|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:44:54 GMT 2
Lewis had, tot zijn eigen trots, een plekje achterin het lokaal weten bemachtigen toen Zwamdrift de ladder naar beneden had laten zakken, maar zakte minstens 20 centimeter naar beneden toen hij in de poef plofte en zorgde er zo voor dat zijn benen in een rare houding onder het tafeltje waren gepropt. De geur van veels te zoete thee en wierrook vulde zijn neus, en zorgde ervoor dat hij spontaan misselijk werd. En het was een blókuur! Hoe moest hij dit volhouden?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:50:01 GMT 2
Kyra stapte met tegenzin het lokaal in. Ze werd door meerdere mensen begroet, of kwaad aangekeken, maar beantwoordde alle blikken kil, zelfs de vriendelijke. Haar kelding was zwart, ze droeg de capuchon van haar vestje over haar hoofd en negeerde Zwamdrift die er iets van zei. Ze leit zich neerploffen, helemaal achterin eht lokaal, neit kijkend waar ze zat. Als ze maar ver bij iedereen uit de buurt was.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 16:53:13 GMT 2
Lewis keek even verbaasd op toen Kyra, ongeveer naast hem, neerplofte en wierp een blik op haar. Even overwoog hij om naast haar te gaan zitten, aangezien hij het idee had dat ze niet helemaal vrolijk was, maar hij had het idee dat ze dat niet zou willen. "Hoi" mompelde hij onhoorbaar en dwong zichzelf te glimlachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:14:20 GMT 2
Kyra keek half op, zag hem en glimlachte een beetje moeilijk. 'Hoi,'zei ze terug. Hij was wel okey, zelfs als ze in zo'n bui was. Ze keek even de ruimte rond. Het liefst had ze hen allemala vermoord, maar dat deed er neit toe. Ze zou het neit doen, zo achterlijk was ze neit.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:27:41 GMT 2
"is er iets?" vroeg Lewis voorzichtig en glimlachtte even schaapachtig. Hij wist, dat als meisjes zo keken, je toch nog enigzins voorzichtig moest zijn, als je leven je lief was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:39:31 GMT 2
Kyra haalde haar schoduers op. 'Niet veel, ik rger me alleen dood dat een of andere lerares een aanklacht heeft gedaan voer mijn kledingstijl. Ze vind me te hoerderig voor een aprticuliere school ,dus nu sturen ze vwaarschijnlijk een brief naar mijn ouders.' Ze zag eht al voor zihc hoe haar vader zou reagren. Dat zou neit erg gezellig worden..
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:54:40 GMT 2
"Oh" zei Lewis kortaf en glimlachtte even moeizaam. "Dat is .. vervelend". Hij vroeg zich af hoeveel jongens het vervelend zouden vinden als Kyra zich wat bedekter moest gaan kleden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:43:43 GMT 2
Kyra lachte. 'Het kan me neit schelen hoor, ik vind gewoon dat het har niet aangaat. In de klas ben ik bedekt zoals zij het noemt. Laat me lekker kelden hoe ik dat wil in mijn vrije tijd... Maar vertel, hoie gaat eht emt jou? Ik praat maar door en door..' Ze merkte dat ze lag neit meer zo boos was.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:08:51 GMT 2
'Met mij gaat het goed hoor, ik heb geen ruzie met leraren gehad omdat ik me 'uitdagend' kleed, of zoiets dergelijks". Hij grijnsde even en ging met zijn hand door zijn haar en klakte even met zijn tong. "het gaat goed"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:17:37 GMT 2
Kyra leit even een blik over hem heen gaan. 'Zou wel mogen hoor. Jij wat korts aan, een rokje ofzo.. en dan een mooi strak topje, kan je makkelijk hebben.' Ze lachte. 'Ach, mensen moeten neit zeuren. Ik ben te kieskeurig om een hoer te zijn. Ik heb geen idee waar ze eht over hebben..'
|
|