|
Post by melien on Jan 5, 2008 22:46:16 GMT 2
Lily keek grijnzend naar William. Ze negeerde de neiging om een of andere stunt te doen. "Ben je altijd zo of is dit gewoon een rare bui?" vroeg ze lachend aan William. Elvira weerde de sneeuwbal af door hem simpelweg tegen haar arm te laten vliegen. "Dat mogen alsnog alleen grifjes zelf zeggen!" zei Elvira tegen Aaron. Daarna wist ze pas wat het 'inderdaad' van Roc inhield. "Wacht eens even." zei ze en draaide zich om naar Roc. "Ga jij nou zijn kant kiezen?" vroeg ze verbaasd. Door haar verbazing keek ze niet over haar schouder naar Aaron waardoor ze de tweede sneeuwbal niet zag aankomen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 13:07:18 GMT 2
"Nee, ik ben in een rare bui. Normaal ben ik altijd heel erg rustig eigenlijk." William krabte even op zijn achterhoofd en lachte. Roc schudde zijn hoofd. "Nee, maar.... Ik gaf Carmen gelijk." GHij grijnste breed en en gaf haar snel een kus.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 13:12:06 GMT 2
Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen ze geraakt werd door de sneeuwbal. "Hey!" zei ze terwijl ze naar Aaron keek. "Dat mag." zei ze grijnzend tegen Roc. Elvira pakte haar toverstok en liet een berg sneeuw op Aaron vallen. "Dat is pas saai. Rustig zijn." zei Lily met een grijns. Er was iets in de lucht waardoor ze uitbundiger deed, niet dat haar dat wat kon schelen, maar toch. Aaron kon niks zeggen aangezien hij dan sneeuw in zijn mond kreeg. Hij probeerde de sneeuw weg te duwen zodat hij tenminste weer kon praten.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 13:51:55 GMT 2
Carmen grinnikte. "Sorry, ik heb geen medelijden met je, dit heb je toch echt verdient hoor." Roc grijnste. "Mooi zo. Want anders zou het vrij vreemd zijn als ik Rose altijd tegenspreek." "Je spreekt me ook altijd tegen!" Carmen keek ROc lachent aan. "Niet waar!" Zei Roc quasi-verontwaardigd.
William haalde izjn schouders op. "Ach, het zorgt ervoor dat ik niet boos word of me ergens iets van aantrek. DUs het heeft wel voordelen."s
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 18:14:40 GMT 2
"Nouja!" zei Aaron nadat hij eindelijk onder de sneeuw vandaan was gekomen. Hij pakte zijn toverstok en liet een grotere hoeveelheid boven op Elvira en Roc neerploffen. Elvira gilde toen ze de sneeuw op haar voelde vallen. Die is er zooooo geweest., dacht ze quasi boos.
"Dat is zo." zei Lily tegen William. Ze keek naar de kant toen ze Elvira's gil hoorde. "En op dit moment ben ik maar al te blij dat ik op het ijs sta." zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 19:17:05 GMT 2
ROc liet een gesmoorde kreet horen. Hij probeerde met zijn handen de sneeuw weg te halen, iets wat redelijk lukte. Carmen lachte, maar maakte zich klaar om weg te rennen voor het geval ze de behoefte voelde om ook haar een sneeuwdouche te geven.
Williamlachte en klapte in zijn handen. "Meer dan prachtig!" Riep hij naar Aaron en keek toen weer naar Lily. "Het verbaasd me niets als we zometeen een derde schaatser krijgen. Carmen heeft een hekel aan scheeuwgevechten."
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 19:58:41 GMT 2
Elvira had haar toverstok nog steeds beet, gelukkig maar. Ze pakte een hand van Roc beet. Met een zwaai van haar toverstok, die wat moeilijker ging vloog wat sneeuw weg, richting Aaron en Carmen. Echt mikken kon ze zo niet. "Aaron, je gaat eraan." zei ze. Maar ze hield al snel haar mond aangezien ze anders alleen maar sneeuw binnen kreeg. Aaron lag dubbel. Hij kon niet eens iets terug zeggen tegen William. Hij liet zich achterover vallen en keek grijnzend naar de lucht. Lily keek grinnikend van William naar de vier aan de kant. "Gezellig. Hoe meer mensen hoe meer vreugd." zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 23:48:19 GMT 2
Carmen greep haar stok. "Protego." Zei ze en zorgde er zo voor dat de sneeuw haar niet kon raken. "En bedankt, ik heb toch niets gedaan." Roc grijnste en veegde de laatste sneeuw uit zijn gezicht en vervolgens uit het gezicht van Elvira. "Mooie, maar zullen we het gelijkspel noemen?" William knikte. "Nou, het is al gezellig. En Carmen is een spelbreker!" Riep William lachent. "Hou je bek Will!"Was het antwoord dat vanaf het land kwam.
|
|
|
Post by melien on Jan 7, 2008 7:42:48 GMT 2
"Het is een beetje moeilijk mikken als je niks kan zien." verontschuldigde Elvira zich. Ze ging tegen Roc aanzitten en liet de restjes sneeuw maar voor wat ze waren. En toch pak ik hem nog terug dacht ze lachend. Aaron kreeg weer een laagje sneeuw over zich heen. Al helemaal omdat hij lag. "Ja okee, het is gelijkspel." zei hij grinnikend. Hij had geen zin om het ijskoud te krijgen. Lily moest lachen. "Het is gezellig ja, maar dat zegt niet dat het met meer mensen neit gezelliger is." zei ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 8, 2008 21:37:19 GMT 2
Roc sloeg een arm om Elvira heen en met de andere haalde hij wat sneeuw uit haar haar. "We gaan echt allemaal ziek worden zo." Mompelde hij grinnikend. Carmen haalde haar schouders op. "Dan had je daar maar gewoon onder de sneeuw moet zitten." Zei ze terwijl haar lippen zich tot een grijns vormde. "Ja ok, maar dan ligt het er wel aan wie er dan bij komt. Sommige mensen heb ik liever onder het ijs dan erop."
|
|