|
Post by Merel on Aug 28, 2008 22:15:01 GMT 2
|
|
|
Post by Madjic on Aug 28, 2008 22:43:38 GMT 2
Saluka had het gevoel dat de plekken die hij raakte met zijn hand opgloeide. Hoor dat gevoel of door het hele geheel, kreeg ze kippenvel over haar lichaam en een kriebel in haar buik. Ze verbrak, tot haar spijt, de kus doordat ze moest lachen door deze kriebel. Maar erg ver verwijderde ze haar hoofd niet van die van hem. "Sorry, maar het gevoel dat je me geeft zorgt ervoor dat ik het gevoel krijg dat iemand me kietelt." Ze keek hem veronschuldigend aan.
|
|
|
Post by Merel on Aug 29, 2008 15:34:01 GMT 2
[/b] Zei hij glimlachend. Hij kon zelf wel een beetje tegen kietelen, maar dit gevoel zou hij niet zo omschrijven. Tenminste dacht hij. Hij ging nog een keer met zijn hand door haar haar. "Heb ik zo je vraag goed beantwoord mevrouw?" Vroeg hij onschuldig kijkend alsof hij het tegen een docent had. Vervolgens keek hij haar glimlachend aan.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Aug 29, 2008 15:43:23 GMT 2
"Nou het was niet helemaal een perfect omschrijving, maar zoiets was het gewoon." De kriebel in haar buik was nog niet verdwenen, maar bleef op een lager pitje branden. Ze glimlachte, wat haar samen met haar glimmende ogen een gelukkige uitstraling gaf. "Het was een perfect antwoord. Maar ik hoop dat het gevoel wel veranderd, want ik wil zo'n antwoord wel vaker." Ze had zich nog nooit zo goed gevoelt nadat ze een jongen gezoent had en het was nog nooit zo geweldig geweest als bij deze jongen.
|
|
|
Post by Merel on Sept 4, 2008 10:12:34 GMT 2
[/b] Zei hij denkend. "Misschien, móét je het gewoon niet omschrijven en het gevoel voor jezelf houden." Zei hij daarna. Ook hij had nogsteeds een fijn, vrolijk gevoel in zijn maag. Thobias dacht na over het volgende wat ze zei en kreeg toen weer een glimlach op zijn gezicht. Hij streek een pluk haar uit haar gezicht en keek haar aan. "Misschien moet ik dan niet luisteren naar de leraar en antwoord geven voor m'n beurt?" Zei hij en zijn glimlach werd iets breder. Ik vind Stevie cool Zij is van Mcleod's Daughters [/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2008 22:37:06 GMT 2
"Misschien, maar ik moest me toch wel verklaren voor het lachen. Ik wilde niet dat je dacht ik om jou lachte ofzo. Ik zou het alles behalve leuk vinden als je dat zou denken." Saluka leunde een beetje tegen Thobias aan en grinnikte vervolgens. "Ow dat zouden normale leraren niet waarderen, maar deze is erg blij met fanatieke leerlingen. Dus ja, ik zou zeggen dat je misschien inderdaad wel voor je beurt moet gaan antwoorden." Haar ogen glinsterde uitdagend. Het was niet dat ze hem als leerling zag, in tegendeel zelfs. Ze zag hem werkelijk als iemand wiens woorden van enorm belang waren. Bij Thobias was het wel fijn als hij praatte, waar ze normaal enkel van jongens wilde dat ze niet praatte. ((Ja he! Stevie is cool XD Wilde of Stevie of Jodie nemen ))
|
|
|
Post by Merel on Sept 7, 2008 12:31:46 GMT 2
[/b] Merkte hij als eerste op voordat hij antwoord gaf. "Maar dan zorg ik er wel voor dat ik de enige ben die stiekem voor m'n beurt antwoord.. Want ik hou niet zo van delen met nog meer jongens." Hij glimlachte nog even voordat hij opnieuw zijn lippen op die van haar zette. [/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Sept 7, 2008 12:50:43 GMT 2
De vlinders, die heel even tot rust waren gekomen, stoven weer op. Ze zou het niet wagen om gedeelt te worden of zich te laten delen. Thobias waar daar veel te... fijn voor. Het idee van een andere jongen was nog niet eens in haar opgekomen en dat deed het eigenlijk nog steeds niet. Als andere leerlingen voor hun beurt wilde antwoorden, dan zouden ze het moeten uitvechten met de belangrijkste leerling! Dit keer lukte het haar om hem gewoon te zoenen zonder in de lach te schieten. Misschien was het wel gewoon even wennen, al was dit niet iets waar ze ooit aan wilde wennen. Nooit, nooit wennen aan hem. Saluka legde de hand die het verst van hem vandaan lag, in zijn nek. Ze wilde kunnen voelen als hij afstand wilde nemen en hem dan, indien ze wilde, hem gewoon weer terug kon trekken.
|
|
|
Post by Merel on Sept 8, 2008 17:46:39 GMT 2
|
|
|
Post by Madjic on Sept 8, 2008 20:28:51 GMT 2
Een rilling kroop over haar rug. Voor een van de eerste keren vond ze het totaal niet erg als er iemand aan haar haar kwam. Hij zou het nu recht overeind kunnen zetten en ze zou het nog niet eens erg vinden. Ze opende haar mond een beetje en streek met haar tong langs zijn tanden, het leek een beetje alsof ze aanklopte en vroeg of ze binnen mocht komen. Inwendig lachte ze erom, maar aan de buitenkant liet ze niets merken behalve een gelukzalig geluidje. Ze wilde duidelijk laten merken dat ze hiervan genoot.
|
|