|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:26:37 GMT 2
"Ik weet niet of dat zo'n goed idee is" zei Lewis grinnikend en keek even om zich heen, maar Zwamdrift gaf een vreemde uitleg over een glazen bol, en de rest van de leerlingen zat er ook niet zo heel wakker meer bij. "Ik vind niet dat je een.. hoer bent" zei hij dan rustig en glimlachtte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:29:46 GMT 2
Kyra glimalchte naar hem en gaf hem spontaan een kus op zijn wang. 'Lief van je. Ik vind jou ook geen hoer, even om jouw ego ook op te krikken,' lachte ze. Ze mocht hem, maar dan ook echt. Hij was.. bijna even goed als haar vrienden van zwaderich. De goeie dan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:36:54 GMT 2
Lewis grijnsde even en veegde verbaasd met zijn hand over zijn wang. "Nou, bedankt.. denk ik. ik zag mezelf ook niet echt als een hoer". Hij glimlachtte even en keek even op toen zwamdrift met een klap de glazen bol op hun tafeltje liet vallen. "En volg je mystieke oog.. misschién zien jullie dan wat!" zei ze zweerderig terwijl ze door de klas liep.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:39:43 GMT 2
'Ik zie al wat ik zien wil, en daar heb ik geen bol voor nodig,'grapte Kyra en ging scheef zitten, zodat ze beter konden praten. 'Ik mezelf ook neit zo, maar sommige mensen wel, en dat is hidnerlijk. Meestal zijn het mensen in wie ik geen intersse heb, dat maakt het wel grappig.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 20:05:41 GMT 2
"En mensen waar je wél interesse in hebt?" zei Lewis en tuurde in de glazen bol, maar zag niks behalve een soort van kolkende stoom. Hij ging weer recht zitten en keek Kyra grijnzend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 20:36:41 GMT 2
'Hangt van die persoon af denk ik. Als het een leuke jongen is.. tjah, dan laat ik me weleens gaan. Ik bedoel, ik ben niet goedkoop, maar met wat leifde, aandacht en vriendjschap bereik je veel bij mij...' Ze keek haar haar vingers, alsof die heel intressant ware, terwijl er een speelse glimlach haar mond krulde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:34:54 GMT 2
"Oke.. dat is.. duidelijk" zei Lewis en glimlachtte even, en leunde wat naar achter in de poef. Niet te ver, want als hij dat deed zou hij, met poef en al, om rollen en misschien wel iemand bezeren. En hoogstwaarschijnlijk zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 17:20:25 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Ben je die poef aan eht testen? Je kan erg ver hangen hoor. Zeker als je er twee hebt en er een grote van maakt..' Ze voegde daad bij woord, sommeerde een tweede poef, en samen met die waar ze op zat, maakte ze een grote poef. Ze liet zich er languit op vallen en klopte naast zich. 'Kom je er gezellig bij?' Lachte ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 19:10:58 GMT 2
"is goed" zei Lewis grijnzend en stond op. Hij was zich geen van geen kwaad bewust, dat was hij normaal ook al niet dus dat was niet raar. Hij wierp een blik op de kristallen bal en liet zich toen naast Kyra op de poefen vallen. "Ik weet het zeker" mompelde hij cynisch "We krijgen vannacht zware mist"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 19:22:14 GMT 2
Kyra lachte en keek ernaar. 'Wel nee, volgens mij is het een sneeuwstorm... of een aanval van koploze schapen! waa...' Ze kwam voereind en lachte. Dat is eng, koploze schapen.. Hoe zou dat eruit zien?' Ze pakte een gansenveer en begon een schets te maken op het tafelblad waar de bol op stond.
|
|