|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 20:00:49 GMT 2
"Liever geen koploze schapen hoor" zei Lewis grijnzend, maar had geen behoefte om overeind te komen. Hij merkte nu pas hoe moe hij was, en hij lag eigenlijk wel prima. Bij de gedachte aan koploze schapen draaide zijn maag al om. Hij wierp een blik op Kyra die op de tafel begon te tekenen maar liet het maar voor wat het was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:17:10 GMT 2
Toen haar tekening af was, keek ze ernaar en barstte ze in lachen uit. Ze leit zich chterover naast hem zakken en lachte. 'Okey, misshien meoten we maar niet hopen dat die rondwandelen. Ze zijn al dom emt kop, zonder lopen ze waarschijnlijk overal tegenop. Al zou dat wel erg grappig zijn...'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 20:32:12 GMT 2
"Dan is er weer iets zinnigs in het leven" zei Lewis grinnikend. "Koploze schapen kijken, iets wat veel interessanter is dan een les van Zwamdrift". Hij gaapte even en staarde naar het plafond, waar hij een paar uilen zag zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:43:34 GMT 2
'Nou, ze heeft me wle een nieuwe diersoort laten verzinnen,' grinnikte ze en maakte het zich comfortabel in de poef, om vervolgens tegen Lewis aan te rollen en niet meer overeind te kunnen komen. 'Ik zit vast!'lachte ze en probeerde zich uit de poef te wurmen. 'Dit ding vreet me op!'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 21:28:07 GMT 2
Lewis grinnikte toen hij het warme lichaam van Kyra tegen zich aan voelde en deed een poging om overeind te komen, maar, zoals Kyra al had opgemerkt, ging dat niet zo handig. "Nou moeten we hier voor altijd blijven liggen" zei hij dramatisch en zuchtte evn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:45:03 GMT 2
Kyra lachte. 'Dan heb ik mazzel dat jij het bent, want naast jou liggen vind ik prima. Toch lag ik liever iets comfortabeler, want dirt is erg onpractisch,' lachte ze en deed opnieuw een poging, maar belandde uiteindelijk nog meer in de knoop, met haar gezicht erg dicht bij dat van Lewis. 'Hoi,'zei ze, lachend om de hylariteit van de situatie.
(oh wat een *** woord...)
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 9:31:59 GMT 2
Lewis was een beetje overdonderd van Kyra, aangezien ze ongeveer 5 centimeter met haar voorhoofd van de zijne af lag, maar grinnikte dan. "Mijn bed ligt iets prettiger, maar dit is ook nog te doen". Hij merkte dat Zwamdrift totaal in een voorspelling bij een paar opging, minstens 5 tafels verwijderd van de hunne (XD). (HUNNEN! )
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 16:02:39 GMT 2
'Wat zou je op je bed dan willen doen?' Vroeg ze plagend. 'Mag ik dan bij je liggen?' Een speelse twinkeling in haar ogen, een ondeugend glimlachje en een hand die half op de zijne lag. Hij was eignelijk wel erg leuk, zelfs nog leuker van dichtbij...
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 20:27:00 GMT 2
Lewis was eigenlijk overdonderd door die opmerking en haalde zijn schouders op, en glimlachtte even. "Slapen?" zei hij dan onschuldig en deed een pluk van Kyra's haar goed, die naar zijn mening een beetje uit de toom viel, omdat die recht overeind stond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 23:58:29 GMT 2
Kyra lachte. 'Slapen kan je op veel maneiren opvatten, maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel.' Ze glimlachte toen hij haar haar perfectioneerde. 'Mijn haar is even dwars als ikzelf. Is eht neit verschrikkelijk?'
|
|