|
Post by melien on Jan 30, 2008 10:57:53 GMT 2
Lily sloeg haar armen over elkaar en keek William boos aan. Maar ze was eigenlijk niet boos. Ze wilde alleen weten wat de verhalen waren. "Zeg het nouuuuuu." zei ze met een zeurderige stem. "Ik luister neit en ik heb toch gelijk dus hebben jullie met zijn allen gezellig pech." zei Aaron koppig. Mooi neit dat hij nu zou toegeven, maar hij vond de situatie maar al te grappig. Elvira zuchtte. "Hem praat je ook niks uit zijn hoofd. Vooral vandaag niet." zei ze. Ze werd er nu al moe van. Broers zijn zoooooooo irritant...
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 21:23:42 GMT 2
Carmen grijnste. "Ineens vind ik het jkammer dat Miquel er niet is. Ik zou het zo leuk hebben gevpnden om te zien dat hij er niet meer uithoud met al die klefheid." Roc lachte en schudde zijn hoofd. "Nou, ik verkas nog liever dan dat ik het echtpaartje moet zien kleffen."
William schudde lachend zijn hoofd. "Goede verhalen, meer hoef je toch niet te weten." Zijn ogen glanste van plezier.
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 21:40:19 GMT 2
"Dan zou ik inderdaad weg zijn. Al helemaal als Nigel er ook nog eens bij was." zei Aaron met een gezicht alsof hij nog liever dood zou gaan dan er dan bij te blijven. Tegen zoiets kon hij echt niet. Drie stelletjes om hem heen, of twee. Elvira keek Roc aan. "Uhm.. Meneerjte, jij moet niet veel zeggen. Het is niet alsof wij echt iets anders doen." zei ze half-serieus, half-lachend. Lily keek hem aan met een pruillip. "Jij bent gemeen. Net als die zwadjes die jij niet mag." zei ze. Ze schaatste bij hem vandaan en deed alsof ze hem nu helemaal niet meer mocht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 31, 2008 22:13:56 GMT 2
Carmen grinnikte. "Told ya so! En Miquel en ik zijn nog veel erger dan Roc en Elvira." Roc keek naar Elvira. "Lieve schat heb je het nieuws nog niet gehoort? De rede waarom al Rose der dagen niet meer stuk kunnen?" Carmen werd vuurrood en gooide sneeuw naar Roc. "Hou je mond jij."
"Nope, ik ben nog veel erger!"Riep William triomfantelijk en lachend. "Dus pas maar op."
|
|
|
Post by melien on Jan 31, 2008 22:19:43 GMT 2
"Wil jij soms ook leren vliegen?" vroeg Lily terwijl ze zich naar hem omdraaide met een brede grijns op haar gezicht. "Ach whatever. Jullie doen maar." zei Aaron. Hij verdraaide zijn ogen en begon maar weer met gitaar spelen. Elvira keek verbaasd van Roc naar Carmen. "NEe. Wat heb ik gemist?" vroeg ze nieuwshgierig. Ze keek Carmen vragend aan maar had nog steeds geen zin om op te staan.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 1, 2008 18:16:08 GMT 2
Carmen keek Roc waarschuwend aan, maar Roc was niet onder de indruk. "Ze is ver... ver..." Hij grijnste nog breder toen Carmen roder werd. "Verl..." GIng hij verder. "Ow even denken.... nee liever niet. Verzin maar iets anders om me over te halen." William keek Lily onschudlig aan,.
|
|
|
Post by melien on Feb 2, 2008 11:07:13 GMT 2
Elvira legde een hand over Roc's mond. "Ik vroeg het aan Carmen." zei ze met een glimlach. Daarna keek ze weer naar Carmen. "Waarom ben je zo rood?" vroeg ze toen. Ze volgde het niet helemaal meer. "Ow, meneertje wil niet leren vliegen. Wat jammer nou. Wat wil je dan wel?" vroeg ze uitdagend. Een grijns sierde haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 2, 2008 14:53:03 GMT 2
"Ik wil schaatsen en ik wil verder met jou plagen. Mag dan?" Lachte William. "Het zou wel een grap zijn als ik nou uiteindelijk helemaal niets over je vriendje wist."
Roc keek Elvira verbaasd aan en piepte als een zielige hond. "Nou.. euh... ik ben soort van..." Carmen voelde hoe haar wangen helemaal warm waren. "Sorrt van verloofd."
|
|
|
Post by melien on Feb 3, 2008 11:44:49 GMT 2
Lily zei niets, ze schaatste alleen maar een eindje bij hem vandaan. Ze had een hyper liedje in haar hoofd, dus ging ze daar maar even 1 of ander dansje op verzinnen. Ze was allang vergeten dat er meer mensen waren dan William, bij het meer dan. Elvira keek Carmen verbaasd aan. Ze knipperde even met haar ogen voordat ze haar stem terug vond. "Gefeliciteerd." zei ze met een lach. De verbazing stond nog steeds op haar gezicht, maar die maakte plaats voor blijdschap. Aaron was plotseling gestopt met gitaarspelen toen hij Carmen hoorde zeggen dat ze verloofd was. "Wat?!" vroeg hij ontzet. Was iedereen gek aan het worden ofzo? Eerst die twee zwadjes en nu ook nog Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 3, 2008 12:31:30 GMT 2
Carmen wreef over haar wang in de hoop dat de rode kleur zou verdwijnen, maar toen Aaron zo verbaasd deed wilde het niet echt lukken. "Euh... nou ja. Ik ben..." "Verloofd, het is geen vies hoort hoor!" Lachte Roc. "Hallo, waarom doe jij er zo vrolijk over? Ik dacht dat jij er zo tegen was." Riep Carmen verontwaardigd tegen Roc. "Ik ben er ook tegen, maar ik vind dan nog wel dat andere het mogen weten aangezien ik er toch niets tegen kan doen."
William lachte. "Typisch voorbeeld van oversprong gedrag. Komt vaak bij honden of kittens voor. Ik wist niet dat dat ook bij meiden voor kwam."
|
|