|
Post by greenlightning on Feb 28, 2008 14:11:28 GMT 2
Kyra glimlachte uitdagend, met een wat vals randje. 'Dacht je nou werkelijk dat jij op mij jaagt? Kom op zeg, ik ben niet te vangen. Ik jaag op jou en ik vang jou. Je bent mijn prooi, leer er maar mee leven. Ik ben een hele lieve jager, dus je zal niks te kort komen.' Een speelse twinkeling in haar ogen maakte de betekenis van haar woorden wel dudielijk.
Joey keunde. 'Toe, neit waar ik bij ben. Aljebleift.' Hij wreef mijn zijn hand over zijn voorhoofd. Kyra keek hem verveeld aan. 'Wat is er dan Stone, wil je ook wat?''Niet van jou, dank je,'zei Joey, veel botter dan hij bedoelt had. De ruzie met Florian had hem chagrijnig gemaakt en daarbij miste hij zijn vriendin nu meer dan ooit. Kyra reageerde er niet eens op.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 28, 2008 19:11:18 GMT 2
Ty lachte. "Misschien, but I don't mind at all!" Hij keek naar Joey en hield zijn hoofd schuin. "He je zit toch niet in over Florian he? Ik bedoel, kom op! Hij verdiende het totaal om de gene te zijn die weg moest."
"Wat jij niet? Of ik jou niet mag of wat?" Vroeg Zed voor hij zich naar Kaitlin keerde. "Het is McManus, ik snap nooit wat van die gek. Dus vandaag is niets anders. Al verbaasd de interese van jou zus in hem me wel."
|
|
|
Post by Krista - on Feb 29, 2008 0:23:11 GMT 2
"Je wilt niet weten waar ze tot nu toe allemaal een oogje op heeft gehad" merkte Kaitlin op en snoof, en leunde nonchalant tegen Zed aan, zoals ze wel vaker bij jongens deed, als ze behoefte aan aandacht had.
Colin staarde naar Zed alsof hij op zijn hoofd was gaan staan, en nu aan het jongleren met zijn voeten was, en viel in een stil zwijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 1, 2008 15:34:17 GMT 2
Kyra draaide haar hoofd langzaam om tot ze haar zusje recht in de ogen keek en zuchtte geergerd. 'Lele, doe me een lol. Laat mij lekker mijn gang gaan. Misschien dat je het niet ziet van de buitenkant, maar deze jongen heeft veel meer in zich dan je zou denken.' Om de betekenis van haar woorden dudielijk te maken streek ze zacht emt haar hand over zijn kruis en rekte szich vervolgens uit. Ze bedoelde wat hij in zijn broek had en neit zijn persoonlijkheid. Ze werd toch neit verleifd, wat maakte het uit wat voor jognens het waren? De grootte was echter wel belangrijk.
Joey grimiaste bij de aanblik en schudde zijn hoofd voor hij Ty kon antwoorden. 'Ik zit er wel over in, maar het boeit me niet dat hij wegloopt. Ik baal er gewoon van dat de vriendschap neit wederzijds was. Ik ben zo'n idioot.' Hij zuchtte.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 3, 2008 14:17:55 GMT 2
Ty rilde en had bijna de neiging om weg te stappen. Hij keek naar Kyra voor hij zich weer op Joey richtte. "Nee, hij is de idioot. Zelfs Daniëls moet toegeven dat men je liever te vriend houd dan dat je hun vijand bent. Weet je wel niet hoe eng je bent!" Hij keek even grijnzend naar Zed. Zed grinnikte en knikte. "Plus ben je bijgestaan door hen die wel je vrienden zijn. En ik denk dat meneertje... wat was het Florian, dan toch echt gillend wegrent." Hij keek naar Colin en schoot in de lach. "Hey jochie, je moet wel aantekeningen maken als je hier een verhaal voor je maatjes uit wilt halen, want er gebeurt zoveel hier dat ik niet denk dat je het onthoud."
