|
Post by Krista - on Feb 21, 2008 20:01:28 GMT 2
"Dus hij is niet hier" vatte Colin voor zichzelf even samen en kon het niet laten opgelucht te grijnzen. Hij ws blij dat die hond niet hier was, aangezien hij geen ledematen kwijt wou.
Florian trok een raar gezicht, deed zijn armen kinderachtig over elkaar en keek strak voor zich uit, maar keek dan toch weer om naar Joey. "We hebben je wel gemist" zei hij dan "Maar je kan niet verwachten dat we iedere dag aan je denken"
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 21, 2008 21:21:15 GMT 2
'Klopt, maar misschien wel op de dag dat ik terug kom na een maand te ziujn weggeweest. Misschien dat jij neit aan mij dacht, maar ik was wel blij om terug te zijn en jullie weer te zien. Nogal vervelend dat eht neit wederzijds was.' Florian had geen idee waar hij eht over had en probeerde zich eruit te kletsen. Joey wist het. Hij had de joignen zijn rug toe meoten keren en de meest volwassene zijn, maar hij bleef staan en ging frontaal deze discussie aan. Dan maar neit volwassen.
Kyra lachte. 'Dat is waar. Zal ik anders jou gaan pesten voortaan? Jij bent wel wat meer richting mijn niveau...' Ze wist dat eht waarschijnlijk niet zover zou komen. Althans, voorlopig nog niet.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 22, 2008 14:23:40 GMT 2
Zed lachte geamuseerd. "Nee, hij is hier niet. Maar hij komt vast wel als ik hem roep. Moet ik hem roepen of denk je dat dat niet nodig is?" Hij vond het jongentje wel grappig, en betwijfelende of Mack hem niet zou mogen.
"Ja, ik ben wel van jou niveau. Maar ik vind het niet leuk als jij me pest." Ty trok een pruillipje. "Maar nu ga ik even een poging doen Joey af te leiden." Hij grijnste en keek naar Joey. "Hey man. Helpt het als ik zeg dat ik je ontzettend gemist heb? Al was ik bijna gedwongen om met het gala met Miquel en Carmen mee te lopen... door jou! Tsss, wees maar blij dat Shirie er was anders was ik zooo boos op jou geweest." De grijns op zijn gezicht was behoorlijk groot, maar ergens was wel te lezen dat hij echt probeerde te helpen.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 23, 2008 22:49:53 GMT 2
"ik, nou ja" zei Colin terwijl hij even met zijn kleine handje wapperde, zoals hij oudere jongens uit zijn afdeling had zien doen. Hij probeerde nonchalant te klinken, maar toch was de angst duidelijk te lezen in zijn ogen "Ik denk niet dat dat nodig is. Dan moet je hond weer zo ver lopen enzo".
Florian trok een raar gezicht toen Ty zich er mee ging bemoeien maar was hem ergens toch wel dankbaar. Hij wist dat hij deze discussie toch nooit zou winnen. Dan maar zo. "Je had ook wel kunnen mélden dat je terug was hoor, en daarbij, ik ging nooit zo héel veel met jou om. Niet meer dan met Chris"
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 24, 2008 0:00:54 GMT 2
Joey knikte. Laten we dat dan vooral zou houden. Hierbij zal ik je nier meer lastig vallen.' Florains woorden ahdden hem geraakt en erg ook, maar hij was te veel een amn om dat te tonen. Hij richtte zicht tot Ty en grijnsde breed. 'Blij dat je eht zegt. Ik heb jou ook gemist hoor. Maar wat zie ik nou? Jij en kleine Park?'
Kyra snoof en sloeg haar armen over elkaar. 'Ik ben niet klein, Stone. Als je dat maar weet.' Ze sloeg haar arm om Ty heen, aslof ze nog even dudielijker moest maken dat hij nu bij haar hoorde. Ze bewodnerde hem wel, dat hij het zo voor zijn vrienden opnam. Zou zij neit hetzelfde hebben gedaan? Nee... zij zou hebben gezwegen en ze laten vechten...
|
|
|
Post by Madjic on Feb 24, 2008 14:59:37 GMT 2
Zed lachte. "Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar ben je niet bang dat ik net zo eng als mijn hond kan zijn? En waar haalt zo'n klein opdondertje eigenlijk al die lef vandaag om hier allemaal vragen te stellen." Zijn stem bevatte geen dreiging of iets, hij was geboeit door dit kleine geval.
"Nee, ze is inderdaad niet klein. Maar ik merk wel dat je ogen nog dezelfde sterkte hebben als eerst en je brein nog dezelfde werkingssnelheid. Wat niet zo snel is aangezien je het nu pas opvalt." Ty schudde semi-teleurgesteld zijn hoofd. "Echt waar man, ik had beter van je verwacht."
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2008 10:35:44 GMT 2
"ik ben weg hier" gromde Florian terwijl hij zich omdraaide en zonder wat te zeggen Ty, Zed, Joey, Kyra en Colin achter liet. Hij was nu niet meer boos, nee, hij was óntzettend boos. Waarom wist hij ook niet, maar het hele gebeuren met Joey was niet echt iets geweest om vrolijk van te worden.
Colin zweeg en staarde voor zich uit , alsof hij wanhopig antwoord op deze vraag zocht, maar het niet kon vinden. "Nou.." begon hij langzaam, maar bleef steken in zijn antwoord, en haalde dan zijn schouders op. "Kweet niet?" zei hij onschuldig, hij wist niet of dat een goed antwoord was.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 13:13:43 GMT 2
Joey keek niet eens om toen |Florian wegliep, maar dat was neit omdat hij het niet mertke. Hij was te trots en te gekwetst om te reageren. Zelfs al had hij ene deuk in zijn ego, hij was neit van plan dat te laten merken. Hij glimlachte schamper naar Ty. 'Doe me een lol, Mcdonalds. Florian rot maar op en ik heb gen zin meer om het er nog langer over te hebben. Maar jij en Park..'
Kyra trok een wenkbrouw op naar Joey. 'Wat is er, Stone. Jaloers?' Joey lachte. 'Dacht het niet. Zolang je maar leif voor onze Ier bent.' 'Ik ben ook Iers,'glimalchte Kyra, terwijl ze haar armen stevig om Ty heen sloeg. 'Ik heb hier de perfecte match, mooi toch?' Ze wierp Joey een uitdagende blik toe, die enkel met zijn ogen rolde en grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 15:47:41 GMT 2
Zed keek eerst Florian even na, maar hem intereseerde de jongen niets. Hij keek weer naar Colin en grinnikte. "Nou hoe dan ook, ik mag het wel."
Ty sloeg zijn armen om Kyras middel. "Ow maak je maar geen zorgen om mij hoor. Ik bevind me altijd tussen gevaarlijke meiden, al zal ik deze niet met Mcdonalds voedsel kunnen omkopen. Zal ik andere trucjes moetn gebruiken." Hij keek even grijnzend naar Kyra.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2008 20:47:34 GMT 2
"En ik niet?" merkte Colin plotseling op en keek Zed peinzend aan "Anderling zei dat je alles mocht vragen, want zelfs domme vragen zijn slim". Hij grijnsde vol trots toen hij deze woorden, die ze afgelopen les had gezegd, nog kon quoten.
Kaitlin, die zich de hele tijd afzijdig had gehouden, besloot zich er nu mee te mengen en wierp een blik op Ty en haar zus, en schudde dan met haar hoofd en keek dan naar Zed "Begrijp jij dat nou?"
|
|