|
Post by Merel on Sept 8, 2008 20:44:40 GMT 2
Thobias voelde haar tong op zijn tanden. Het had niet veel gescheelt of hij was in lachen uit gebarsten. Maar omdat hij dit perfecte moment niet wou verpesten, hield hij zich in. Hij tanden opende zich en hij beet heel zachtjes in haar tong voordat zijn tong de hare ontmoette. Lieflijk ging hij met zijn hand door haar haar naar haar hals en haar kaaklijn toe waar hij zacht over aaide. Zo'n moment zou hij zijn hele leven niet meer vergeten, dat was tenminste een ding waarvan hij zeker was. Los van het feit dat het heerlijk was, was hij samen met haar. En dat maakte het plaatje compleet.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 8, 2008 21:07:56 GMT 2
Haar haar hand streek over de haartjes in zijn nek, maar de bewegingen van zijn tong en tanden waren degene die haar kippenvel bezorgde. Maar dan wel positieve kippenvel. Ze had het gevoel dat dit voor eeuwig door kon gaan, zonder dat het erg zou zijn. Dat de wereld om hen heen even op pauze was gezet, om hen de tijd te gunnen om gewoon ongestoord te zoenen. Haar tong bewoog langs die van hem, zacht en toch weer duidelijk aanwezige.
(en toen wist ik niet veel meer XD)
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 14:38:23 GMT 2
Thobias kreeg ook kippenvel, maar het voelde zo goed. Maar helaas moest aan elk geweldig moment een einde komen, en zo ook hieraan. "Dat is zeker voor herhaling vatbaar." Zei Thobias en hij kon de brede grijns niet van zijn gezicht af krijgen. Hij keek haar even stralend aan en keek toen naar het meer.
Ineens kreeg hij een klein ideetje.. "Hmm.. Wij zijn altijd Tarzan en Jane.. Dan mag er wel eens iets gebeuren in deze jungle." Zei hij en nu kreeg hij een ondeugende grijns op zijn gezicht. Zonder pardon tilde hij Saluka op en liep naar het meer toe. "Zullen we gaan zwemmen?" Vroeg hij glimlachend.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2008 15:01:30 GMT 2
Saluka voelde zich een beetje teleurstelte toen zijn lippen van de hare verdwenen en ergens had ze zin om hem gewoon terug te trekken. Maar voor ze dat kon doen zei hij iets. Ze glimlachte en kneep daarbij haar ogen een klein beetje dicht. "Dat is het zeker. Ik denk dat ik nog nooit zo'n geweldige leerling heb." Ze sprak met een zachte stem omdat een beetje bang was dat hij zou overslaan van het gevoel dat nog steeds door haar lichaam woelde.
Ze keek hem vragend aan en trok een wenkbrauw op. "Wat bedoel..." Haar zin werd onderbroken daar een gil die uit haar eigen keel kwam. "Zwemmen, nu? Ik heb..." Ze zweeg even en keek hem even aan. Maar er verscheen een grijnsje op haar gezicht. "Yes I'll go, if you'll carry me." Quote ze een zinnetje uit een liedje van Tarzan en Jane. Ze wist niet echt of ze nu het water in wilde, maar aan de andere kant vond ze het ook wel weer leuk.
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 15:09:16 GMT 2
"En ik heb, zover is zeker, nog nooit zo'n geweldige docent gehad.. En ik denk niet dat er ooit een betere zal komen, los van het feit dát er nooit een ander komt." Zei hij grijnzend terwijl hij voorzichtig een kusje op haar voorhoofd drukte.
Thobias moest enigzins lachen om haar reactie. "Ja zwemmen nu.. Maar alleen als je het wel echt wil hoor.." Antwoordde hij. Het was gewoon al geweldig om haar te dragen. Ze was ligt, en tja gewoon moeilijk te omschrijven.. "I'll always carry you. 'Cause you'll be in my heart." Antwoordde hij in het engels, met een bulgaars accent. Het was ook een quote uit Tarzan en Jane.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2008 15:44:57 GMT 2
Saluka grinnikte. "Hoop ik ook voor je. Want ik kan me op de een of andere gekke manier niet voorstellen dat je op Anderling of Zwamdrift zou vallen." Zei ze half lachend, omdat ze haar uiterste best deed haar lach in te houden. Maar de lach gleed weg toen ze een kusje op haar voorhoofd kreeg.
"Ik wil het wel. Ik denk niet dat Tarzan en Jane de moeite zouden nemen om even zwemkleding aan te doen als ze zin hebben om te gaan zwemmen, dus waarom wij wel? En trouwens, het heeft wel wat. Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen het meer ingeduwt door Ty en dat was niet leuk. Dit echter wel." Ze glimlachte zo lief mogelijk naar hem, alsof ze nooit een levend ziel pijn zou doen.
