|
Post by melien on Jan 8, 2008 22:04:00 GMT 2
Elvira ging met een hand door zijn haar. "Achja, wat maakt dat uit? Niet naar de les... Misschien met zijn tweetjes op de ziekenzaal liggen... Ik zie het probleem er niet van in." zei ze met een grijns. Ze gaf hem een kus. "Doe niet zo klef jullie." zei Aaron met een plagende grijns. Hij was inmiddels alweer overeind gaan zitten. Lily dacht even na terwijl ze nog een rondje schaatste. "Van mij mag iedereen erbij, zolang ze maar gezellig doen." zei ze tenslotte.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 12, 2008 2:09:31 GMT 2
Roc grijnste. "Breng me niet in de verleiding." Hij keek naar Aaron en schudde zijn hoofd. "Je bent dan wel familie van haar, maar ik doe lekker klef met haar als ik dat wil. Al is het maar om je te pesten." Carmen boog haar knieën even omdat haar benen moe werden. Toen gaf ze het op en ging op de deken zitten. "Sorry man. Angel is te koppig voor je." Grijnste ze naar Aaron. "Ja ok... maar sorry Zwadjes zijn boos op me... om de bizarre rede dat ik niet bang of boos word als ze dreigen ofzo." William ghaalde zijn schouders op. "Gekke mensen zijn het eigenlijk."
|
|
|
Post by melien on Jan 12, 2008 5:14:27 GMT 2
Elvira gaf Roc een kus. "Lieverr jou in de verleiding brengen dan daar in mijn eentje te liggen." zei ze met een plagende grijns. Ze keek over haar schouder naar Aaron. "Leuk he, jaloers zijn bedoel ik." zei ze plagend. "Niemand is te koppig voor mij. Ik ben altijd nog veel koppiger." zei Aaron met een grijns. Hij stak zijn tong uit naar Elvira maar ging er voor de rest niet op in. Lily keek William aan. "Dan doen ze niet gezellig en dus mogen ze dan ook het ijs niet op." zei Lily grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 14, 2008 22:52:04 GMT 2
Roc sloeg zijn armen steviger om haar heen. "Maar dan zou ik dag en nacht aan je zij zitten. Ik moet toch op de een of andere manier dit jaar verknallen." Carmen grijnste. "Wil je wedde? Dan schrijf ik mezelf wel in voor de wedstrijd." "Ik zou wel eens wilen zien hoe je hen dan van het ijs zou jagen." Zei William lachend.
|
|
|
Post by melien on Jan 15, 2008 8:15:58 GMT 2
Elvira moest lachen. "JE bent het dus nog steeds van plan?" vroeg ze. "Gek." voegde ze er aan toe. Maar ze liet hem geen tijd om tegen te spreken (is ze goed in ) en gaf hem nog een kus. "Wedstrijd? Welke wedstrijd? Is er een wedstrijd?" vroeg Aaron verbaasd aan Carmen. Hij wist best wat ze bedoelde maar hij was vrolijk en had geen zin om braaf mee te doen. "Hmmm... Even denken. Er zijn genoeg spreuken maar expelliarmus is altijd nog een leuke om iemand ergens weg te laten vliegen." zei ze met een grijns tegen William. Tja, zo vader, zo dochter.. dacht ze er glimlachend achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 19:24:50 GMT 2
Roc trok Elvira nog dichter tegen zich aan dat ze de kus niet snel kon afbreken. Carmen lachte. "Weet je wat. Jij moet maar gewoon niet ,meer naar ze kijken. En er wel een wedstrijd, een die jij hoe dan ook verliest!" "Interesant, interesant. Of je laat een gat in het ijs komen!" Riep William lachent.
|
|
|
Post by melien on Jan 21, 2008 19:30:36 GMT 2
Elvira vond al die sneeuw helemaal niet erg. En dit al helemaal niet. Het boeide haar ook voor geen centimeter wat de anderen dachten. Roc wasvan haar, en dat zou ook zo blijven. "Eerst zien, dan geloven." zei Aaron op een toon alsof hij de beste was. Daarna keek hij Carmen echter vragend aan. "Welke wedstrijd bedoel je?" Lily keek William even bedenkelijk aan. "Nee, dan zit er zo'n stom gat in het ijs en kun je niet goed schaatsen. En ze mogen best een keertje leren vliegen." zei ze uiteindelijk met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 21, 2008 19:46:56 GMT 2
".... Ja, dat is misschien wel beter ja... nu je het zo zegt he." Lachte William en schaatste een klein rondje. "I believe they can fly!!!" Zong hij hard en lachte daarna. "De wedstrijd dat ik veel koppiger ben dan jou." Zei Carmen smalend en grijnste. Met zijn hand streel Roc over Elviras wang, al wist hij niet hoe het kwam dat dat zo gemakkelijk ging met gesloten ogen.
|
|
|
Post by melien on Jan 23, 2008 9:32:00 GMT 2
"Oja? Ben je dat? Daar geloof ik dus echt he-le-maal niks van." zei Aaron met een uitdagende grijns. "En aangezien ik altijd gelijk heb is dat ook niet zo." voegde hij er nog aantoe. "Geloof je dat? Ik weet het hoor.." zei Lily met een grijns. Ze versnelde eventjes voordat ze zch uit liet glijden in rondjes. Elvira wilde nooit meer bij Roc uit de buurt. Dat zou gewoon niet kunnen. Ze legde haar hand in zijn nek, uitkijkend dat er geen sneeuw meer aanzat.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 15:45:36 GMT 2
"Phe! Wil je erom wedden ventje?" Vroeg Carmen met een speelse grijns op haar gezicht. "Jij kan onmogelijk koppiger dn ik zijn, dat bestaat gewoon niet!" Willia spreidde zijn armen en bewoog ze op en neem. "Ik weet het ook wel zeker. Vooral als zo'n pittige tante als jij achter ze aan zit." Een kleine rilling ging over Rocs rug. Ookal zat er geen sneeuw op, Elviras handen waren koud.
|
|