|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 8:24:06 GMT 2
Florian bracht een triomfantelijke 'ha' uit, maar deed desondanks een stap naar achter. Oke, ze stonden nu weer gelijk, maar hij kon zich best wel voorstellen dat Kyra zometeen erge dingen zou gaan doen. Hij grijnsde even toen hij Joey zag en haalde opgelucht adem. Straks waren zij weer in de meerderheid. "Deed het pijn?" vroeg hij vrolijk aan Kyra, vanachter zijn 'schuilplaats' genaamd Ty.
"Kyr" zei Kaitlin overstuur en rende op haar zus af en greep deze bij de bovenarm. "Gaat het wel?". Vragend keek ze haar aan. Ze wist niet wat het effect van Sectumsempra was, omdat niemand nog nooit had gedurfd om die op haar te gebruiken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:08:57 GMT 2
Kyra snoof. 'Nee, eigenlijk niet. Ik zag hem pas net, moet je nagaan hoe zwak je spreueken zijn.' Ze voelde zich vreemd, maar niet gewond. Ze wierp Florian een verachtende blik toe en vervolgens een voorzichtige op Joey. Die schudde zijn hoofd en aaide even over haar hoofd. 'Doe eens lief jij. Maf mens dat je bent.' Kyra keek boos weg. 'Als hi jneit was gekomen was er niks gebeurd.' Joey keek naar Florian en zuchtte. 'Ja, dat weet ik. Florian doet niks liever dan vechten en ruzie zoeken.' Hij was nog steeds kwaad om wat er was gebeurd, nadat hij was thuisgekomen. Hij glimalchte even naar Ty. 'Nou, kom op, laten we dit als afgerond beschouwen. Grifjes en hufjes die kant opl, en de zwadjes zoeken eht amar uit.' Hij legde zijn armen boven zijn hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 21:46:16 GMT 2
Ty knikte naar Joey. "Goed plan." Hij keek naar de zwads. "Call it a day?" Zei hij vooral tegen Kyra en glimlachte toen. Hij kon het niet helpen, ze was leuk dan kon hij niet lang boos zijn. Zed rolde met zijn ogen, maar knikte toen. "Alles voor de vrede." Zei hij grinnikent.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 21:58:30 GMT 2
"Hee, ik zoék geen ruzie! Zij is degene die begonnen was" begon Florian verontwaardigd tegen Joey, maar zijn aandacht werd getrokken door een jongentje dat ongeveer tot zijn elleboog kwam, en hyper op en neer sprong. Hij trok een raar gezicht. Wat was.. dát? "Had je haar vervloekt!?" zei Colin vol ontzag en keek Florian bewonderend aan. "Dat is zó cool!". Een apparaat dat hij in zijn hand had viel ook al meteen op. Het was een antieke camera, van zijn oom gekregen, en als het nodig was zou Colin het zelfs met zijn leven verdedigen. Hij wendde zich nu tot Kyra en leek haast te ontploffen van energie "Deed het píjn?!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:48:24 GMT 2
Kyra keek even bedenkelijk en glimalchte toen naar hem. 'Sure, lad. He's not worth it anyhow. So... do something fun now?' Ze glimlachte verleidelijk en streek even emt haar vingers door haar haren.
Joey snoof. 'Nee hoor, tuurlijk neit. Jij ooit ruzie zoeken? Ik kan het me neit voorstellen,'zei hij sarcastisch en sprong letterlijk een meter in de lucht van de kleien jongen. VErbijsterd keke hij hem aan.
Kyra keek geergerd op naar Colin en bleef hem aanstaren, zwijgend. Hij was het niet waard om tegen te spreken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 23:52:20 GMT 2
Ty keek even verbaasd naar Colin. "Hey, Kiddo." Hij trok hem zachtjes naar achter en ging voor Kyra staan. "Geen pers bij deze schoonheid ja. Ze mag alleen maar door proffesionele fotograven gefotografeerd worden. En ze is te belangrijk voor een interview."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 9:27:20 GMT 2
"Alsjeblieft!?" zei Colin verdrietig tegen Ty en trok een pruillip, terwijl hij bewonderend naar Kyra keek "Deed het pijn, het deed vast pijn he! Heb jij al ooit iemand vervloekt?". Zijn haar was een beetje in de war geblazen door de wind, en de typische stropdas die moest laten zien dat hij bij Griffoendor hoorde, had hij totaal verkeerd omgeknoopt. Florian keek Joey aan en fronsde zijn wenkbrauwen. 'Oke.. niet váak" zei hij dan uiteindelijk, en vond dat al heel goed van zichzelf dat hij gedeeltelijk toe gaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 16:07:05 GMT 2
Kyra bleef Colin aanstaren met een lik die tussen vernietigend en geergerd in lag. Ze zei niks, bewoog zich niet, enkel die blik waar ze iedereen de stuipen mee op het lijf joeg.
Joey snoof en sloeg zijn armen over elkaar. 'Droom verder. In elk geval, je moet het zelf weten. Ik zeg je alleen, met iemand die altijd maar weer een reden zoekt om te vechten en ruzie te zoeken, is neit iemand met wie ik mijn tijd doorbreng.' Hij draaide Florian de rug toe en keek vragend anar Colin. 'Ze zei net dat het geen pijn deed, maar die laatste vraag wil ik neit beantwoorden. Ik probeer te geloven dat ze even leif is als ze eruit ziet.
Kyra keek naar hem op, lachte en grijnsde vervolgens naar Kaitlin. 'Ik ben altijd leif, toch Lele?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 29, 2008 21:24:47 GMT 2
Ty ging een beetje door zijn benen en grinnikte. "Run allong kid. Je wilt absoluut niet te veel over haar weten, straks krijg je er nog verschrikkelijke nachtmerries van."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 23:42:13 GMT 2
"nou.. dan niet!" snauwde Florian Joey toe en wierp een geïrriteerde blik op Colin, en deed zijn armen over elkaar. Hij had er schoon genoeg van. Als mensen hier hem niet wisten te respecteren, had hij ook geen behoefte meer om met ze te praten.
Colin was even stil en keek Ty verwonderd aan. "Héb jij al eens nachtmerries van haar gekregen dan?". Hij zuchtte bewonderend en wierp een blik op Kyra.
|
|