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 16:27:38 GMT 2
Thobias keek eerst stom verbaast, maar barste toen in lachen uit. "Saluká! Dat idee alleen al! Onder geen voorwaarde zou ik dat ooit doen.. Daar ben je veel te leuk voor." Zei Thobias die nogsteeds moest lachen.. Het idee alléén al..
Vervolgens dacht hij even na.. "Nee ik denk niet dat Tarzan en Jane überhaupt zwemkleding hadden.. Laat staan dat ze dan nog even andere kleren aan gingen trekken." Vervolgde hij toen glimlachend. "En ik denk inderdaad dat het op deze manier wel leuk is om te gaan zwemmen." Hij smolt bijna van die lieve glimlach van haar. Voorzichtig liep hij een klein stukje het meer in. "Het is wel héél erg koud." Waarschuwde hij vervolgens, en glimlachte lief terug..
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2008 16:39:38 GMT 2
Saluka lachte met hem mee haalde haar schouders een beetje op. "Daarom zei ik toch ook dat ik het niet voor me zag. Maar sorry, ik had niet zo'n... enge en vieze dachte op moeten brengen." Ze plaatste haar lippen voor een seconde op de zijne als een soort van excuses. Zijn laatste zinnetje gaf haar een vrolijke kriebel in haar buik.
"Maar weet je. Nu ik erover nadenk... ik vraag me zelfs af of Tarzan uberhaupt kleren dragen als ze gaan zwemmen... die Tarzan en Jane dan." Zei ze lachend. Het was geen voorstel, maar meerder een gekke gedachte. Opnieuw gaf ze hem een kus en hield haar hoofd dicht bij de zijne. "Het is inderdaad leuker. En als het koud is, dan moeten we maar een manier zoeken om warm te blijven of worden." Zei ze zacht en liet haar hoofd nu even tegen de zijne aan rusten. Op dit moment had ze het gevoel dat ze nooit meer koud zou hebben. Het warme gevoel in haar dat hij haar gaf leek op dit moment nooit af te kunnen koelen.
|
|
|
Post by Merel on Oct 26, 2008 16:56:14 GMT 2
"aah geeft niks hoor.. Zolang je maar niet nog eens op die gedachtes komt zeg." Zei hij terwijl hij blij het kusje in ontvangst nam. Voorzichtig hield hij haar nog iets steviger vast en iets dichter bij zich. Alsof ze iets heel breekbaars en kostbaars was dat hij nooit meer kwijt mocht raken.. En in zekere zin was dat ook zo.
Ondertussen was Thobias heel voorzichtig verder het water in aan het lopen. Pas toen ze bij het volgende idee kwam stopte hij. "Párdon..? Hoever ga jij op eerste 'afspraakjes'?" Zei hij plagend. Je kon ook íéts te ver gaan zo de eerste keer. "Mm ik weet niet hoe zij het deden, dat zwemmen.. Volgens mij ken jij het verhaal beter dan ik." Gaf hij maar als antwoord. Vervolgens glimlachte hij. Hij was blij met het kusje en gaf ook een kusje terug. "volgens mij worden wij op deze manier nooit koud.. Dus geen zorgen denk ik zo."
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2008 17:09:09 GMT 2
Saluka giechelde zachtjes en knikte. "Ok, vooruit dan maar. Ik beloof dat ik nooit meer zulke enge gedachtes zal bedenken en uitspreken." Grinnikte ze en hield sloeg een arm om zijn nek. Maar vervolgens schoot ze in de lach. "Hey dat zij dat doen betekent toch niet dat wij dat gaan doen! Ik ga zo ver de andere ook gaat, ik ga geen gekke dingen doen hoor. En bovendien ben jij veels te lief en leuk om gekke dingen te gaan doen en het verlies te riskeren. Nee dank u, iik hou het hier nu even bij." Grijnzend gaf ze hem nog een kus als demonstratie. "Eigenlijk weet ik het ook niet, maar ik stelde het me zo voor dat van die jungletypes niet echt erop zouden letten. Aan de andere kant is het natuurlijk wel voor kinderen gemaakt, dus ik denk niet dat ze zo diep daarover nagedacht hebben." Zei ze toen ze haar hoofd weer gewoon geheven had. "Met jou in de buurt zal ik het nooit koud krijgen, om het maar op een zwijmelende manier te zeggen." Fluisterde ze in zijn oor.
|
|