|
Post by Krista - on Feb 15, 2008 20:56:36 GMT 2
Lewis sloeg wat onwenning zijn arm om Kyra heen maar haalde rustig adem, wat vreemd was voor dit soort situaties, aangezien hij normaal gesproken op dit soort momenten paniek aanvallen kreeg. Maar nu dus niet. "Ik denk dat ze doen alsof" zei hij dan, aangezien het hem zeer sterk leek dat een van de leerlingen die nu aanwezig waren, paranormaal begaafd waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 15, 2008 21:03:35 GMT 2
Kyra grinnikte. 'Volgens mij ook. ACh, ik wil helemaal neit weten wat de toekomst bvrengt. Stel je voor dat ik het wel wist. Dan zou ik een helebeoewl dingen nooit doen.. dat zou toch zonde zijn?' Zijn arm om ahar heen voelde fijn. Als ze wist dat dit uit zou draaien op helemaal niks, dan zou ze zeker niet zo blijven liggen, maar als eht wel uitlipe op iets, dan zou ze gillend wegrennen. Stel je toch voor. Zij en... Lewis?
|
|
|
Post by Krista - on Feb 16, 2008 9:21:51 GMT 2
"Het lijkt me ook wel handig" zei Lewis uiteindelijk nadat hij lang had nagedacht over deze filosofische questie "Dan weet je, waar je aan toe bent". Hij glimlachtte naar Kyra. Hij had geen echte behoefte om op te staan, hij lag prima zo.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 27, 2008 17:24:29 GMT 2
'Dat is neit leuk,' glimalchte Kyra. 'Ik hou van verrassingen. fGeheimen. Opstaan en neit weten wat de dag je brengt. Stel je toch voor dat je dat al weet? Dan zou je gewoon een hele dag in je nest blijven liggen als je wist dat er toch niks zoiu gebeuren. Nee, laat het maar een mysterie zijn. Dat bevalt me prima.' En bij jou liggen bevalt me noig beter. Ze kreeg de onbedwingbare neiging om hem te zoenen, maar wist zich ervan te weerhouden.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2008 21:09:04 GMT 2
Lewis grijnsde wat schaapachtig naar Kyra en kreeg een plotselinge drang om haar een zoen te geven, misschien wel meerdere, maar hij was niet het type dat de eerste stap zette, dus dat moest Kyra maar op haar rekening nemen. Hij keek haar zwijgend aan en glimlachtte breed naar haar. Maar dat was ook alles wat hij deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 28, 2008 14:16:27 GMT 2
Kyra keek hem aan en hield haar hoofd scheef om hem vervolgens de andere kant op scheef te houden. Ze trappelde met haar benen in de lucht als ene klein meisje, kalm van voor naar achter, teriwjl ze naar hem keek. Zou ze eht nu doen, of zou ze wachten? Met een hadn ging ze door zij haren heen en volgde met ene vinger zacht de vomr van zijn gezicht en zijn kaak. Hij was wel erg leuk.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 11, 2008 21:25:06 GMT 2
Lewis grijnsde wat onwennig maar kreeg het voor elkaar om de pluk haar van Kyra, die steeds opnieuw achter haar oor vandaag floepte, weer netjes terug te doen. Hij haalde langzaam en rustig adem, maar kreeg het steeds warmer. Hij had de onbedringbare neiging om Kyra te zoenen, maar wist nog steeds niet echt of hij dat wel moest dfoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 12, 2008 20:06:39 GMT 2
Ze voelde zijn twijfels en kon eht niet laten om te glimlachen. Ze was geen meisje dat wachtte tot de jongen iets zou doen. Toch was hem plagen zoveel leuker. Voorzichtig plaatste ze haar lippen op de zijne. Het was nauwelijks meer dan dat, nauwelijks meer dan de zachte aanraking toen ze weer overeind kwam en hem aankeek. Geintersseerd, nieuwsgierig en vooral plagend.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 13, 2008 23:33:21 GMT 2
Lewis had het gevoel alsof zijn hart een driedubbele salto maakte, en daarna uit zijn borstkas probeerde te bonken. Al met al een vreemd, maar niet onplezierig gevoel. Hij boog zich wat omhoog (ja, xD dat is pas hip) om de kus van Kyra te beantwoorden. Toen ze stopte beantwoorde hij haar grijns, maar legde zijn hand rond haar midden en zoende haar nog een keer.
|
|