|
Post by Merel on Apr 23, 2008 21:11:27 GMT 2
Thobias glimlachte en deed net of hij een pijl pakte en die aan een boog spande. "Alsof je geraakt wordt. Recht in je hart." Zei hij met een glimlach en deed net of hij de pijl liet schieten. "Raar gevoel niet?" zei hij en bevestigde daarmee dat hij het eigelijk ook had, al had hij het niet zo goed uit kunnen leggen als zij dat net deed. Hij keek weer met een glimlach opzij naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 23, 2008 21:42:36 GMT 2
Haar hart maakte een klein sprongtje terwijl ze naar zijn uitleg luisterde. Haar blik was haast bewonderend, ze was gewend dat jongens zich of heel stoer hielden of juist enorme shoftys waren. Maar Thobias was iets anders. Ze glimlachte en keek weer voor zich uit. "Dan wel een pijl van cupido." Ze werd meteen rood toen ze het gezegd had en sloeg haar handen voor haar mond. Het was enkel haar gedachte geweest, maar zoals altijd sprak ze het onbewust gewoon uit.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2008 21:42:44 GMT 2
Thobias keek haar aan en grinnikte bij haar woorden. "Mmm.. Ja doe dat maar wel ja, en dat om meerdere redenen." Zei hij grinnikend. Met meerdere redenen bedoelde hij dat het was omdat dat voor de liefde was, maar ook omdat echte pijlen nogal zeer deden, leek hem. Hij keek haar nog even aan, wat goed voelde, en keek toen weer naar het meer. "Als je-uh trouwens wat wil eten of drinken, moet je het zeggen." Zei hij glimlachend. Iets waar hij aan had gedacht.
|
|
|
Post by Madjic on May 13, 2008 22:18:21 GMT 2
Saluka liet haar handen zakken en staarde voor zich uit. Ze snapte hem niet helemaal, maar liet dat nog even niet merken. Ze kreeg eerst het gevoel dat ze gek werd, ze wist simpelweg niet te reageren op hem. Ze waagde het om naar hem te kijken. "Hoe bedoel je?" Vroeg ze toen toch, ze wilde wel weten wat hihj dan bedoelde met meerdere redenen. "En ik hoef nog niets, maar wel bedankt." Ze vond het allemaal ontzettend lief, maar kon er gewoon niet zo goed op reageren als ze wilde.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2008 22:27:22 GMT 2
Thobias glimlachte, hij ook altijd met z'n vergezochte dingen. "Nou een gewone pijl lijkt me pijn doen..." Begon hij eerst omdat dat nog wel uit te leggen was. "Maar een pijl van cupido, die ik liever zou willen vooral als jij in de buurt bent, is juist leuk en prettig... Dénk ik.." Zei hij en glimlachte omdat hij tevreden was met z'n eigenuitleg, op de een of andere manier. "oké, het loopt niet weg.. Zover ik weet." Dus als ze later honger had mocht het als nog, als ze wou.
|
|
|
Post by Madjic on May 13, 2008 22:34:22 GMT 2
Salukas blik schoot weer weg, ditmaal naar de deken waar ze op zat. "Als het gaat schimmelen misschien. Maar ik denk niet dat dat zal gebeuren, al weet je het maar nooit in onze wereld." Zei ze tegen de deken. Ze voelde haar handen jeuken om hem aan te raken, al was het maar met een vinger. Half bewust en half onbewust schroof ze haar hand een klein stukje naar hem toe. Ze dwong zichzelf ook weer haar hoofd op te heffen. Ze hield er niet van om zich als het verlegen meisje te voelen, dat was ze niet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2008 17:42:18 GMT 2
[/b] Zei hij, al had hij er echter geen zin in dat je straks al het eten zou ruiken. Hij keek nog een keer naar zijn tas en besloot het toen maar even te vergeten. Thobias ging eigenlijk zonder het te weten wat uitgebreider zitten waardoor hij bijna haar hand aan raakte, maar had dit echter niet door. Hij keek voorzichtig wat opzij en glimlachte vrolijk [/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Jun 29, 2008 17:54:48 GMT 2
"He bah, nee dank je. Dan moeten we maar een anti-geur koepel eromheen maken." Lachte ze zacht. "Maar laten we er vanuit gaan dat dat niet gebeurt en dat alles zo perfect blijft als het al is. Of het moet nog beter worden." Het laatste voegde ze er fluisterend aan toe. Haar hand schoof weer wat naar hem toe. Maar aangezien haar hand al naast die van hem lag raakte ze hem sneller aan dan ze verwachte. Ze schrok zo erg en trok haar hand haastig terug. "Ow sorry, ik dacht niet... ik wist niet." Bazelde ze een beetje en kleurde een beetje rood. " Sorry."
|
|
|
Post by Merel on Jun 30, 2008 22:53:55 GMT 2
[/b] Vroeg hij, op iets zachtere toon dan hij normaal sprak. Hij bleef een wat rodere kleur houden, maar stuk nu, klein beetje aarzelend uit verlegenheid, zijn hand uit naar haar.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2008 23:02:26 GMT 2
"Weet ik niet." Ze keek naar haar hand. "Ik denk omdat ik stiekem je hand aan wilde raken maar dat dat sneller kwam dan ik dacht. En dat het daarom heel erg opviel." Ze keek naar Thobias en glimlachte. Ze kon maar beter zeggen wat ze dacht voor ze in een ontzettend verlegen geval veranderde. Ze keek naar zijn hand alsof het een bos bloemen was en sloot haar ogen toen ze even glimlachte. "Maar dat is wel een goede oplossing ja." Zei ze mee ze haar ogen opende. Ze pakte met een bonkend hart zijn hand vast. Maar van haar zenuwen liet ze niets merken, al zou hij haar hart misschien wel kunnen voelen.
|
|