|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 18:40:49 GMT 2
Kyra knikte. 'Dat zei Draco ook al. Hij kon neti geloven wat hij al die jaren ahd gedaan. Soms likt het onbelangrijk, tot het dichtbi komt. Dat is waarom ik altijd weigerde mee te doen. Ik denk levier voor mezelf dan dat ik het anderen laat doen.' Toch was ze blij dat hij nu nadacht, zelfs al betekende dat dat hij vreemd over haar dacht.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 20:57:01 GMT 2
"Ik wou dat ik zo was" gaf Thomas toe en lachtte even zwak. "Dan werd ik er niet d e hele tijd aan ge herinnerd". Hij glimmlachtte weer even, al was het maar voor een paar seconden, en liet zijn armen langs zijn lijf hangen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 21:10:27 GMT 2
Kyra knikte en boog toen voorover, voor ze hem een kus op zijn voorhoofd gaf. 'Je moet je niet zo druk maken, Thomtom. Wat niet is kan nog komen. Bedenk: Je kan aan het verleden niks meer veradneren. Zorg dus dat je een mooie toekomst maakt. Dan weet je zeker dat het goed is.' Hij hoefde niet te weten dat haar hart bloedde voor hem, als ze zag dat hij verdrietig was.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 22:49:42 GMT 2
Thomas was redelijk overdonderd door de plotselinge zoen op zijn voorhoofd en keek Kyra verbaasd aan. "Ja, maar het gaat goed" zei hij dan en grijnsde, en was plotseling weer vol energie. Kyra was niet meer boos op hem, Ryanne zat in Azkaban, en Mara was er wel! Kon het nog beter?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 23:48:04 GMT 2
'Kijk, dat is mooi. Nou, het is je geraden dat je nu wel weer lefi tegen me bent en aandacht aan me besteed, want volgende keer ga ik neit met je praten maar krijg je gewoon een schop. En ik schop hard! Er zijn genoeg jongens op school die je dat kan vragen,'lachte ze en stond op. Ze rekte zich meerdere malen alle kanten uit en voelde zich weer helemaal licht.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 19:19:04 GMT 2
"oeh, dan moet ik voorzichtig zijn" zei Thomas en grinnikte even, en leunde dan achterover tegen de boom aan. "Hoe laat zou het zijn?" vroeg hij zichzelf opeens af en keek om zich heen, alsof hij verwachtte ergens een klok te zien.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:23:03 GMT 2
Kyra haalde haar shcoduers op. 'Hoezo? Heb je een afspraakje, met Mara toevallig? Ik ben wel blij dat je nu eens een leuke vriendin hebt. Ze is goed voor je denk ik.' Ze stak haar hand in haar broekzak ern haalde er een klokje uit. 'Half twee.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 1:05:05 GMT 2
"Ik heb geen afspraakje met Mara hoor" zei hij en was verbaasd dat het zo verontwaardigd klonk. Hij haalde zijn schouders op en glimlachtte even kort en knikte dan. "Ja.. ze is heel anders.. dan Ryanne of Jade"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 15:03:55 GMT 2
Kyra glimalchte naar hem. 'Waar moet je dna zo nodig naartoe? Ik psreek je nooit en opeens wil je alweer zo sel weg. Dat vind ik niet leuk.' Ze grinnikte en liet zich weer tegen de boom aan zakken.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 16:10:03 GMT 2
"Ik zei niet dat ik weg wou" zei Thomas grijnzend en keek Kyra lachend aan "ik vroeg alleen maar hoe laat het was". Hij grinnikte en ging even met zijn hand door zijn haar dat als gewoonlijk, alle kanten op zat.
|
|