|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 17:13:05 GMT 2
Evan zag eruit alsof hij net levend was gevild en deed haastig een paar passen weg van Kaitlin en struikelde half in het gras. Hij moést hier weg, hij wou hier weg, maar nog steeds wouden zijn benen niet bewegen.
Kaitlin keek Kyra na en wierp toen weer een verbaasde blik op Evan. "Wat doe je nóu, idioot" vroeg ze koeltjes en keek naar al zijn vreemde bewegingen die hij deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 19:56:55 GMT 2
'En dat terwijl Evan zo niet mijn intersse wekt, en deze heir wel,'zei ze toen ze bij hen was kriebede hem zacht op zijn wang voor ze hem een speelse kus op zijn mondhoek gaf. VErvolgens keek ze om naar Zed. 'Maar jij natuurlijk nog meer, Zwadje dat je bent enzo. Vreslijk, zoveel jongens, zo weinig tijd...'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 25, 2008 19:59:57 GMT 2
Ty keek naar Kyra en fronste zijn wenkbrauwen. Hij vond het sneu voor Evan, maar hij kon het niet over zijn lipen krijgen. "He? Zed beter dan mij? Nou ja zeg! Je beledigt me." Zei hij alleen en grijnste. Zed lachte. "Pas maar op, staks zijn ze allemaal op hoor."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 20:11:20 GMT 2
Kaitlin glimlachtte even bot naar Evan en liep toen achter haar zus aan richting Ty en Zed. Aan Evan zelf besteedde ze geen aandacht meer. Het was leuk geweest voor zolang het duurde, maar het was nu over. "Hoi" zei ze rustig en ging naast Zed staan en deed haar handen in de zakken van haar mantel.
Florian liep naar Evan, bekeek hem vreemd aangezien hij eruit zag alsof hij net behandeld was met 'Crucio' en wisselde een paar woorden met hem. Woest keek hij Kyra's kant op, en begon hun kant op te lopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 20:19:59 GMT 2
Kyra aaide Ty even over zijn buik, beet zacht op haar lip en grijnsde toen naar Zed. 'Dan zoek ik de beste uit en speel daar opnieuw even mee. het is neit alsof leuke jongens ooit opraken. Tenzij ze een vriendin krijgen. gadver, ik moet er neit aan denken. Een gebruikte jongen.' Ze glimlachte naar Kaitlin. 'Is 'ie ontsnapt, Lele?'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 0:05:37 GMT 2
Ty moest eerlijk bekennen dat hij zich niet helemaal op zijn gemak voelde tussen drie zwadderaars, maar hij hield het voor zich. Met een beetje slijmen kon hij wel langs Kyra komen. Hij was alleen bang voor Zed, die zou hem niet zomaar laten gaan. Zed keek langs Kyra en Kaitlin heen naar Florian. "Bezoek." Zei hij rustig.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 0:10:43 GMT 2
Kaitlin volgde Zeds blik en glimlachtte even terwijl ze keek hoe Florian steeds dichterbij naderde. Dit kon nog wel eens grappig gaan worden.
"Hee" zei Florian uitdagend terwijl hij wijdbeens voor Kyra ging staan en haar uitlokkend aanstaarde en even naar haar knikte. Dit was niet een goedbedoelde 'knik', meer een agressief soort van 'moest je vechten'. Wat kon het hem nou schelen dat ze een meisje was, het was een meisje van zwadderich. En meer viel er niet te zeggen. Hij wierp even een blik op Evan die het uiteindelijk voor elkaar had gekregen om weg te lopen en keek dan weer naar Kyra "Vind je dat normaal ofzo?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:14:16 GMT 2
Kyra draaide zich verbaasd om naar Florian, volgde zijn knikje, zag Evan en grinnikte. 'Waar heb je eht over? Ik deed hem een gunst! Ik bedoel, zijn vriendin is spuuglelijk. Hij moet zich vereerd voelen!' Ze liet even haar blik over hem gaan en snoof, voor ze minachtend naar hem lachte. 'Kijk, jouw vriendin is gewoon knap, maar wat ze emt jou moet... Je ziet er wel goed uit, maar je hebt gewoon een prsoonlijkheid vna niks.' Ze lachte en rekte zich even uit. 'Wat jij, Lele? Hij is zielig he?' Ze draaide zich weer om naar Ty en Zed. Ze ahd eigenlijk helemaal geen zin in Florian en zijn gezuer.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:21:35 GMT 2
Toen hij wist dat Kyra en Kaitlin niet keek trok hij een beetje moeilijk gzicht naar Florian en haalde zijn schouders op. Als hij gewoin rustig deed was er niets aan de hand, maar als hij zich opwond zou hij straks tegenover 3 zwads staan. Zed snoof minachtend. "Ga bloemetje plukken ofzo, jochie."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 10:22:16 GMT 2
Florian staarde nog steeds woest naar Kyra en haalde nu langzaam en jachtig adem door zijn neus. Hij hád wel een persoonlijkheid, en Anne was niet lelijk. Tenminste, naar zijn mening. Hij trok zijn toverstok uit zijn broekzak, hij had eigenlijk gezworen dat hij Kelians zussen niet zou gaan vervloeken, om problemen uit de weg te gaan, maar ze vroeg er gewoon om. "Anne is tien keer beter dan jij ooit zult worden" mompelde hij kil en keek haar uitdagend aan. Hij speelde met zijn toverstok tussen zijn vingers.
Kaitlin had gelachen en ja geknikt op de opmerking van Kaitlin maar was stil gevallen en keek nu geconcentreerd naar de toverstok. Zelf haalde ze de hare ook uit haar zak. "Nou, die huffelpuffer heeft wel lef. Dom misschien, maar het is wel aanwezig" mompelde ze in zichzelf.
|
|