|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:35:59 GMT 2
Zed grinnikte. "Heel gemeen van je." "Shut op Kyra! I'm a griffendor too!" Siste Ty en flitste naar voren naar Florian. "Ik ken nog niet veel spreuken, maar ik kan mezelf best verdedigen. Dus haal je niets in je hoofd. Ik probeer je alleen maar te helpen." Fluisterde hij zodat alleen hij het kon horen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 0:44:11 GMT 2
"Sorry hoor!" zei Florian moeizaam terwijl hij al zijn kracht probeerde te gebruiken om lang zed te komen. Helaas was die sterker. "Ik ben nu gewoon even héel boos!". Hij haalde jachtig en onregelmatig adem. Kaitlin grinnikte en sloeg haar armen om haar zus heen, als een soort van warm onthaal. "Het zag er erg grappig uit" gaf ze dan toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:49:44 GMT 2
Kura alchte. 'ja, leuk he? En jij denken dat ik alleen kleedde voor sexuele interacties met jongens. Geloof me, hij is neit de eerste heir op school die kinderloos zal sterven.' Ze grinnikte gemeen en keek naar Florian. 'Kom op, kan je neti tgen een grapje? Trouwens, zoveel heb ik neit geraakt. Daarvoor had er namelijk eerst eits meoten zitten. Weet je zeker dat je geen vrouw bent?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:53:56 GMT 2
Ty rolde zijn ogen naar boven door zowel FLorian als Kyra. "Dan ben je maar heel voos, maar het heeft geen zin om daarom gecastereerd te worden!" Gromde hij en draaide zich om naar Kyra. "Zip it girl, you're going out of line here." Hij wist wat hij riskeerde, hij wist dat dit zijn dood kon betekenen. Maar Kyra ging te ver en dat had ze niet in de gaten. Zed trok een wnekbrauw op. "Kyr, je vriendje is een rebelletje aan het worden."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 1:01:11 GMT 2
Florian was even stil bij het woord 'gecastreerd', staarde Ty aan maar maakte dan een ongelovig klakkend geluidje met zijn tong. "Ze moet bij Evan vandaan blijven, dat weet je" siste hij naar Ty. "En zoiezo, ook bij mij vandaan, als ze geen zin heeft om vervloekt te worden". Kaitlin grinnikte nog steeds vrolijk. Ze zag de hele ernst, als die er was, van de stituatie, niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:10:32 GMT 2
Kyra snoof. 'Hey, ji meot meer van je vriednin gaan houden, want je kan neit bij me vandaan blijven! Geloof me, ik heb leiver dat je aan de andere kant van de wereld zit, zo neit verder. Ik heb op geen enkele manier intresse in je, zelfs niet om je te pesten.' Ze ging naast Ty staan, met haar armen over elkaar. Ze was erg geirriteerd. 'Hoe kan je nou zeggen dat ik jou met rust meot laten, als jij naar mij toe komt? Evan is een heel adnere zaak. Als ik zo'n schatje zat, dan zat ik neit bij Griffoendor, so take it, or leave it.' Dit laatste zei ze tegen Ty. Ze hield er niet van als mensen ahar zeiden wat ze moest doen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:20:15 GMT 2
"Ik zit bij Griffoendor omdat ik er niet tegen kan dat mensen over de schreef gaan. EN jij bent zojuist ver over de schreef gegaan en dan ben ik niet bang voor een groepjes zwads." Zei Ty zacht en keek Kyra rustig aan. "So if you're going like this all the time, I'll rather leave."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 1:24:22 GMT 2
Dit was voor Florian de láatste ultieme druppel. Hij vloekte, stak zijn toverstok uit zonder iets te zeggen en schreeuwde woest "Sectumsempra". Een paarskleurige straal schoot uit het hout van de toverstok richting Kyra. Kaitlin gilde iets en dook weg, terwijl ze zelf verwoed naar haar toverstok zocht. Waar wás dat ding?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 1:29:45 GMT 2
Kyra keek Ty aan en grijsnde minachtend. 'Byebye.' Op dat moiment werd ze door de spreuk geraakt. Ze schreeuwde niet, daar deed ze neit aan. Met een zwaai van haar eigen toverstok wist ze het effect om te keren. Haar lichaam schokte en ze wierp een werkelijk vernietigende blik op Florian. 'Je hebt zojuist je doodvonnis getekend,'zei ze en richtte haar stok op hem. 'Pas maar op, Ty. Misschien dat je me nu opeens weer een stuk leuker vind, als ik die loser naar de andere wereld help.' Ze snoof even en trok toen haar stok in.
Er was maar een persoon waar ze enigzins bang voor was. Op zijn dooie gemak wandelde Joey fluitend langs het meer en gaf een schop tegen een steen. Hij zag de mensen staan, trok verbaasd zijn wenkbrouw op en huppelde er half naartoe. 'Zwadjes in de meerderheid, ben ik het niet mee eens. Is er een gevecht?' Lacht hij, terwijl hij naar Ty en Florian toeliep. Kyra grimaste een moment. De enige jongen die niet voor haar schoonheid viel....
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 1:38:26 GMT 2
Ty ging onmiddelijk tussen Kyra en Florian instaan. "Dummen." Sisste hij en keek even naar Joey. "Help liever een gevecht te voorjkomen, ja!" Zijn stem klonk boos, al verscheen er wel een klein grijnstje om zijn mond en moest hij zijn best doen om Joey geen teddeybear te noemen. Zed snoof. "Bemoei je er niet mee. Niet jou zaken." Gromde hij. "En trouwens, wij doen niets. Kyra is de enige Zwadderaar die vecht."
|
|