|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 0:01:18 GMT 2
Joey glimlachte schamper. 'Dan zijn we het eens. Als jij niks beters kan bedenken om je tijd mee door te brengen.. dit had ik eerder meoten weten, dan had ik Kelians kant kunnen kiezen!' Bij die woorden keek Kyra verbaasd op. Hadden Joey en Kelian ruzie gehad? 'In plaats daarvan dacht ik dat tenminste een van jullie vriend genoeg was. Van een zwadje had ik weinig meer verwacht, maar ik dacht dat een hufje aan zijn vrienden dacht? Je zit bij de verkeerde afdeling,' siste Joey.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 15:34:16 GMT 2
Zed trok een wenkbrauw op en luisterde aandachtig. "Nee maar, laten je vrienden je in de steek Stone?" Ty lachte en schudde zijn hoofd. "Nee, van haar droom ik alleen maar. Maar kleine jognetjes als jij kunnen wel nachtmerries krijgen van haar, want kleine vraaggrage jongentjes vind ze niet zo leuk en dan moet je oppassen."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 30, 2008 20:49:13 GMT 2
Florian zweeg en keek doordringend naar zijn schoenen, als een teken dat hij geen behoefte meer had om met Joey enige woorden te wisselen. Als iemand zó over hem dacht, had hij het ook gehad. Hij lokte ruzies uit, misschien, maar niet om mensen te vervloeken.
"Ik kan écht tegen héel veel!" zei Colin opgewonden, en leek zoveel energie te hebben dat hij wel vijf rondjes om het meer heen kon rennen. Hij wierp weer een nieuwsgierige blik op Kyra, en had niet door dat zij hem nadrukkelijk negeerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 23:30:24 GMT 2
Joey snoof. 'Nee, als het een vriend was, dan zou hij me neit in de steek hebben gelaten.' Hij draiade zich van Joey af, na hem nog een laatste verneitigende blik toe te werpen en snoof vervolgens. Hij legde ene ahnd op Collins hoofd. 'Ty heeft gelijk, ruzie zoeken emt haar kan je in grote problemen brengen.'
Kyra grinnikte en liep eits naar Florian toe. 'Wat is er dan? Laten je vrienden je vallen omdat je zo'n zielig losertje bent? Jammer dat je je vrienden neit bij je kan houden.' De toon was poeslief, maar ahd iets snijdens.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 30, 2008 23:41:43 GMT 2
Zed grinnikte. "Arme jij, moet je misschien betere vrienden gaan zoeken." Ty pakte Kyras arm. "Kyra, drop it. Je moet een gewonde hond niet nog een trap onder zijn kont geven." Zei hij wijzelijk.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 8:31:44 GMT 2
Florian had zijn capuchon van zijn trui over zijn hoofd getrokken, en zweeg nog steeds. Pas toen Kyra naast hem kwam staan keek hij op en staarde haar geïrriteerd aan. "Bemoei.. je.. met.. je.. eigen.. zaken" zei hij kortaf en deed zijn handen in zijn zakken. Colin staarde geïnteresseerd van Florian naar Joey, naar Ty, naar Zed en dan weer naar Kyra. Dit was een van de cóolste dagen van zijn leven, en hij vroeg zich af hoe de 1stejaars in de leerlingenkamer hierop zouden reageren.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:43:48 GMT 2
'Is hij een hond dan? Dan wel een schriftig ras dat behoort uitgeroeid te worden. Je weet wel, ze maken zwerfhonden vaak af als ze vals zijn, dus tjah... een schop na kan geen kwaad. Even kijken of hij idnerdaad vals is.' Ze grinnikte vals naar Florian.
Joey knikte even bedcahtzaam eng rijsnde toen naar Zed. 'Voor een Zwad krama je nog best zinvolle dingen uit. Beter vrienden zoeken, mensen die je neit laten basrten. Goed idee.' Hij dacth aan SHirie. Zij was er altijd...
|
|
|
Post by Madjic on Feb 1, 2008 17:45:00 GMT 2
Ty trok zachtjes aan Kyras arm. "Nee, hij is geen hond. Zoek je zelfbeheersing en gebruik hem, want je bent vervelend op deze manier." Hij was een beetje moe van het gedrag van die twee aanstellerts. Zed lachte. "Toe Stone, plaats me niet zo in het hokje van een zwad!"
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 23:09:01 GMT 2
Florian haalde diep adem, knipperde even een keer met zijn ogen en versmalde zijn ogen vervolgens. Het was, een soort van stilte voor de storm. Hij haátte Kyra, hij haatte die hele familie van haar, en momenteel had hij ook een hekel aan Joey. Hij was niet degene die hém had laten barsten, in tegendeel, Joey had Florian laten barsten, en dat had hij daarnet bewezen.
Colin staarde vol ontzag van Kyra naar Zed. "Heb jij een hónd?" zei hij toen opgewonden. Hij gaf er niet veel om dat hij genegeerd werd, dat merkte hij zelf niet eens meer.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 8, 2008 0:02:45 GMT 2
Joey negeerde Florian en alchte om Zed. 'Oh ik palats je in een hokje, maar aangezien ik neit meer weet welke afdseling ookal weer goed was, denk ik dat ik het er maar op hou, dat je gewoon ene gast ebnt die ik neit ken. Misschien amar beetr. Ik ga heir geen vriendschappen emer proebren af te slutien. Ze zijn allemaal even nep.' Hij wierp nog een enkele blik op Florian, met meer gevoelens in zijn blik danh hij zou willen tonen. Verraad, woede, maar vooral verdriet.
Kyra keek naar Ty en vervolgens naar Joey. Haar hart sloeg over. 'Ik ben toch je vriedn, of neit, jojo?' Joey keke naar haar om en trok haar glimaclhedn tegen zich aan. 'Tuurljik, ondaks dat je wel een arrogant trutje bent af en toe.' Kyrta liet hem los en grijsdne. 'Af en toe? Dat valt nog mee.' Opeen swist ze neit meer waar ze ookalweer mee bezig was, keek wat rond, zag Ty en kroop tegen hem aan, inmiddels extreem verkleumd. 'Sorry,'fluitsrede ze. Niet omdat het haar speet wat ze emt Florian ahd gedaan, maar omdat ze hem blijkbaar irriteerde.
|
|