|
Post by Krista - on Jan 30, 2008 0:06:59 GMT 2
"Ik vind het wel grappig" merkte hij rustig op. Zoals altijd, was Lewis nooit écht gestressd onder een situatie, maar bleef vrijwel altijd kalm. Hij grinnikte even en keek weer naar het plafond. Pas nu zag hij rood kaarsvet hangen, alsof iemand er voor de grap een kaars tegenaan had gegooid.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 16:54:24 GMT 2
'Je vind mijn haar grappig?' Piepte Kyra gepikeerd, maar met een brede grijns. Ze begon zich wild te bewegen, net zolang to ze vrij kwam en werkte zich bovenop hem. 'Mijn haar is prachtig, of adembenemend perfect, maar niet grappig!' Ze begon hem te keitelen. Het voelde vreemd om zo op hem te liggen. Erg.. prettig.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 8:25:30 GMT 2
Lewis was even verbaasd toen hij het gewicht van Kyra op zijn buik voelde, maar dat kon hij niet al te lang zijn aangezien ze hem begon te kietelen, en hij kon nou eenmaal, niet tegen kietelen.. 'Hou op" bracht hij lachend uit terwijl hij zijn armen om Kyra heen sloeg en probeerde om te draaien, of haar in ieder geval weg te duwen.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 19:19:42 GMT 2
Kyra voelde zaich verdacht warm met die armen om zich heen en besloot dat ze dit moment niet wilde laten eindigen. Lachend ging ze door en stak haar tong uit. 'Zeg eerst maar dat mijn haar er altijd perfect uitziet, dan praten we wel weer verder.' Ze knipoogde. Stoppen met keitelen wilde ze wel, maar van hem afgaan kon hij vergeten.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 22:58:12 GMT 2
"Je haar ziet er altijd.. perfect.. uit" wist Lewis met moeite uit te brengen terwijl hij nog steeds probeerde om weg te komen van Kyra's graaiende handen. Als ze niet zou kietelen zou hij het wel minder erg hebben gevonden, maar hier kon hij gewoon niet tegenop.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 20:20:05 GMT 2
Kyra lachte en stopte met de amrteling. Ze leit zich vlak boven zijn gezicht hangen en grijznde naar hem. ; Kijk, zo moelijk was dat toch niet? Nu ben je weer leif.' Ze gaf hem een kus op zijn voorhoofd, al had ze die eigenlijk op eena denre plaats in gedachte.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 5, 2008 9:31:57 GMT 2
Lewis keek Kyra aan en grijnsde dan schaapachtig. Hij deed niet eens een poging om overeind te komen, omdat dat toch niet lukte en hij hier eigenlijk wel goed lag. Professor Zwamdrift kon hun ook niet zien, omdat ze beneden tafelniveau lagen.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 8, 2008 0:04:14 GMT 2
Kyra alchte vrolijk en agf hem ene kusje op zijn neus. 'ik blijf lekekr op jou liggen, vind je eht erg? Je ligt wel erg lekker.' Ze negeerde alles en eidereen om haar heen. Waarom zou het haar wat uitmaken wat de anderen dachten? haar broer en zus waren herit och niet...
|
|
|
Post by Krista - on Feb 12, 2008 9:34:32 GMT 2
Lewis keek een beetje verbaasd naar Kyra, maar grijnsde dan schaapachtig terwijl hij niet eens een poging deed om onder Kyra vandaan te kruipen. "ik vind het hier best prima" zei hij dan en glimlachtte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 14, 2008 21:23:27 GMT 2
Kyra lachte. 'Best prima? Dat neem ik dan maar aan als iets posotiefs. Kun je geloven dat die mensen werkelijk proberen om eits te zien in de bollen? Denk je dat zij uberhaupt iets ziet?' Ze betwijfelde het. Die vrouw was even nep als het blonde haar van Elin. Ze legde haar hoofd op Lewis' schodeur en sloot ahar ogen. Het voelde vreemd prettig. Warm en comfortabel...
|
|