"Je bent flauw trouwens." Fluisterde Ty tegen Kyra en grinnikte. Hij hoopte bij god dat ze dat niet nog eens deed, want anders moest hij wegrennen vreeste hij.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 10, 2008 21:26:23 GMT 2
"Je moet hem niet pesten" zei Kaitlin met een flauwe grijns op haar gezicht, en stootte Zed aan. Ze klonk nu wel heel lief tegenover Colin, maar zelf meende ze er geen hout van. Ze keek op naar Kyra en glimlachtte verontschuldigend. "Sorry" zei ze dan liefjes en deed haar handen in haar zakken, en keek van Ty naar Kyra. Toch vond ze dit wel een goede keuze van haar zus, alhoewel ze zich sterk afvroeg of dit wel gemeend flirten was.
Colin staarde geschrokken naar Zed en slikte even, en haalde dan zijn schouders op. "Ik onthoud het wel" zei hij dan. Hij had toch wel genoeg hersens om dit hele gebeuren daarin op te slaan, tenminste.. dat hoopte hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 11, 2008 22:14:32 GMT 2
Kyra moest werkelijk lachen om Kaitlins omslag. 'Je maakt me bang, Lele. Doe alsjebleift neit zo lief, ik rkijg de rillingen van je.' Ze schudde haar hoofd en liet zich weer tegen Ty aanzakken. 'Hoezo ben ik flauw dan? Wil je zeggen dat je het niet fijn vindt? Ik bedoel... ik weet dat ik het fijn... zal vinden. Jij niet dan?' Het ging haar zusje niks aan dat ze het al gedaan had met Ty en ook niet wat haar gevoelens voor hem waren. Doen aslof ze alleen aan het flirten was was een stuk veiliger.
Joey haalde zijn schouders op. 'Het zal allemaal wel. Als jij nou nog leif doet voor knullie hiero.' Hij woelde door Collins haar. Nu hij niet meer zo chagrijnig was,kon hij ook weer tegen onbekende kinderen aardig zijn. Hij vroeg zich af waarom hij zich zo had laten opfokken.
|
|
|
Post by Madjic on Mar 12, 2008 22:34:34 GMT 2
(Kris! XD Ty staat bij Kyra en Zed is bij Colin aan het klooien XD)
"Ik heb nooit gezegd dat ik het niet fijn vind." Fluisterde hij in haar oor. "Maar je bent flauw omdat ik niets doe met iedereen hier. En het is niet goed voor het tere zieletje van dat jochie."
Zed lachte. "Hey! Ik doe toch aardig? Ik wil hem alleen maar helpen. Ik bedoel we doen zoveel, ik hoop dat hij het kan onthouden. Anders moet hij straks weer dingen komen navragen."
|
|
|
Post by Krista - on Mar 13, 2008 23:25:06 GMT 2
"Dan doet hij dat toch lekker?" zei Kaitlin met een sluike glimlach "Ik bedoel, naar de leerlingenkamer van zwadderich lopen en weer terug. Mocht hij dat overleven. Daar word hij hard van". Ze deed haar handen in haar zakken en blies een pluk haar weg die voor haar ogen hing, en keek dan weer even opzij naar Kyra en Ty. Ze wist niet echt totaal waar het over ging, maar had ook niet echt de behoefte om dat te weten. Wat Kyra uitspookte was totaal haar zaak, en ook al gaf Kaitlin haar mening er over, dan was de kans toch nog klein dat Kyra haar gedrag zou veranderen. De aandacht van jongens was tien keer leuker dan de betweterige opmerkingen van je tweelingzus.
Colin kneep zijn ogen even dicht toen Joey door zijn haar woelde, en voelde zich op een rare manier heel erg gekleineerd. Maar Joey was wel cóól. Colin had hem ooit een keer in de leerlingenkamer gezien, en had toen al vrij veel ontzag voor hem gehad.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 15, 2008 14:48:27 GMT 2
'Kait, doe eens lief,' lachte Joey naar haar. 'Die kleine overleeft dat niet. Ik zou het niet eens overleven. Volgens mij kom ik terug in een lucifer doosje.' Hij grijsnde breed naar Colin. Hij had wel iets liefs.
Kyra knipoogde naar Ty. 'Jij misschien niet... k ook neit met Lele erbij..' Ze wierp een blik op haar tweelingzusje en zag tot haar tevredenheid dat die inderdaad geen aandacht meer aan haar besteedde. Heel mooi. Ze kon het absoluut niet hebben als haar zusje dat deed.
|
|