|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 14:05:21 GMT 2
Kyra kreeg werkelijk een lachtsuip. Ze keek hem uitdagend aan en deed nog een stap dichterbij hem, de stok volledig negerend. 'Wat zielig dat je denkt dat ik je zou geloven. Dat dat zielig figuur werkelijk beter is dan ik .Ze is lelijk, ze is dom en ze is zwak. Jij voelt je wel stoer he? Nou, val me dan aan? Ik ben ongewapend. Wees maar dapper en vervloek een onbeschermd meisje. Oh wat zal je je trots voelen.' Ze keek hem minachtend aan en vroeg zich af hoelang het zou duren voor ze hem zijn nek om zou draaien.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:30:23 GMT 2
Zed trok zijn wenkbrauw op en keek naar Florian. Wat had dat joch? Hij moest zich niet zo laten opfokken. Ty zuchtte en keek van Kaitlin, naar Kyra, naar Florian. "Hoe nutteloos." Mompeldde hij zacht en schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:37:04 GMT 2
"Oh, als je er zo'n behoefte aan hebt, zal ik je wel vervloeken.. mét alle plezier". Hij knarstte overdreven hard met zijn tanden terwijl hij zijn linkerarm uitstak met de stok erin. Hij was vrij pissig, al de hele dag, en Kyra was.. nouja, de druppel die de emmer had laten overlopen. Kaitlin keek zonder emotie van Kyra naar Ty en deed toen een pas achteruit zodat ze achter Zed stond. "Ik blijf hier even" zei ze liefjes en keek van Florian naar haar zus. Dit was iets tussen hun twee.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:44:36 GMT 2
Kyra beet even op haar lip en keek hem zielig aan. 'Meen je dat? Zou je me eecht pijn willen doen?' Haar ogen glommen van gemaakte tranen en ze straalde een liefheid uit, die haar broer als fluffig omschreef. Ze sloeg even haar ogen neer en gaf hem toen een rtap, vol in zijn kruis. Ze hield haar been daar en duwde er nog iets harder tegenaan. 'Je bent laf,'zei ze, met een zacht en leif stemmetje, al speelde er eenv alse grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 23:54:12 GMT 2
Zed grijnste naar Kaitlin en daarna naar Kyra. "Voltreffer!" Zei hij lachent en keek weer naar Kaitlin. "Volgens mij is het wel veilig hoor schoonheid." Ty deed een stap naar voren. "Ok, genoeg." Zei hij zelfverzekerd, ookal voelde hij zich niet helemaal zo. Maar hij dacht niet dat Florian nu zou stoppen en was een beetje boos op Kyra dat ze zo laag deed.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:57:11 GMT 2
Florian zakte half in elkaar, vloekte hard en zei iets over Kyra wat.. nou ja, niet echt al te aardig was. Hij richtte zijn toverstok in het wilde weg op Kyra en sproeide vrij hete vonken richting haar terwijl hij pogingen deed om overeind te komen, wat niet al te best ging. Kaitlin slaakte even een gemaakt gilletje en keek grijnzend naar Zed "Ik vind het hier príma"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:00:18 GMT 2
Kyra draaide zich om, met haar been nogsteeds in de lucht en trapte zo moigelijk nog een stukje hoger, trok haar been terug, en trapte hem vol in zijn buik. 'Oh gossie, heb ik zojuist je kans op kindjes verknalt?' Vroeg ze met een liefglimlachje. Ze draaide zich half om naar Ty. 'Genoeg? Zie dat Hufje uit mijn buurt te houden en ik doe hem niks. Laat hem in mijn buurt komen en je ehbt kans dat ik hem vermoord. Jouw keuze en de zijne, al weet ik zijn euze wel.' Ze pakte haar toverstok en snoof toen geergerd. Ze had een brandplek op haar hand, die langzaam maar zeker een stuk roder werd. Ze voelde aan ahar gezicht, maar die was gelukkig neit geraakt.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 28, 2008 0:09:37 GMT 2
Ty duwde Kyra en Florian ruw uit elkaar. "Genoeg zei ik!" Riep hij boos en keek van de een naar de ander. "Ga die handen genezen voor je zenuwen worden aangetast." Zei hij tegen Kyra en keek toen naar Florian. "En jij, ga weg en spring in het meer om af te koelen ofzo! Je woede africhten op haar was niet echt slim."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 0:11:57 GMT 2
"Nee! Laat me gaan!" schreeuwde Florian woest terwijl hij nog steeds verwoedde pogingen deed om bij Kyra in de buurt te komen en een nu wel heel heftige vervloeking op haar af te sturen. Sectumsempra leek hem wel gepast. Helaas stond Ty in de weg, en moest hij eerst langs hem komen. De pijn in zijn maag en op de andere plek (XD) negeerde hij. Kaitlin staarde geamuseerd van Florian naar Ty, en vervolgens naar Kyra. Het was net een soort van raar slapstick toneelstuk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 0:16:31 GMT 2
Kyra was ietwat beledigd dat Ty haar plezier verpestte, maar vond het tegelijk wel vermakelijk. 'Hij heeft gelijk, Floortje lief, als je nou eens wegging? Misschien een weodebeersingscursus volgen, wat dacht je daarvan?' Ze draaide zich om en liep naar haar zusje en Zed toe. 'Oep, heb ik die grifmeid nu de kans op kidneren ontnomen? Wat gemeen van mij,' zei ze vals.
|
|