|
Post by melien on Dec 26, 2007 14:03:18 GMT 2
"Geef mij maar weer de schuld!" riep Elvira, half beledigd. Ze sloeg haar armen over elkaar en keerde Roc haar rug toe. Aaron keek hoofdschuddend naar Elvira. "Dan is het dus wel weer 3 tegen 3." zei hij ondertussen met een grijns tegen Carmen. Lily moest lachen om William's poging. "Zoiets ja..." zei ze. Ze schaatste bij hem vandaan en liet zich rustig uitglijden.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 14:06:44 GMT 2
Roc lachte. Hij was niet zo onder de indruk van Elviras woede. "jup. Maar meestal geef ik je de schuld van dingen die goed voor me zijn." Carmen knikte. "Ja na een stuk of dertig sneeuwballen en een paar keer ingezeept te zijn." William grinnikte om zijn eigen onhandig en versnelde een beetje.
|
|
|
Post by melien on Dec 26, 2007 14:11:55 GMT 2
Elvira pakte een hand met sneeuw. "Ow, werkelijk?" vroeg ze met een uitdagende blik die Roc niet zag, aangezien ze nog steeds met haar rug naar hem toe zat. "Ja, maar dat maakt niet uit. Sneeuw is leuk. Toch?" zei Aaron tegen Carmen. Lily keek naar William. Ze schaatste naar hem toe. "Waar heb je eigenlijk leren schaatsen?" vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 19:38:45 GMT 2
"Jup." Roc soeg zijn armen om haar middel en trok haar naar zich toe. "Elfje, bven je boos op me?" Carmen keek Aaron verbaasd aan. "Ja, maar niet als je er teveel van krijgt." Ze lachte en shcudde haar hoofd. "Hm, even denken. Ik denk gewoon buiten in de winter. En ik denk ook dat ik het mezelf heb geleerd. Ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder het me heeft geleerd."
|
|
|
Post by melien on Dec 26, 2007 21:31:09 GMT 2
Elvira had het niet verwacht en liet de hand sneeuw dus weer vallen. Ze leunde tegen Roc aan. Haar hoofd legde ze in haar nek om hem aan te kunnen kijken. "Nee hoor." zei ze met een glimlach. Aaron dacht even na wat hij nou eigenlijk moest zeggen. "Ja, okeej. Daar heb je gelijk im." zei hij uiteindelijk maar. "Natuurtalent dus." concludeerde Lily met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 1:04:05 GMT 2
Roc glimlachte en gaf haar een kus. "Gelukkig maar. IK vind het namelijk helemaal niet leuk als je boos op me bent." "Ja, zoiets." Lachte William en liet zich even doorglijden. "Al is het allemal niet vanzelf gegaan. Dat weet ik nog wel goed."
|
|
|
Post by melien on Dec 27, 2007 11:20:59 GMT 2
"Ach, wat maakt het eigenlijk ook uit? Het gaat er tenslotte om dat je het kan." zei Lily met een grijns. Ze schaatste bijna tegen de kant op dus moest ze op een wonderbaarlijke wijze een hele scherpe bocht maken. Wat niet echt wilde lukken. Elvira beantwoordde de kus. "Tja, dan moet je maar uit mijn buurt blijven als ik weer eens humeurwisselingen heb." zei ze met een grijns. (tja... dat heb je ook hea nogal logisch... meisjes )
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:31:46 GMT 2
(*angelface* ook naar winkels? ) "Precies." Zei William lachent en schaatste achter haar aan. "Pas op." Zei hij automatisch en lachte. Camren keek naar William en Lilly en grinnikte. "Nee, doe mij de lente maar. Vind ik veel fijner." "Ow het spijt me schat." Roc sloeg zijn armen om haar middel. Hij dacht wel te weten wat er was, aangezien hij een zus had die er nooit een geheim van maakte en dan rond die tijd echt een pesthumeur had... Alsof het anders wel een aardige zus was, maar goed.
|
|
|
Post by melien on Dec 28, 2007 10:39:21 GMT 2
(hm-hm het valt me alleen op dat op h2 geen enkel meisje daar last van schijnt te hebben xD) Lily viel. De bocht redde ze niet, maar zodra ze op het ijs zat moest zze lachen. "Ja, daar kom je nu mee." zei ze met een grijns tegen William. Elvira keek Roc aan. "Wat spijt je nu weer? Zover ik weet kan je er niks aandoen." zei ze met een grijns. Ze wist bijna wel zeker dat Roc wist over welke tijd ze het had. (lekker omslachtig weer ) Aaron keek even naar de twee op het ijs. "Achja, schaatsen kan ook makkelijk in de lente of de zomer. Daar heb je tenslotte toverspreuken voor. Maar inderdaad, liever de lente dan de winter." zei hij met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 14:05:29 GMT 2
William lachte en stak zijn hand naar haar op. "Kom op koningin van de sneeuw. Straks word je nog zeiknat." Roc haalde zijn schouders op."Ik kan er proberen rekening mee te houden en heel lief voor je zijn." Hij gaf haar een zacht kusje op haar voorhoofd. "En geen gekke dingen doen." "Ja, maar de kans dat je dan valt of door het ijs zakt is dan net wat groter." Carmen lachte.
|
|