolijk door met schaatsen. Ik praat pas weer met je als je het verteld....
"Het is toch hartstikke leuk??" vroeg Elvira verbaasd aan Carmen. "En wat maakt het nou uit of Roc er tegen is of niet? Het is jou leven hoor." voegde ze er grijnzend aantoe. "MEnsen van tegenwoordig..." zei Aaron hoofdschuddend. Hij snapte zoiets niet. Ze hadden toch nog hun hele leven???
|
|
|
Post by Madjic on Feb 3, 2008 12:49:39 GMT 2
Roc gaf Elvira een duwtje. "Hey, haar ouders letten niet op haar, duis heb ik die taak maar op me genomen. Dan moet ik toch zeggen wat er mee is." "Vind je het zo vreemd?" Vroeg Carmen rustig aan Aaron.
Met een opgetrokken wenkbrauw keek William Lily aan, maar grijnste toen. "Ik lees je gedachte... Stop right there! I gotha know right now!" Zong hij hard een stukje van een liedje.
|
|
|
Post by melien on Feb 3, 2008 15:07:32 GMT 2
Lily keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Hey you always on the run. Gotta slow it down baby, gotta have some fun." zei ze rustig. Gezellig even de tekst van het liedje in haar hoofd uitsprekend. Niet dat ze langzamer ging schaatsen ofzo, ze ging alleen maar in rondjes om hem heen schaatsen. "Hé! Het is niet zo dat ze niet op zichzelf kan letten. Ik vraag jou toch ook niet voor alles om toestemming." zei ze met een grijns. Het was toch wel leuk om Roc zo te zien. Aaron knikte. "Ja, eigenlijk wel. Ik bedoel.. Je hebt je hele leven nog voor je." zei hij, nog steeds stom verbaasd.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 4, 2008 18:59:57 GMT 2
"Ah! Pas op, straks dan schaats je precies daar het ijs nog stuk en dan kunnen we zo gaan zwemmen. En je ha nog gezegd dat je liever schaatste." RIep WIllaim lachent. Hij vond het ontzettend grappig om Lily zo te plagen, terwijl normaal niet oz van het plaen was. "Nee, maar bij Carmen is het anders." Murmelde ROc en fronste zijn wenkbrauwen. Carmen lachte. "Ja, ok. Maar het is gewoon... ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand anders ben dan met Miquel. En dat zou ik ook niet willen. Dankzij hem... dankzij heb met ik van mijn ouders af, dankzij hem heb ik geen last meer van mijn broertje."
|
|
|
Post by melien on Feb 4, 2008 23:26:06 GMT 2
Aaron kon haar nog steeds alleen maar met grote ogen aanstaren. Hij vond het gekkenwerk. Maar hij zei maar niets meer, aangezien het niet echt zijn zaken waren. Elvira keek Roc glimlachend aan. "Weet ik schat." zei ze met een glimlach en gaf hem een kusje. Lily stopte met een abrupte bocht. "Daar heb je ook weer gelijk in.." zei ze met een zucht. Ze bleef even rustig staan. Wat maakt het eigenlijk ook uit?? vroeg ze zich af.
(sorry voor de korte post maar ik ben echt doodop en inspiloos xD)
|
|
|
Post by Madjic on Feb 5, 2008 14:20:23 GMT 2
(Boeient XDXD)
Carmen lachte. "Je hoeft het niet te begrijpen hoor. Het is gewoon... het voelt goed om te weten dat hij er altijd zal zijn." "Ja, sorry. Camrne is als... mijn kleine zusje ofzo. Aangezien Niën er nu niet is." Zei ROc en glimlachte.
William lachte. "Dank U. Ik ben er niet echt bang cvoor hoor. Maar dat zie je wel eens in van die vage programmas."
|
|
|
Post by melien on Feb 8, 2008 21:41:07 GMT 2
Aaron schudde zijn hoofd en zuchtte. "Meiden..." mompelde hij voordat hij weer een paar akkoorden aansloeg. Daarna keek hij naar Elvira en Roc. "Als jullie het maar laten!" zei hij, half serieus en half voor de grap. "Als je haar maar niet gaat proberen tegen te houden." zei Elvira met een glimlach tegen Roc. Daarna gaf ze hem een kus. Toen ze Aaron's opmerking hoorde keek ze hem alleen maar verward aan. Waar had die vent het toch over?
"Jij kijkt een beetje teveel tv geloof ik." zei Lily rustig. Ze begon weer te schaatsen, maar dit keer rustig. Ze had eventjes geen zin in druk doen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 10, 2008 15:01:04 GMT 2
Carmen grinnikte. "Wacht maar tot jij het meisje van je dromen vind, dan piep je wel anders hoor!" Roc schudde zijn hoofd. "Nee, daar ben ik nu toch al te laat voor. En ze is veels te koppig om naar mij te luisteren, dus eigenolijk moet ik het opgeven. Al heb ik daar geen zin in." Hij moest lachen om Aaron. "Als we wel zo gek zijn. Dan is het op het moment dat jij het niet verwacht."
"Ja, misschien wel ja. Ach, komt ervan als je de enige tovenaar uit de familie bent he." Grinnikte William.
|
|
|
Post by melien on Feb 10, 2008 22:08:41 GMT 2
"Dan piep ik zekersteweten wel anders aangezien ik niet piep." zei Aaron plagend tegen Carmen. "En ik ben niet zo raar om zoiets te doen terwijl ik mijn leven nog voor me heb. En jullie laten het!" zei hij. Het eerste deel van de zin was nog tegen Carmen gericht, maar het laatste deel zei hij toch wel op een agressieve toon tegen de twee tortelduifjes. "Doe niet zo agressief. Het is niet alsof ik ook maar in het minste naar je zou luisteren." zei Elvira rustig. Hoe komt hij nou weer bij zulke acties?? Ik dacht dat een broer hebben leuk zou zijn....
"Dat is nog lang geen reden om veel tv te kijken hoor." zei Lily plagend. Het boeide haar niet echt, en ze was alweer vergeten - half dan - dat William niet wilde vertellen wat hij over Nigel had gehoord.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 11, 2008 21:19:46 GMT 2
Carmen lachte. "Nou wacht maar af. Ik weet zeker dat op een dag, misschien nog niet zo ver van vandaag, jij op een knie zit." Bij het idee moest ze nog harder lachen. Roc keek naar Aaron en trok verbaasd een wenkbrauw op. "Relax man. Je hoeft je niet zo op te fokken hoor."
"Nou eigenlijk vind ik het wel een goede rede, maar dat vast wel weer aan mij liggen. Tsss, het ligt ook altijd aan mij he?" Zei William semi-dramatisch
|
|