|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 18:55:47 GMT 2
Met opgetrokken knieen, haar zwarte skatersbroek en grijze vest zat ze tegen een boom. De capuchon over haar hoofd, met een enkele bruine pluk haar die eronderuit kwam. Ze wachtte af, iets waar ze niet beaald goed in was. Ze hoopte dat hij snel kwam., anders was haar humeur warschinlijk ook niet al te best. Het was merkwaardig stil.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 19:01:28 GMT 2
Haastig liep thomas richting het verboden bos en struikelde bijna door een verlaten konijnenhol dat hij niet had gezin. Hij ritste het grijze vest dat hij aan had helemaal dicht, aangezien hij het best wel koud had. "Hoi" zei hij uiteindelijk hijgend toen hij bij Kyra was aangekomen, hij had haar al van ver gezien.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 19:02:52 GMT 2
Kyra keek naar hem op en glimlachte half. 'Hey. Bedankt dat je wilde komen. Ik had eigenlijk verwacht dat je dat niet zou willen, of dat ik er gewoon helemaal geen antwoord op zou krijgen.' Ze keek weer voor zich uit, wachtend tot hij ook zou gaan zitten, of zou gaan praten. Ze was gekwetst en dat mocht hij best weten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 19:06:11 GMT 2
"Nou.. ik ben toch gekomen he?" zei Thomas voorzichtig en glimlachtte schaapachtig. Hij wierp een blik op Kyra en was ergens haar wel dankbaar dat ze zich vandaag niet echt uitdagend had aangekleed, anders wist hij nooit waar hij moest kijken. "wat.. wat is er dan?" wist hij uiteindelijk uit te brengen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 20:26:42 GMT 2
Kyra keek hem weer aan, met boze tranen in ahar ogen. 'Wat er is? Wat is er met jou wbedoel je! Je negeerd me al maanden, wordt boos op me zonder reden, loopt weg als ik tegen je praat en als iemand eht over me heeft haal je je neus op. Wat heb ik gedaan dat je opeens zo tegen me doet?' Ze keek weer weg en baldde haar vuisten om de tranen te bedwingen. 'Je doet al zo sinds Ryanne weg is.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 15:02:31 GMT 2
Thomas zweeg en staarde naar de grond. Hij had al zo het idee gehad dat er zo'n ruzie liep aan te komen. "Ik heb besloten.." begon hij terwijl hij naar de goede woorden zocht, en zijn handen in zijn zakken stak "Ik neem afstand van Ryanne, van alles wat met Ryanne te maken had". En dus ook een beetje van jou.. dacht hij er zelf achteraan maar sprak het niet hardop uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:06:00 GMT 2
Kyra keek hem nu werkelijk verbijsterd aan. 'Sorry dat ik het vraag, Thomtom, maar wat heeft dat met mij te maken? Ben je vergeten dat Ryanne en ik elkaar helemaal niet mochten? Ik snap jou niet.' Ze schudde haar hoofd. 'Toch vind i khet vreedm dt je opeens zo tegen me doet. Waarom vertel je neit gewoon wat er is. Is het omdat ik een meisje ben, bedoel je dat?'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 15:14:13 GMT 2
"Het gaat niet om jou" zei Thomas moeizaam en zuchtte diep. "ik weet dat je niets met Ryanne had.. maar je zusje wel". Hij krabte aan zijn achterhoofd en leunde tegen een boom aan. "het is gewoon.. lastig" wist hij uiteindelijk uit te brengen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 15:25:35 GMT 2
'Oh, nu is het om mijn zusje? Ik snap jou niet. Heb je nou iets tegen mij, of teen de wereld om mij heen en negeer je me daarom?' Ze stod op en veegde de aarde van haar broek. 'Weet je, als je me niet mag om wie ik ben en je me alleen maar ziet als het zusje van Kaitlin en Kelian, dan kan je van mij gaan. Laat het dan maar zitten. Ik dacht dat we vrienden ware. Dom van me.' Haar stem was kalm, net als haar houding, maar van binnen kolkte ze van woede.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 15:29:11 GMT 2
"het spíjt me oke?" zei Thomas en wierp een blik op Kyra. "Ik weet het.. ik was stom, maar ik had even geen behoefte aan contact". Behalve aan contact met Mara. Hij zuchtte even. "Ik snap best dat je boos bent" zei hij dan langzaam.
|
|