|
Post by Madjic on Mar 15, 2008 19:10:05 GMT 2
Zed keek Kaitlyn semi- geschrokt aan. "Hoe durf je zoiets toch te vragen. Hij is nog zo klein, kwetsbaar en breekbaar? Zwaderaars zijn vrij... dodelijk hoor." Hij liet zijn act vallen omdat hij moest lachen om Joey.
Ty keek daar de andere en grinnikte. "Die zouden het nauwelijks merken. Maar goed, misschien die kleine wel..."
|
|
|
Post by Krista - on Mar 15, 2008 20:20:15 GMT 2
"Denk ik ook" antwoorde Kaitlin bot op het antwoord van Joey, en draaide zich weer naar Zed. Ze had een enorm vooroordeel tegenover leerlingen uit andere afdelingen, en dat liet ze nu weer heel duidelijk merken. Ze wierp even een blik op Colin, maar dat was ook het enige wat ze deed.
Colin keek van Joey naar Ty en probeerde zich dan zo groot mogelijk te maken. "Ik bén niet klein!" zei hij op zijn verontwaardigste manier en deed zijn armen over elkaar. Hij kwam ongeveer tot Joey's eerste rib, maar negeerde dat.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 18, 2008 16:42:04 GMT 2
Joey trok zijn wenkbrouw op bij Kaitlins botheid en grinnikte. Hij leit zich niet pakken door een arrogant meisje en zeker niet een in wie hij absoluut geen interesse had. Hij glimlachte naar COlin. 'Je bent wel klein, maar dat veranderd wel over een paar jaar. Dan ben je groter dan wij. Tenmisnte, ze ziet eruit als iemand die lang wordt.' Hij grijnsde naar Zed, die hij eigenlijk wel mocht.
Kyra grijnsde speels en prikte hem in zijn buik. 'Sorry dan daarvoor. Ik zal nu wel heel braaf zijn.' Ze vleidde zich tegen hem aan, wat een verrassend fijn gevoel gaf. Ach, aandacht was altijd fijn.
|
|