|
Post by melien on Dec 28, 2007 19:49:26 GMT 2
"And she scores... again." zei Aaron met een plagende grijns. "Jep, dat is wel zo." voegde hij er weer serieus aantoe. Lily pakte zijn hand en trok zich weer omhoog. Niet echt nodig, maar wel handig. "Haha, ja dat klopt. MAar natter zou ik zijn als het ijs ineens weg zou zijn." zei ze met een grijns zodra ze weer stond. "Ach, je bent altijd lief voor me." zei Elvira met een grijns. Ze draaide zich om en keek hem aan. Dat zat wat makkelijker.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 4, 2008 19:17:03 GMT 2
Carmen lachte. "Kijk! Ik kan best normale en soms zelfs slimme dingen zeggen. Daarvoor hoef je dus niet per se bij de Raafjes te horen!" Riep ze triomfantelijk, zodat William het ook kon horen. William keek even op, maar reageerde alleen door heel hard te lachen. "Ja, maar dat is niet leuk." Zei hij toen hij Lily weer aankeek. "Want dan zouden we moeten zwemmen." "Ik in ieder geval mijn best." Roc noem haar hoofd in zijn handen en glimlachte. "Maar ik zal nu extra rustig zijn."
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 2:07:52 GMT 2
"He, bah. Zwemmen..." zei Lily met een vies gezicht. "Dat is pas stom.." Ze kon het gewoon niet laten om te grijnzen om Carmen's opmerking. "Dat mag ik hopen!" riep ze naar haar. Ze kende maar weinig ravenklauwers die constant slimme en goede opmerkingen maakten. "Ravenklauwers zijn hier in de minderheid geloof ik." zei Aaron met een grijns. Hij wist dat Roc een raafje was en maakte uit Carmen's opmerking naar William op dat deze ook een raafje was. Maar voor de rest was het huffelpuf en griffoendor, zover hij wist. "Jij en rustig?" vroeg ze verbaasd aan Roc. "Kan dat dan?" voegde ze er plagend aantoe.Ze negeerde heel leuk het 'gekibbel' van de andere vier.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 12:45:32 GMT 2
"Zwemmen is best lekker, in de zomer dan. Lekker afkoelen enzo, dus zo erg is het ook weer niet." William keek haar met een schuine glimlach aan. Carmen haalde haar schouders op. " Ja, maar dat maakt niet dat ze hun mond houden, vrees ik." "Ik kan best rustig zijn.... soms." Roc grijnste. "Maar voor jou kan ik alles en doe ik alles. Dat weet je toch, mijn Elfje?"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 16:25:17 GMT 2
"Ga jij nu maar eens zwemmen.... Ik schaats liever dan ik zwem hoor." zei Lily grijnzend. Ze snapte best wat William bedoelde. Elvira gaf Roc een kus. "Weet ik." zei ze. "Als je het maar laat om een brug ofzo af te springen." voegde ze er als een grapje aantoe. Roc kon niet eens raden hoe blij ze met hem was. "Grifjes kunnen anders ook knap lastig zijn hoor." zei Aaron, doelend op Elvira. Hij wist echter neit dat Carmen ook een grifje was.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 16:42:19 GMT 2
William lachte. "Ja, maar nu niet. Nu schaats ik liever. Zwemmen is veeeeeels te koud nu." Hij schaatsate weer een stukje omdat hij het koud kreeg. Carmen plantte haar handen in haar zij. "Pardon? Wij grifjes hebben uitstekend door waarneer we op moeten houden met praten, tenzij diegene erom vraagt." Roc keek Elvira schuin aan. "Lieverd, waarom zou ik van een brug willen springen?"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 16:48:14 GMT 2
Elvira barstte in lachen uit. "Weet ik neit." zei ze met een grijns. Ze ving op wat Carmen zei en draaide zich om. Ze keek naar Aaron die zich uit de situatie probeerde te redden. "Eigenlijk bedoelde ik meer Elvira daarzo." zei hij met een ietwat onzekere grijns tegen Carmen. Hij had niet door dat Elvira zat op te letten. Elvira pakte een hand vol sneeuw en maakte daar een sneeuwbal van. Deze raakte Aaron precies op zijn hoofd. "Waarom deed je dat nou weer?" vroeg Aaron verbaasd en scheinheilig aan Elvira. "Nou, aan Carmen's reactie was het niet echt iets positiefs wat je zei. Dus daar heb je het aan verdient." zei ze lachend. "Nou, eigenlijk is het niet het zwemmen maar het water dat zo koud is..." zei Lily rustig. Een fonkeling in haar ogen verried dat ze melig was en William probeerde te plagen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 19:56:29 GMT 2
William keek om naar Lilly. "Ha- ha, Wat grappig." Zei hjij en lachte toen wel echt. "Wat ben jij flauw zeg! Misschien moet je zout en peper op jezelf doen." Carmen en Roc lachte. "Kijk, zo voelt dat dus!" Riep Roc vrolijk, blij dat hij niet het enige slachtoffer was. Carmen knikte en hield haar lach in. "Inderdaad, hij verdiende het."
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 20:22:55 GMT 2
"Heb je dat toevallig bij de hand?" ging Lily serieus erop in. MAar haar lachen kon ze niet al te lang inhouden. "Bijdehandje. MAarja, beter bij de hand dan bij de voet." zei ze lachend. "Wat zei hij eigenlijk?" vroeg Elvira aan Carmen. "Ik verdiende het helemaal niet!" zei Aaron grijnzend. Hij maakte een sneeuwbal die hij naar Elvira gooide.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 21:28:45 GMT 2
William maakte een buiging tijdens het schaatsen. "Het is me een eer dat U me een bijdehandje noemt! Zo word ik het liefst genoemd." "Hij zei dat Grifjes best lastig konden zijn!" Carmen grijnste. "Al miet ik toegeven dat we niet altijd even makkelijk zijn." "Inderdaad." Mompelde TRoc en grijnste plagend naar Carmen.
|
|