|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:45:03 GMT 2
Glove hief zijn kop en sloot zijn ogen genietend van de aanhaling. June knikte. "Rocs hond. Meestal een hiepergeval, maar Roc heeft hem de hele morgen laten rennnen zodat hij bij mij rustig zou zijn. Met een plof liet Glove zijn kop weer op June voet vallen. Terwijl een bruinig gevalletje zich vlug onder Junes shirt verstopte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 1:46:55 GMT 2
Devon keek verbijsterd naar het geval. 'IS dat pluizebeest ook een husdier? Pas maar op, dat soort beesten vreet Cane dagelijks... Misschien meot hij toch terug in die kooi..' Bij die woorden kromp de dingo ineen en piepte zielig, met zijn poten over zijn kop. Devon alchte. 'nee hoor, jongen, kom hier.' Hij trok Cane bij zich en kriebelde hem op zijn buik.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 1:59:14 GMT 2
June keek naar het bobbeltje op haar shirt en knikte. "Het is een huisdier. Het zou pas lachwekkend zijn geweest als hij van Ty was. Maar helaas hij is van William." Ze liet Dafd lekker zitten waar hij zat. "En Foetsie scharrelt hier nog rond, maar die heb je al ontmoet geloof ik." Zei ze doelent op hun eerste ontmoeting.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:10:11 GMT 2
Devon lachte. 'Dat klopt. Leuk beest. Ik hou van deiren. Ze zijn lekker rustig, maar ook erg gezellig. Rustig als in, je krijgt geen ruzie met ze. Ze zeiken neit aan je kop.. Zo'n mens kom je maar een keer in de zoveel tijd tegen.' Hij glimalchte naar June en bedacht zich voor de zoveelste maal hoe ongelovelijk veel geuk hij met haar had.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:19:59 GMT 2
"Maar ik zeur toch niet?" Vroeg ze met een zacht stemmetje. "Ik zou nooit iets van je vragen, je mag er lekker zelf achterkomen wat ik wil, heel simpel." De waarheid was eerder dat ze het dan gewoon niet zou durven zeggen omdat ze bang was dat ze zou zeuren of misschien hebberig overkwam ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 2:30:45 GMT 2
Devon trok werkelijk verijsterd zijn wenkbrouw op. 'Je bent de enige vrouw van wie ik zou wensen dat ze zou zeuren. Je bent een pirnses. Je verdiend het alles beste! Ik geef je alles wat je wil, zolang je niks vraagt, kan ik je alleen mijn liefde, mijn trouw en mijn lichaam egeven. En mijn vriendschap en spontane cadeatujes natuurijk.' Hij glimlachte vrolijk. 'Je bent perfect, op elke manier. Ik wou dat je dat kon zien.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 26, 2008 2:39:42 GMT 2
June lachte. "Ik ben niet perfect! Ik ben veels te zwak daarvoor. Iemand hoeft maar een beetje indringend te kijken en ik doe alles wat diegene wilt... bijna alles dan. Maar met die dingen heb ik al meer dan ik ooit zal willen!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 14:09:40 GMT 2
'Je bent perfect, althans, dat vind ik. We meoten je wat bijschroeven, vooral om je zelfvertrouwen, maar ook zonder ben je perfect. Ik kan eht weten, ik heb teveel meisjes gezien en gehad. Nog nooit heb ik zo snel iets voor een meisje gevoeld en nooit bleef het zolang. Je bent prachtig, van binnen en van buiten. je hebt ogen waar ik werkelijk in verzuip...' Hij legde een hand op haar wang en keek opnieuw in die ogen waar hij zo voor was gevallen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 27, 2008 13:07:43 GMT 2
June glimlachte verlegen, maar kon haar ogen niet van de zijne afwenden. "Biuj jou ben ik meestal wel zelfverzekerd, maar niet als andere erbij zijn." Hij was haar beschermende schild die ervoor zorgde dat je het gevoel kreeg dat niets haar kon krenken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:59:46 GMT 2
Devon lachte. 'Ik ga de show stelen emt jou. Ze gaan m haten, om de schoonheid aan mijn arm. Een aantal van hem hebben ook een vriendin, maar die is of knap, of heeft persoonlijkheid. Ik heb een vriendin etm beiden. Hoezo, ik win? Tenzij je op een van hen valt, dna heb ik grote pech.' Hij overwoog de kans dat dat ging gebeuren en glimlachte toen.
|
|