|
Post by Madjic on Jan 23, 2008 23:49:31 GMT 2
Ty keek naar Evan en toen naar Kyra. Een belletje in hem ging rinkelen dat dit niet al te best was en dat hij er niet bij ging stil zitten. Hij deed enkele stappen richting Evan en Kaitlyn, maar werd toen tegengehouden. "Bemoei je nooit met de zaken van een dame, ik neem aan dat je dat toch wel weet." Zei Zed dreigend en keek hem geamuseerd aan. "Je wilde toch geen superheldje spelen he? Want daar ben je toch iets te oud voor."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 8:28:38 GMT 2
Kaitlin grinnikte en keek om naar Kyra "Kýyr" zei ze opgelaten maar had haar hand om de pols van Evan gesloten "Kom je hierheen?". Ze wendde zich weer tot Evan en keek hem flauw lachend aan "Het werd nét zo gezellig". "Ik-ik" stotterde Evan maar struikelde over zijn woorden. Het zweet brak hem uit, terwijl hij zich probeerde los te worstelen uit de greep van Kaitlin. Ik moét hier weg!
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:21:37 GMT 2
Kyra lachte en draaide zich even om naar de jongens. 'Hebben jullie even geduld? Ik moet mijn zusje helpen.' Met die woorden en een kwaadaardige grijns liep ze op haar zusje en Evan af. Ze plaatse haar handen van achter om zijn middel en kwam heel dichtbij met haar gezicht. 'Hey, schatje, waar wil je nou opeens nartoe? Het is niet gezellig als je weggaat.' Ze streek met haar handen over zijn buik. Hij was bezet en een grif, dus ze was neit geintersseerd, maar dit was de leuskte manier om hem te pesten.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 14:10:12 GMT 2
Ty gromde en wilde doorlopen. Hij was niet van plan om niets te doen, hoe leuk die meiden ook waren! Zed stapte onmiddelijk voor hem en duwde hem naar achter. "Pas maar op jij." Siste Zed en keek Ty vuil aan. "Je hart gaazt weer uit naar je afdeling, hoewel je nog zo hard roept dat je daar eigenlijk niet hoort."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 18:11:43 GMT 2
Kaitlin grinnikte. Alhoewel ze soms aanmerkingen had op het flirtgedrag van Kyra, vond ze dit wel komisch. Vooral als ze zag hoe gestresst en bang Evan begon te worden. Ze plaatste haar handen in haar zij en wierp even een blik achterom op Ty en Zed. Ze keek Evan weer aan en trok een pruillip. Evan kreeg het steeds warmer en zag eruit alsof hij ieder moment flauw kon vallen. Hij probeerde weg te lopen van Kyra maar botste daarbij tegen Kaitlin op en wist niet meer waar hij heen moest. Hij kón gewoon nergens heen!
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:21:53 GMT 2
Kyra trok ook een pruillip. 'Lele! Zeg er wat van! Hij vind het niet leuk en wil neit met ons spelen. Waarom vind je ons neit lefi, Evan?' Zei ze terwijl ze haar hand in de kontzak van zijn broek stak en er zacht een kneepje in gaf. Met haar andere hand trok ze hem stevig tegen zich aan. 'Doe nou neit zo preuts, je weet dat je ons wil.' Ze wierp een veelzeggende blik op Kaitlin. Ik ben neit geinteresseerd, die is gewoon grappig.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 24, 2008 22:38:13 GMT 2
Ty krabbelde overeind en baalde zijn vuisten. Hij hield er niet vanals Zed zo ging dreigen, maar hij wist ook dat hij zijn laatste kaart zojuist verspeelt had. Maar hij moest het erop wagen. "Kyra, laat die arme jongen toch! Hij doet het straks nog in zijn broek!" Hij hoopte dat het nut zou hebben. Zed lachte geamuseerd. Ty had een punt, al bedoelde hij dat niet zo.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 0:55:16 GMT 2
Evan staarde lijkbleek naar Kyra en Kaitlin, die hem omcirkelde als, wat hij vond, een stel aasetende honden. Hij probeerde weer weg te komen maar werd zo half tegen Kyra aangeduwd. Toen hij haar hand in zijn broekzak voelde zette hij grote ogen op. "Laat me met rust" zei hij wanhopig, half stotterend, maar op zijn taal lette hij niet meer.
Kaitlin glimlachtte naar Kyra en knikte met een blik van : Ik weet waar je mee bezig bent en het is grappig. Lief keek ze Evan aan. "Wij vinden jou wel lief..". Ze trok veelbetekenend haar wenkbrauwen omhoog en glimlachttte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 0:59:56 GMT 2
'Toe, wee lief voor ons, we vinden jou zo leuk...' flusiterde ze in zijn oor en ging vlak met haar mond langs zijn nek. Ze negeerde Ty volledig, ze had het e erg nar haar zin met Evan treiteren. Verveolgens gaf ze hem een klap op zijn kont. 'Lekker kontje hoor, hadden alle jongens dat maar. Pas toen herinnerde ze zich haar twee jongens weer en grinnikte even naar aitlin, voor ze op hoge poten weer naar Zed en Ty terug liep.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 16:19:56 GMT 2
"Heel schattig." Zei Zed toen hij wist dat Kyra hem kon horen. "Maar het grifje heeft er wel wat last van Jaloesie aan overgehouden." Ty zuchtte en keek even naar de grond.
|
|