|
Post by Madjic on Feb 8, 2008 0:21:05 GMT 2
Zed grinnikte. "Wat jij wilt joh. Al voel ik me verschrikkelijk beledigd met dat nep zijn." Hij keek naar naar colin en trok een wenkbrauw op. "Ik heb een hond en je moet oppassen om hem niet boos te maken." Ty keek Kyra verbaasd aan. "Ik geloof er niets van, maar je houd je in ieder geval niet meer bezig met boos zijn en ruzie maken." Zei hij grinnikend.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 8, 2008 8:18:17 GMT 2
"Maar wij hebben ook een hond! Die is heel braaf!" kakelde Colin vrolijk verder, hij had niet door dat hij hier absoluut niet gewenst was, maar voelde zich supercool, nou hij aan het praten was met allemaal zesdejaars. Hij vroeg zich af hoe cóól iedereen het zou vinden als hij in de leerlingenkamer zijn verhaal deed. Misschien kon hij het nog wat overdrijven,
Een heel naar gevoel overviel Florian, toen hij even naar Joey had gekeken. "Oké!" zei hij uiteindelijk "Ik heb een ruzie uitgelokt, maar je had Evans gezicht moeten zien! En je weet wat er vorige week is gebeurd met hem en Anne". Hij keek Joey verontwaardigd aan. Opeens wist hij niet zeker meer op Joey het wel wist, maar hij zat in Griffoendor. Hij nam aan dat hij toch wel iets als een klein gerucht had opgevangen.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:23:23 GMT 2
Joey keek draaide zich om en keek Florain aan, maar nu emt een heel adnere blik en houding. 'Hoe meot ik dat weten, Floor? Ik heb de afgelopen vier weken op Cuba gezeten! En vervoglens zo vele mgoelijk ieder van jullie ontweken.'
Kyra keek Joey vreemd aan, vervolgens keek ze naar Florian, besloot dat hij haar tijd net emer waard was en dat het haar eigenlijk neit kon schelen wat er met Evan was gebeurd. Ze glimalchte naar Ty. 'SDorry dat ik je boos maakte. Dat van hem spijt me idnerdaad niet, dan ben ik heel eerlijk over. Als je ruzie zoekt kan je verwachten dat ik terug vecht. Maar ik hou al op.. je hebt gelijk. ik heb al gewonnen. Sorry, wij hebben al gewonnen.' Ze gliamclhte naar haar zusje.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 12, 2008 0:30:24 GMT 2
Zed had ineens spijt dat hij iets tegen COlin gezegd had. "Nou mijn hond is absoluut niet lief. Die heeft al eens een kleine bemoeizuchtige eerstejaars gebeten en die kon een maand niet meer uit de ziekenzaal." Zei hij rustig. Uiteraard gelogen, maar dat hoefte die kleine niet te weten.
Ty knikte goedkeurend. "Mooi zo. Ik ben trots op je." Zei hij serieus, maar moest toen lachen. "Ok, dat klonk wel heel welopgevoed. Laat ik dat in de toemkomst maar vermijden."
|
|
|
Post by Krista - on Feb 12, 2008 9:32:59 GMT 2
"En waarom heb je dat laatste eigenlijk gedaan, als ik vragen mag" merkte Florian sceptisch op en negeerde de rest volkomen. "Aangezien er toch nog dingen gebeuren, die zélfs voor jou nog interessant zijn". Hij keek Joey een soort van uitdagend aan, maar stopte daar dan ook weer mee. Hij had geen zin in ruzie, met Joey.
Colin trok wat witjes weg en staarde Zed aan, maar hervond al snel weer zijn 'kracht'. "Dat was dan zeker een eerstejaars van huffelpuf" zei hij stoer, aangezien híj dacht dat nu hij in griffoendor zat, hem níks kon gebeuren.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 14, 2008 21:26:39 GMT 2
Kyra lachte en nestelde zich tegen hem aan. 'Dan zal ik me maar gedragen. Misschien dat je me dan weer lefi vindt.' Eigenlijk deed eht haar weinig of hij haar lefi vond of neit, ze kreeg toch wel wat ze wilde. Maar op dit moment wilde ze wel lefi zijn. Waarom niet?
Joey snoof. 'Omdat ik het helemaal gehad had met jullie. Of bedoel je waarom ik naar Cuyba was? Misschien om naar de mensen terug te gaan die wel om me geven. Het spijt me van Evan, maar wat jou betreft... als je mij gaat verwijten dat ik neit helderziend ben...' Hij voelde opnieuw woede opkomen. Zelfs toen FLorian wat kalmer leek verdween het niet.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 14, 2008 22:16:41 GMT 2
Zed schudde zijn hoofd. "Een griffoendor, van ongeveer jou grootte." Hij keek naar Joey en Florian. 'Joh, Stone. Dank aan je bloeddruk man, je laat je toch nie opfokken door zo'n onbelangrijk personage in het toneelstuk dat het leven genoemt word?"
Ty grinnikte en sloeg zijn armen licht om haar heen. "Ow maar ik vind je ook lief. Hoe zou ik je niet leuk.... lief kunnen vinden?"
|
|
|
Post by Krista - on Feb 15, 2008 21:05:17 GMT 2
"Je overdrijft" mompelde Florian, maar durfde dit niet echt hard uit te spreken, aangezien hij zich toch nog wel een beetje geïntimideerd door Joey voelde. "Waarom zou je ons ontwijken".
Colin zweeg en probeerde iets te zeggen waardoor hij er weer wat stoerder uit zag, maar kwam niet op de woorden. "Oh" bracht hij dan uiteindelijk alleen maar uit en wierp een blik op de grond, die hij geconcentreerd bestudeerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 18, 2008 15:13:28 GMT 2
Joey negeerde Zed. Hij keek naar Florian en voelde zijn woede wat koelen. 'Omdat ik absoluut geen zin meer had om bij jullie rond te hangen. Bij niemand van jullie. Ik had gedacht dat mensen me wel zouden missen en dat had ik verkeerd gedacht, dus wilde ik me niet alnger opdringen.' Hij sleog zijn armen over elkaar, nog steeds gekwetst.
Kyra voelde ene vreemde kriebel in haar buik. Onbekend en onverklaarbaar. Ze glimlachte speels. 'Ik vind jou ook leu... lief hoor. Ondanks dat je een grifje bent die net tegen me tekeer ging.'
|
|
|
Post by Madjic on Feb 20, 2008 16:00:29 GMT 2
Zed schudde zijn hoofd, hij had moeite geen flauwe opmerking te maken richting Joey. Maar dit als Joeys strijd, niet de zijne. Hij keek naar Colin en grijnste. "Inderdaad ow. Ik vraag me eigenlijk af waar hij is. Nou ja, zal wel ergens aan het knabbelen zijn."
Ty grinnikte. "Het was gewoon niet eerlijk. Jij bent veel sterker, knapper en beter dan hem. En ik vind het nooit leuk als het zo'n oneerlijke strijd is."
|
|